Klubitus VII
[q]sts, 1.4.2007 19:06:
---
mikke, 1.4.2007 19:03:
Ainakaan uusimmalla Operalla ei toimi, voisko tähän nyt sitte ihan konkreettisesti laittaa listan että millä selaimilla ja versioilla tää toimis ?
---
Minefieldillä eli FireFox 3.0 alphalla toimii hyvin.
[/q]
oukkei, minäpä haen sen, cheers
Hitto oon ihan pähkinöinä, voiko tämmöistä ollakkaan. Tämähän on suorastaan vallankumouksellista menoa, hyvä klubitus.
Microsoft Firefoxilla ainakin toimii...
http://www.msfirefox.com/
mulla ei vielä näy uus versio. Ei kai internet explorer 7 vanha ole? *täh*
Mulla kummittelee yksi 1R tuolla ylälaidassa, enkä saa sitä mitenkään "vanhoilla konsteilla" pois. Mistäköhän kiikastaa? Muuten ei valittamista. Juuri tällaisia päivitysten pitäisi ollakin.
[q]Hyzenthlay, 1.4.2007 19:37:
[/q]
On se... hommaa Microsoft Linux ja sihen Microsoft Firefox
[q]Hyzenthlay, 1.4.2007 19:37:
[/q]
Vistassa toimii ainakin*joo*
mie diggaan.. tosi kauniit skinit tai miksä ikinä noita sanotaankaan*joo**thumpsup**pihkassa*
[q]Epailija, 1.4.2007 19:42:
Mulla kummittelee yksi 1R tuolla ylälaidassa, enkä saa sitä mitenkään "vanhoilla konsteilla" pois. Mistäköhän kiikastaa? Muuten ei valittamista. Juuri tällaisia päivitysten pitäisi ollakin.
[/q]
tsekkaa yksityisviestit, saattaapi olla eksyny sille puolelle
[q]DJ Rx, 1.4.2007 19:47:
---
Epailija, 1.4.2007 19:42:
---
[/q]
Kokeilin sitäkin. =/ Ennen päivitystä ei ollut mitään... Noh, pieni hintahan tuo on, kun yleistä käytettävyyttä on kuitenkin viilattu selvästi.
[q]Epailija, 1.4.2007 19:49:
---
DJ Rx, 1.4.2007 19:47:
---
Epailija, 1.4.2007 19:42:
---
---
Kokeilin sitäkin. =/ Ennen päivitystä ei ollut mitään... Noh, pieni hintahan tuo on, kun yleistä käytettävyyttä on kuitenkin viilattu selvästi.
[/q]
Mut miksiköhän mulla taas yksityisviestejä on tullut ihan törkeesti tuntemattomilta tyypeiltä?? Yksikin kiva tytsy lähetti, et haluais mut heti ja nyt me sit ollaan kimpassa eli niinko seuqataan jo viidettä tuntia ----> ilmoittautuu seukkausluukkuun.
Näitä "kivoja" bugeja haluis lisääkin tähän voorumiin...
Yks aika paha bugi tonne tuntuu jääneen:
viitosversion (ts. ennen vuotta 2004 perustettujen)
topikkien selaaminen uudella taskbarilla tahmaa
to-del-la pahasti, ilmeisesti topikkien Id-tagit ei
toimi kunnolla. Ts. muistanko väärin vai oliks
niin että viitosessa käytettiin vielä avainkenttänä
vaan topikin headeria eikä jotain juoksevaa
indeksiä tietokannassa? Ei pitäis olla hankala
päivittää kuitenkaan, voin anqqa jeesailla tossa
taas omalta osaltani.
homoot. mie jo päivitin mozillat ja kaik. Sit miä tajusin. kuravettä mulleki.
vitun aprilli
Kuuluuks ton liikkuvan jutun olla tollanen? Kun musta tuntuu et se on vähän häiritsevä kun se seuraa kursoria, yleensä oon tottunu kuitenki siihen että navigoidessa jutut pysyy paikallaan eikä tolleen elä. Onhan toi ihan näppärä, mut ei ihan standardijuttu kuitenkaan.
Hieno leiska kyl, mä tykkään noista läpinäkyvyyksistä!
Ihmettelin jo päivälle et näinkö vähä tää muuttu, mutta 19.00 lupauksien mukaisesti rävähti ja kyllä nyt kelpaa!
Ps. Toi Microsoftin Firefox on kyllä magee!
[q]Ana-5000, 1.4.2007 20:48:
Kuuluuks ton liikkuvan jutun olla tollanen? Kun musta tuntuu et se on vähän häiritsevä kun se seuraa kursoria, yleensä oon tottunu kuitenki siihen että navigoidessa jutut pysyy paikallaan eikä tolleen elä. Onhan toi ihan näppärä, mut ei ihan standardijuttu kuitenkaan.
Hieno leiska kyl, mä tykkään noista läpinäkyvyyksistä!
[/q]
Viestissäsi, jonka poistit, et ainakaan ollut huomaavinasi moista. Busted
mitävittua operalla taaskaan toimi mikään :/
Ne jotka ei nää uuttä Klubitusta ovat tyhmiä..
Reilun vuoden kehittelyn jälkeen klubituksen uusi versio on vihdoin julkaisuvalmis. Uusi versio tullaan julkaisemaan asteittain, ensimmäinen vaihe sunnuntaina klo 13:00, lopullisesti uusi versio pitäisi olla livenä klo 19:00 mennessä. Uusi versio vaatii uusimmat selainversiot, eli mikäli näyttää yhä vanhalta, saattaa vikana olla liian vanha selain.
Bugeista voi ilmoitella suoraan tähän topikkiin.