I <3 Sonera Banner - Thread (NOT)

Back to klubitus.org O

Piru ku täällä töissä ei voi käyttää / asentaa mitään lisä softia näihin koneisiin, ni rupiaa potuttamaan toi IF:n popperi *grr*, mutta kotona onnekseni ei tartte sietää moisia sontia.

Noniin, tänään aiheena Sony Ericsson
popup, joka tulee tohon keskelle ruutua
kummitteleen ja häviää parin sekunnin
kuluttua itsekseen, ja sit toi itse itsensä
levittävä jaffa-mainos.

Kommentti näihin: Saatanan saatana.

Voisko taas laittaa jänölle postia.

ensi jaffa-mainoksia ja sitten kännykät alkaa hyökkäämään keskelle ruutua

mulla alkaa ruuvit loppua

siis miksi näitä mainoksia vaan tulee ja tulee jos kerran tiedetään, että kaikki näitä vihaa?!?!?!?!!?

prkl hermot meni JUST nyt.

Mulla ei mitään mainoksia näy ollenkaan
Tossa reunassa lukee vaan "mainosmyynti: White Rabbit" mutta ei sitten mitään muuta. Ja ainoo mikä sivulla vilkkuu on toi alareunan banneri.

Just v*tun hienoa! Juur kun luuli pääsevänsä eroon näistä rasittavista mainoksista niin jo tulee uusi keskelle ruutua pomppaava SonyErikson-poop-up ihanuus! <3

Voiskos klubituksen arvoisa mainosasioista päättävä(t) henkilö(t) please hommata jatkossa inhimillisempiä mainoksia tänne, siis sellaisia jotka eivät ratkaisevasti häiritse boardin selaamista ja käyttöä (töissä, jossa ei ole eikä saa adblockia). Kiitos! :)

EDIT: (piaf)

Näköjään vissiinkin ylireagoin. Anteeksi. Todellakin tuo uusi pop-up-mainos näkyi yhden kerran ja sit ei enää...

EDIT PIAF V.2

kyl se sittenkin välillä näkyy

[q]mayah, 13.9.2007 14:27:
miks mul ei (ihan oikeesti) näy muuta ku toi jaffa? siis ei oo kertaakaan tullu tota sonyn mainosta. ei sillä et se mua haittais, mut ihmettelen vaan et mistä se vois johtua.
[/q]

Ei mullekaan oo.

Mikä helvetti noilla mainostoimistoilla on menny päähän kun joka toinen banneri pitää olla tollanen helvetin raivostuttava multimediapläjäys joka totaalisesti pilaa nautinnollisen netin selaamisen.

Voivat olla kyllä aivan varmoja että nuo mainokset kyllä muistetaan, mutta vain ja ainoastaan negatiivisessa mielessä!

edit. niin siis itsellä pläjähti juuri tuo ericsson mainos :/

Kerrankin jotain positiivista sanottavaa

Toi etusivulla oleva Ramp music banneri... Siinä saa ite päättää haluutko kuulla musan vai et. Klikkaamalla sitä kajari kuvaa. Hyvä homma. Pitääpä käydä siellä sivuilla ihan vaan sen takii kun ajatteli siedettävää banneria

En oo vieläkään nähnyt ainuttakaan mainosta sivun oikeassa reunassa ja alla olevia lukuunottamatta (jotka nekin pystyy tarvittaessa blockaamaan Caminon asetuksista). Onnellinen minä

PYHÄ JÄTTILÄIS BANNERI BÄTMÄN!

Ps: Tossa reunoilla huomaatte että tämä _oli_ joskus klubituksen etusivu...

Onneksi ei tarvii tosta manoksesta kärsiä.

I <3 this! :D

joo. vittu et on rasittava.

[q]Freja, 20.3.2008 11:11:
I <3 this! :D
[/q]

Aika ihq nokia mainos

(*grr**senkin**släp**dissaa*)

Miks mulla ei näy mikään noista :O

Jos "banneri" kaappaa koko ruudun omakseen, niin onko kyseessä enää banneri ja jos ei, niin käyttääkö mainostava firma tällöin mainostusoikeuttaan väärin (ts. maksaa pienemmästä tilasta kuin mitä todellisuudessa käyttää)?

Jaha, nyt ne on vallannu klubbarinki. Katoin eka että mihiiins sivuille tää nyt meni!

adblock+ *sydän*

Keskustelua siis klubituksen ärsyttävistä ja kiusaavista bannereista jotka hyppii ja pomppii tahtomattamme ruuduilla

O