I <3 Sonera Banner - Thread (NOT)

Back to klubitus.org O

http://subvertcentral.com/forum/images/smiles/rotfl.gif

VOISKO JOKU VIEL KYSYÄ
JONELTA ET KATSOOKO SE
TELEVISIOSTA MAINOKSET??!?!?!

[q]docius, 25.5.2007 14:06:
http://subvertcentral.com/forum/images/smiles/rotfl.gif
[/q]

Jep... aika Nils LOLgersson -matskua taas vaihteeksi! :D No ei siinä mitään. Viihdyttävää tää kinastelu ainakin on.

http://misers.org/pictures/SomethingAwful/20050920-lol/lolsroyce.gif

Huuhhuh! Parasta Väänäs-viihdettä taas pitkään aikaan... :D Ei muuta kuin pää perseeseen VARKAAT! :--------------------------D

Enemmän ärsyttää ne flashit mitkä kajauttaa ääntä pihalle. Kiva jos sattuu olee volat hieman kovempaa.

Mä klikkasin nyt ton Bannerin pois Contentblockilla (Opera) koska varkaat saa enemmän naisia.

Eikös EU:n alueella kaikki mainonta ole opt-in periaatteella, eli yhtään mainoksia ei ole pakko ottaa vastaan, ellei kahden osapuolen välinen käytttösuhde niin edellytä, esim. ilmaiset puhelut jos ottaa vastaan tekstiviestimainoksia. Jos tällaista ehtoa ei ole käyttöehdoissa/sopmuksessa, on aivan turha marista asiasta.

Ja vielä yksi retorinen kysymys, onko henkilö joka laittaa postiluukun yläpuolelle "Ei mainoksia" -tarran varas?

[q]OCS, 23.5.2007 16:20:
Vaikka klubitus rahoittaa toimintaa mainoksilla, blokkaan ne näkyvistä, mutta ne latautuvat silti koneelleni. En siis varasta keneltäkään koska en muutenkaan niitä painele vaikka näkyisivätkin.
[/q]
Voisitko selvittää tätä vähän enemmän? Toimiiko Mozillan adblock tai Operan suodatin näin? Mäkin haluan klubbarille mainostuloja katselematta tuota saatanan ankeaa naamaa ja kuuntelematta miten nyt kannattais tehdä video.

tulipa tuosta nyt mieleen pyllistävän moraalinen ratkaisu että voisko joskus tulevaisuudessa noi mainokset vaikka ostaa pois ns. euron parin "jäsenmaksulla" ja näin tukea haluamansa instanssin - tässä tapauksessa klubituksen - toimintaa?

mainonta on mahdollisuus eikä takuu myynnin tehostumisesta, jos mainostaja tekee mainoksia jotka saavat aikaan niin voimakkaita hylkimisreaktioita kuten esim. adblockin asennus niin mahdollisuus on kustu tältä erää.

edit. eikä oo adblokkia, entinen fps-ninja tietää mihin hiirellään osoittaa ;)

[q]jUSSi, 25.5.2007 16:37:

Ja vielä yksi retorinen kysymys, onko henkilö joka laittaa postiluukun yläpuolelle "Ei mainoksia" -tarran varas?
[/q]

OLEN :((((( :cry

haluuks joku maksaa et saa lukee tällast paskaa?

Työaikana katson mainokset niinkuin ne tällä foorumilla tarjotaan.

Vapaa-aikana selaan sivustoa Caminolla, joten mainokset näen taas aamulla.

Oon täällä taas varkaissa ::smoke

[q]jUSSi, 25.5.2007 16:37:
[/q]
kuitenki vastaan vaikkei niinq saiskaa että "Ei mainoksia" tarran lisääminen on vain omasta taskusta pois. kuitenkin sen lehdentusaamisen maksat tuotteissa meni se suoraan roskikseen tai valvovan silmäsi alla etuja etsien.

Kai se mainos on jo poissa...kun ainut joka leviää on tää topicci....pitkin sivua.

JUMALAUTA IF VITTUUN MUN NÄYTÖLTÄ

e. Joo ny on adblockattu mutta kaksikin kertaa oli liikaa.

On kyllä astetta vittumaisempi toi IFin mainos...

[q]2la, 20.8.2007 15:43:
JUMALAUTA IF VITTUUN MUN NÄYTÖLTÄ

e. Joo ny on adblockattu mutta kaksikin kertaa oli liikaa.
[/q]

Ääh..Mun piti kirjoittaa, kuinka mä rakastan adblockiani, mut enhän mä nyt voikaan. :(

Joo siis vitun IF!

En osta teiltä vittu mitään ikinä ku valtaatte mun ruutua koko aika! *släp*

Keskustelua siis klubituksen ärsyttävistä ja kiusaavista bannereista jotka hyppii ja pomppii tahtomattamme ruuduilla

O