I <3 Sonera Banner - Thread (NOT)

Back to klubitus.org O

[q]Jusna666, 15.12.2006 14:58:
Isot on huolenaiheet tääläkin..
[/q]
Joo kyl on vitun rankkaa tää elämä

EI PYSTY NIELEEN. Liian hapokasta.

Safari RSS + Kotipizza.

Eipä haittaa. E oo ko. banneria näkynyt hetkeen.

Näkyyhän se. ketullakin. noh, kylhän se vähän haittaa :p

hyvä tai huono, asiasta keskustellaan-> sonera saa entistä enemmän näkyvyyttä-> sonera riemuitsee. Tämän threadin olemassaolo vahvistaa soneralle että tuommoiset bännerit kannattavat.

adblock: http://m.se.2mdn.net/* , ja sonera ei enää ole....

ihan sama sinänsä, koska mä rakastan kuitenki mua <3

Sunnuntai alkaa samalla kirjaimella kun Sonera.
Ja se ärsyttää.

Opera - ja mainokset eivät ärsytä :)

kiitos tosta viimeisestä vaihtoehdosta
I *sydän* iMac

Jesh, täysin perseestä koko Soneran banneri.

Enemmän perseestä on ainoastaan käyttäjät, jotka ylpeästi huutavat käyttävänsä Adblockia. Käyttekö te ihmisten kotonakin varkaissa ja pistätte sen jälkeen joukkopostituksena tiedonannon koko kaveripiirille asiasta?

[o]Mikä helvetin adblock? *ding*[/o]

[size=6]ääh käytin maalaisjärkeäni. sori. Mut joo näkyy ja ärsyttää. prkl.[/size]

Hei siel o Elisa ny! wuu! :D

[q]Jone, 18.12.2006 13:39:

Enemmän perseestä on ainoastaan käyttäjät, jotka ylpeästi huutavat käyttävänsä Adblockia. Käyttekö te ihmisten kotonakin varkaissa ja pistätte sen jälkeen joukkopostituksena tiedonannon koko kaveripiirille asiasta?[/q]

Varkaus? Ymmärrän toki, että mainoksilla katetaan osa klubituksen kiinteistä kustannuksista, ja minulla on jonkun masokistisen fetissin mukaan siedettävä tietty määrä mainontaa ollakseni reilu. Tämä ei tarkoita että minun on kuluttajana siedettävä mitä vaan; kun banneri rupeaa heikentämään sivuston käytettävyyttä, on minulla mielestäni jopa eettisessä mielessä oikeus blokata se pois. Lakia en joka tapauksessa riko.

Ja kyllä, olisin valmis maksamaan klubituksen käytöstä jollakin toisella tavalla, mutta niin kauan kun vaihtoehtoa ei ole, pistän blokaten. Omatuntoni on puhdas.

[q]kilobitti, 18.12.2006 17:36:
Varkaus? Ymmärrän toki, että mainoksilla katetaan osa klubituksen kiinteistä kustannuksista, ja minulla on jonkun masokistisen fetissin mukaan siedettävä tietty määrä mainontaa ollakseni reilu. Tämä ei tarkoita että minun on kuluttajana siedettävä mitä vaan; kun banneri rupeaa heikentämään sivuston käytettävyyttä, on minulla mielestäni jopa eettisessä mielessä oikeus blokata se pois. Lakia en joka tapauksessa riko.

Ja kyllä, olisin valmis maksamaan klubituksen käytöstä jollakin toisella tavalla, mutta niin kauan kun vaihtoehtoa ei ole, pistän blokaten. Omatuntoni on puhdas.
[/q]

Valitan, mutta omatuntosi on yhtä puhdas kuin kaupoista karkkeja näpistävillä naperoilla ellei mun tietämykseni bannerimainonnan toimintaperiaatteista sitten ole auttamattoman vanhanaikaista. Mikäli siitä maksetaan näyttöjen mukaan (käsittääkseni useimmiten maksu tapahtuu osin näyttöjen ja osin klikkausten yhdistelmän mukaan), niin näyttöjen estäminen on varastamista. En mäkään toki pidä adblockia käyttäviä ihmisiä nyt minään suurrikollisina tai usko yksittäisen käyttäjän aiheuttavan suurtakaan taloudellisesta vahinkoa, mutta käytännössä näin toimimalla kuitenkin käytetään maksutta palvelua, jonka käyttö normaalisti korvataan mainosten näkyminen hyväksymällä. Tämä siis yleisesti - Klubbarin hommista mulla ei ole mitään hajua.

Mitä taas tulee Klubbarin käyttämiseen, niin kyllä mäkin mieluummin maksaisin siitä jonkun pienen summan vuodessa kuin katsoisin mainoksia. Tämä ei kuitenkaan ole vaihtoehto, joten sitten katson mainoksia. Mun omatuntoni kun ei olisi edes omasta mielestäni puhdas mikäli toisin tekemällä tunkisin kättäni Mr. Adminin taskulle.

Tästä keskustelusta tulee vahvat Bon Voyaget. Oon ihan salettiin sanonut saman asian aikaisemminkin jossain.

[q]Jone, 18.12.2006 19:30:
Valitan, mutta omatuntosi on yhtä puhdas kuin kaupoista karkkeja näpistävillä naperoilla ellei mun tietämykseni bannerimainonnan toimintaperiaatteista sitten ole auttamattoman vanhanaikaista.[/q]

Eihän mun omatunto liity bannerimainonnan toimintaperiaatteisiin eikä sun näkemyksiin mitenkään, ainoastaan mun eettiseen näkemykseen (johon toki voit yrittää vaikuttaa).

[q]Mikäli siitä maksetaan näyttöjen mukaan (käsittääkseni useimmiten maksu tapahtuu osin näyttöjen ja osin klikkausten yhdistelmän mukaan), niin näyttöjen estäminen on varastamista.[/q]

Se on varastamista sitten, kun klubituksen käyttöehdoissa lukee että adblock on kielletty (tähänkin voit toki pyrkiä vaikuttamaan). Siihen asti adblockin käyttämättä jättäminen on lähinnä suositeltavaa - vähän niinkuin vapaaehtoisen sisäänpääsymaksun tai kolehdin maksaminen.

HEIIIIIIIIIH taas kouluaamu ja kiinnostaa nippa nappa...

Voisiko tuolle nokia-mainokselle ankean äänen omaavine ankeine jätkineen tehdä jotain? Saatana. Älkääkä ehdotelko adblockeja, ei tää oo mun koneeni.

[q]2la, 23.5.2007 16:05:

Voisiko tuolle nokia-mainokselle ankean äänen omaavine ankeine jätkineen tehdä jotain? Saatana. Älkääkä ehdotelko adblockeja, ei tää oo mun koneeni.
[/q]

Poista flash

[q]2la, 23.5.2007 16:05:

[/q]

Saatiin eilen aika koomisia tilanteita ton juojanoon.fi mainoksen äänen kans kun ei tajuttu heti mistä se tuli ja samaan aikaan oli tv auki :D

Mut tosiaan v*ttuun tommoset äänimainokset.

[q]Jone, 18.12.2006 13:39:

Enemmän perseestä on ainoastaan käyttäjät, jotka ylpeästi huutavat käyttävänsä Adblockia. Käyttekö te ihmisten kotonakin varkaissa ja pistätte sen jälkeen joukkopostituksena tiedonannon koko kaveripiirille asiasta?
[/q]

Edelleen Jone, en näe itseäni mitenkään varkaana koska adblokkini ei estä mainoksia saamasta näyttöhittiään, ainoastaan piilottaa ne. (tosin vakioasetuksillahan se estää sen hitin)

Keskustelua siis klubituksen ärsyttävistä ja kiusaavista bannereista jotka hyppii ja pomppii tahtomattamme ruuduilla

O