paitojen esikysely
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 11
- Seuraava »
Hmm... olisinkohan saanut edes laittaa tänne viestiä kun tää on vip? Anteeksi jos ei olis saanut, en ajatellut...*uuh*
Paitaa minulle kiitos!
joo ei mitään originaalia paitaa. Ja malleihin mielellään edews muutama vaihtoehto, mahiksia ei tietenkään oo mihkään klubitus mallistoon
väreistä ois musta tai tumman sininen..
Sinisessä teemassa naisen paita on aika jees!
iik. mulle ei ainakaan tollasta paitaa kun sinisen-teeman tytöllä. kun masua on pikkasen liikaa että sitä haluaisin esitellä
Mikä sininen teema?*täh*
*joo*ma halu pile paita*joo**ökkö*
Asetuksista meja pystyy vaihtamaan teemaa eli tota tausta väriä ja kuvaa... Asetukset->klubitus asetukset
Joo elikkä siis se oli vain ehdotus..*hih*
musta....
group of *klubitus*black cats
*iloinen**nauru**nauraa*
ZoooM:[q]Hmm... olisinkohan saanut edes laittaa tänne viestiä kun tää on vip? Anteeksi jos ei olis saanut, en ajatellut...*uuh*[/q]
Eikös sitä sillon olla vippi ihmisiä ku ollaan rekisteröidytty..*klubitus* ?
Klubituksen logo ois kiva olla siinä paidas ainaki, sit ehkä viel jotai muitaki kivoi kuvii/tekstiä. Väril ei oikeestaa välii.
Angeli:[q]Asetuksista meja pystyy vaihtamaan teemaa eli tota tausta väriä ja kuvaa... Asetukset->klubitus asetukset
Joo elikkä siis se oli vain ehdotus..*hih*[/q]
Ai juu, te sitä tarkotitte!
Kylhän mää sen tiesin, mut ku on se punanen ollu aina päällä, niin en osannu yhdistää.
Mut joo paita ihan jees...ehkä kuiteski pikkasen sellasen jumppatopin näkönen...mut joku toppi ois kyl ihan kiva, ni vois pitää bileiski. Ja klubbarin logo messiin joo!
*ankka*, mikä tilanne?
..onko paidat tulossa ihan yleiseen jakoon?
miten olis nimikko paidat*iloinen*
esim.selkää(mun kohdal)MeoClone*joo*
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*
bileis ainaki tietäis kuka on ketä*ding*
mä otan kaks*plur*
MeoClone:[q]miten olis nimikko paidat*iloinen*
esim.selkää(mun kohdal)MeoClone*joo*
bileis ainaki tietäis kuka on ketä*ding*
mä otan kaks*plur*[/q]
Toi ois kiva idea. Ehkä hieman hintavahko toteuttaa?
mä oon valmis maksaa oman osuuteni*joo*
Hei tätä en oo huomannukkaa! Mulle kans paita...
MeoClone:[q]miten olis nimikko paidat*iloinen*
esim.selkää(mun kohdal)MeoClone[/q]
Tästä on jo aikaisemminkin keskusteltu..
Hyvä idea sinänsä mutta varmaan hieman
vaikea toteuttaa..
...mutta kunhan nyt jotkut paidat kuitenkin saadaan..*nauru*
mäki haluun...jooko pliis pliis pliis olkaa niin kilttejä...jooko
kyllä kestää vielä.. hankala löytää paikka mistä sais inhimilliseen hintaan, mutta vielä hankalampaa löytää paikka missä ois muitaki malleja ku pelkkiä tavallisia tylsiä t-paitoja.. eli ehkä joutuu ostaa jostain ison läjän paitoja ja painattaa muualla. suhteista saa vihjasta? :)
eli hieman tarkemmin kokeilen kartottaa moniko haluis paidan ja mimmosen. eli tää ei sido vielä mihinkään, lähinnä hahmottelen määriä yms. toki mielellään jos äänestää kokoa niin myös moisen ostaa jos/kun paitoja tilaillaan.. tämä siis ei ole vielä mikään varmistus että ylipäätään mitään paitoja tulee, kunhan ihmettelen ;) malliehdotukset yms voi käydä aikasemmassa topikissa.. paidat olis ainakin mustia valkoisella logolla ja/tai tekstillä.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 11
- Seuraava »