paitojen esikysely
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 11
- Seuraava »
Ditto.
joo.. mullekin.. ;)
*joo**joo**joo*
Ei toi äänestys nappaa nickiä talteen?
Ellei niin tahtoo todella
heh, jos paitaan vielä jokaisen oma nikki
joo paidat siis todellakin....*plur*
mutta onko toi s sit niinku tiukka jos ajattelee 36/38 kokoista...ois niinku kiva että se ei ois niinku nilikkkoihin asti....*hymy*
tää on kyllä loisto idea....propsit sille joka keksi idean
kaipa niitä xs-kokonakin löytyy :) pitäis alkaa hissukseen ottaa selvää.. kun en tahdo ihan perusmallisia paitoja..
kyllä haluan
*sydän**joo**sydän*
Jeps, minäkin voisin mielelläni sellaisen paidan lunastaa
Aina parempi, jos on joustavaa materiaalia....
Kai siihen tulee Ökön kuva? *ökkö*
paita tänne!
Joo kyllä varmaan kannataa ottaa hyvästä kankaasta tehty ja kestävällä kuviolla... Kyl siihen mun mielestä kannataa satsata laatuun.
mullemullemullemullemulle... kans *klubitus*-paita.. Vaik en ole tääl taas pitkään aikaan ollukaan, ni mulle sellanen. Vaik sit menis viimoset pennosetkin tilitä. Tai vaikka päivärahat..*nauraa* Saattaos sitä muutaman munkin jättää syömättä.
paitapaitapaita!*slurps*
Tuossa näyttäisi olevan ainakin sellaiset 57 ( !!! ) halukasta kasassa, joten miten ja koska tämä mahdollisesti saadaan etenemään?
Kuka ottaa pallon...?
Ökön kuva isolla rinnuksiin!
[muokattu 15.10.2002 15:15]
älkää nyt yrittäkö häiritä mun laiskuutta ;) mallit mitä itse ehdottaisin voi olla hankala saada painatettua, toisaalta normaalista poikkeava paita ei aina kaikille kelpaa.. eli seuraava askel lienee sopivien mallien etsiminen ja mahdollisesti äänestäminen, en nimittäin ihan perus tylsää t-paitaa haluis, paitsi ehkä meille Miehille.
jep. minä en ainakaan basic t-paitaa halua
Emmäkää, mikä paita missä paita paljoko ja millon?
eli hieman tarkemmin kokeilen kartottaa moniko haluis paidan ja mimmosen. eli tää ei sido vielä mihinkään, lähinnä hahmottelen määriä yms. toki mielellään jos äänestää kokoa niin myös moisen ostaa jos/kun paitoja tilaillaan.. tämä siis ei ole vielä mikään varmistus että ylipäätään mitään paitoja tulee, kunhan ihmettelen ;) malliehdotukset yms voi käydä aikasemmassa topikissa.. paidat olis ainakin mustia valkoisella logolla ja/tai tekstillä.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 11
- Seuraava »