I <3 Sonera Banner - Thread (NOT)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 17
- Seuraava »
Nonnih.. nyt meni hermo. Tän aamun aikana varmaan viides kerta ku toi IF lävähtää tohon!!*dissaa*
voe vidun IF
Ei näy Operalla :(
Tosin en ole enabloinut Flashiä.
tämähän on oikeasti kyllä aivan hienoa että tuo IF:n mainos pomppii minulla sen kymmenen kertaa päivässä ruudulle. Taitaa taas olla jo 5 kerta tämän aamun aikana.
Olikohan se if mainos nyt toi järjettömän kokonen laatikko missä oli joku huone ja hintalappuja tavaroissa? En kerenny enempää näkemään kun hiirikäsi hakeutui automaattisesti SULJE-napille. Mut siihenhän jäi sitte möllöttämään valkonen laatikko keskelle ruutua eikä hävinny ennenkuin vaihto sivua
[q]MiksuK, 22.8.2007 10:27:
Olikohan se if mainos nyt toi järjettömän kokonen laatikko missä oli joku huone ja hintalappuja tavaroissa? En kerenny enempää näkemään kun hiirikäsi hakeutui automaattisesti SULJE-napille. Mut siihenhän jäi sitte möllöttämään valkonen laatikko keskelle ruutua eikä hävinny ennenkuin vaihto sivua
[/q]
kyllä se on juuri se...
ja mulla alkaa olemaan sellanen fiilis että mä vaan näytän keräävän kaikkien ihmisten bannerit itelleni... nyt tuli jo nimittäin kymmenes tälle päivälle...
vituttaa kyl yli kaiken tollaset helvetin ruudulle pomppaavat bannerit.. teki mieli lopettaa tänki sivuston lukeminen jo tuon takia eikös webbisivujen pitäisi olla kivasti selattavissa, siihenhän pyritään mm sivuston suunnittelulla? ymmärrän kyllä että mainostuloja pitää saada mutta joku raja sentään.
onneks kotona ei tarvi tollasia katella thanks to adblock, duunissa sit kylläkin :(
edit; jaa se onkin joku IF:n mainos joka täyttää ruudun satunnaisesti. ton tehnyt mainostoimiston väki pitäis lynkata
maxthon ownaa moiset paskat pois sivuilta
[q]jaywink, 24.8.2007 10:23:
adblock[/q]
varas
eikö näitä saa pois?? mä vihaan jo if:iä niin paljon etten ikinä halua sen vakuutuksia.
huoh... alkaa jo käpy mennä tuohon mainokseen...
koht o klubitus bannissa prkl!
[q]anqqa, 20.8.2007 17:42:
valitin siitä eteenpäin ja se kuulemma esiintyy max 3 kertaa 3 viikon aikana. jos teille tulee se useammin, ilmoitelkaa niin osaan raportoida. ja joo, on äärimmäisen ärsyttävä, onneks kait pitäis nyt ekan päivän jälkeen häipyä jos sen 3 kertaa vilahtaa -.-
[/q]
iffin päädyssä on jo niiden 3 kertaa 3 viikon aikana matikassa jotain vikaa jos kyseinen banneri hyppii mulla sen 8 kertaa päivässä duunissa silmille... ja sama toistuu himassa.
[q]anqqa, 20.8.2007 17:42:
valitin siitä eteenpäin ja se kuulemma esiintyy max 3 kertaa 3 viikon aikana. jos teille tulee se useammin, ilmoitelkaa niin osaan raportoida. ja joo, on äärimmäisen ärsyttävä, onneks kait pitäis nyt ekan päivän jälkeen häipyä jos sen 3 kertaa vilahtaa -.-
[/q]
Kuinka kauan tota pop-uppia putää vielä sietää kun joka ikinen päivä se paska ponnahtaa lukemattomia kertoja ruudulle IExploderin kanssa tääl duunissa ainakin. Kotona firefoxin kanssa ei ole ongelmia.
Ei hyvä! :C
Jo nyt on jumalauta!
Tuo h*lvetin If:n mainos on nyt tullu 10min sisään jo 4 kertaa...
Mulla on Tapiolan vakuutus, enkä takuulla harkitsekaan yhtiön vaihtoa ton typerän bannerin takia.
Jaahas, nyt on sitten uusi ehdokas rasittavimpien bannereiden joukkoon, nimittäin tuo Jaffa joka on kyllä ihan normaalikokoinen banneri mutta aluksi heittää muutamaksi sekunniksi suurennetun version foorumin päälle.
Eli siis ei lähelläkään IF:n tasolla arsyttävyydessä mutta kuitenkin ärsyttävämpi kuin perinteinen banneri
[q]Akrid, 4.9.2007 08:42:
Mulle IF mainos tulee (esim kuvia selatessa) joka 3-4 kuva.. että sellasta.. Selaimena valitettavasti IE..
[/q]
Sama vika
toi if-mainos on helvettiä.
Onneks adblock tunnistaa sen, ie:tä ku tulee käytettyä se pongantaa joka toisella klubituksen threadilla/kuvalla/jne esiin
Keskustelua siis klubituksen ärsyttävistä ja kiusaavista bannereista jotka hyppii ja pomppii tahtomattamme ruuduilla
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 17
- Seuraava »