Suomen "paras" DJ?

Back to musiikki O

[q]Maihku:
*sydän*proteus&neon*sydän*
[/q]

siis niinku just näin!!

Teknisyys: Sasha F
Esiintyminen: Proteus
Setin Rakennus ja syvyys: Orkidea

Siinä kolmen kova kärki ja minkään maailman progenikkareita on ihan turha tulla tarjoamaan, progehousesta on haasteet kaukana vaikka sitä kiva onkin soitella. Ja tämä asia on tosi.

[q]Damien:
Siinä kolmen kova kärki ja minkään maailman progenikkareita on ihan turha tulla tarjoamaan, progehousesta on haasteet kaukana vaikka sitä kiva onkin soitella. Ja tämä asia on tosi.[/q]Että ihan tosi? Progen setinrakennus on paljon monimuotoisempaa ja monimutkaisempaa kuin suurimman osan muiden musatyylien ja tekniikan suhteen uk-hh taitaa olla kaikkein helpointa ja yksinkertaisinta soitettavaa.

Meinasin Riku sitä vaan että siihen progen harmaaseen massaan (mitä helevetin moni täälläkin harrastaa) on aivan sairaan helppo ujuttaa sitä samaa harmaata massaa. Biitti on siellä 120-130 molemmin puolin, biisit kestää kauan ja tahtia voi ettiä ihan rauhassa tai vaihdella vaikkapa nousujen paikkaa. Näin siis kärjistäen, en dissaa genreä vaan lähinnä sen soittajia jotka eivät ota (edit: tai osaa ottaa) siitä kaikkea irti.

[muokattu 23.5.2004 13:41]

Genki ja Orkidea - ainakin biisivalikoimiltaan ovat olleet eniten mieleeni :)

[muokattu 23.5.2004 13:42]

Orkidea ja Jokke ovat loistavia! Setit on kolissu hyvin.*joo**jiihaa*

Orkidea on ainakin paras ketä olen kuullut...
Enpä ole kyl lähellekään kaikkia kuullut vaik mieli tekis... Parasta on siksi vaikiahko laukaista....

mun listalla proteus on aivan ylivoimainen ykkönen ja orkidea on sitten hyvä kakkonen.

Vaikee vertailla eri musiikkityylien edustajia... mutta omat suosikit

Trance: Orkidea
Polkka: Proteus
Techno: Leo Laker
House/Proge: Markus S.
Junkka: Muffler

Kyl Tabi & Orkidea rulettaa

kyllä mä tietenki oon GALRAV:n kannal. siinä pojassa on sitä jotai...ah.

Orkidea, Painkiller & Diodi
noi mulle kolisee kaikista koviten.

Eliot Ness
Orkidea
Sasha F

p.s. Eliot Ness puuttuu pollista...

[muokattu 6.8.2004 22:38]

E L I O T T N E S S ja S A S C H A F ehdottomasti-no comromise!

Millä perusteella pitäisi DJ'n parhaus tässä topicissa arvottaa? Vaikea kysymys. Ja ilmiselvä vastaus oli Joku Muu, jonka settejä olen diggaillut todella paljon ;)

DJ MEGA

Eliot ness äijä on omaa luokkaansa!

lil tony housea tyylillä

orkidea noh,ei tarvinne sanoa mtn.

kimik loistavaa musaa&teknisesti aikamoinen peto

....

en jatka

sanoisi ehkä muutoin hulkkonen, mutta koska hänen settnsä oli ikävä kyllä floppi koneistos, sanoisin Proteus.Miehen lavaliikehdintä on jo show sinänsä ja siitä nauttii!!!

Säteen pojat ovat loistavia, mutta NEON on ylivoimainen ykkönen! Äijä oli syypää kiinnostukseni heräämiseen genreä kohtaan aikanaan...

Lidl Tony on tähän mennessä soittanut mieleenpainuvimman setin Kerman viimeisillä päivillä.

Oma suosikkini siis.

O