Klubitus VII
[q]Mark, 1.4.2007 21:55:
millähän firefoxin versiolla uudistuksien ois tarkotus näkyy? nim. 2.0.0.3 on samaa vanhaa..
-M
[/q]
Sama vika. Toimiiko kellään FF:llä vai onkohan tämä uusi hieno uudistus joku IE-rajoitettu tms?
[q]Zebir, 2.4.2007 00:40:
---
Mark, 1.4.2007 21:55:
millähän firefoxin versiolla uudistuksien ois tarkotus näkyy? nim. 2.0.0.3 on samaa vanhaa..
-M
---
Sama vika. Toimiiko kellään FF:llä vai onkohan tämä uusi hieno uudistus joku IE-rajoitettu tms?
[/q]
Kannattaa kokeilla tuota jo aiemmin mainittua Microsoft Firefoxia, sillä ainakin toimii
Ja on tuo nappi 4 kyllä aika päräyttävä, oon ihan koukussa
[q]Exlex, 2.4.2007 01:36:
---
Ja on tuo nappi 4 kyllä aika päräyttävä, oon ihan koukussa
[/q]
Sama vika, pelaan sitä toista tuntia putkeen tässä. Ei vaan pysty lopettamaan kun top 10 lähestyy! :P
[q]Mark Hamilton, 1.4.2007 21:11:
Ne jotka ei nää uuttä Klubitusta ovat tyhmiä..
[/q]
Mä taijan sit kai olla
ku ei osaa.. *eikä**ding**blush*
[q]Mark Hamilton, 1.4.2007 21:11:
Ne jotka ei nää uuttä Klubitusta ovat tyhmiä..
[/q]
mä oon siis tyhmä
Tähän vois nyt jo varmaan todeta
että 1.4. meni jo.
Oli kiva lueskella näitä
Kuinkakohan moni oikeesti raapi päätään päivitellen täysillä selaimiaan "Perkele kun ei vieläkään näy"
Ilkimyksiä ootte
ainiinjoo :D No, kyl nyt aina kerran pitää tulla kusetetuks per 1.4.
-M
HÄHÄHÄHÄ! tää oli parempi ku klubinum!
mäki sain just uuden klubbarin toimii!!! VIDduuuu*jiihaa**aplodit**sydän**nauru*
bwahahaha, gotcha!
Eiii helevetti...ainoo pila jota en eilen tajunnu *nauru**lmao*
Oliko vähä pirullista
Cheeerrrrs!!
[q]Steven Hoaks, 2.4.2007 08:57:
Oli kiva lueskella näitä
Kuinkakohan moni oikeesti raapi päätään päivitellen täysillä selaimiaan "Perkele kun ei vieläkään näy"
Ilkimyksiä ootte
[/q]
kylläpä oli ilkee pila....*hihu*
minä esim. päivittelin kaikkii selaimii ja mitää uutta ei näkyny.. huutelin muijalle että missä se Saa**nan nappi 4 :nen oikeen on.... todella ilkeetä*nyyh*
[q]henkka, 2.4.2007 09:17:
[/q]
Mulla on Klubinum käytössä vieläkin. *sydän*
no ainakin saatiin vähän uudempia selainversioita käyttöön, eli hyötypila nii!
[q]LooPy, 2.4.2007 10:21:
---
henkka, 2.4.2007 09:17:
---
[/q]
Ollaanx vähä samixii Mulla kans
Muistaako kukaan vielä muutaman vuoden takaisen ilmoituksen että Tiesto tulee käymään ja liput vain 20e, mut ei lukenut että mistä Kaikki sitten huuteli "PAKKO PÄÄSTÄ KUUNTELEE!!! Mistä näitä lippuja saa *nyyh*" Se oli mielestäni paras Tais olla Esan pila
[q]LooPy,
[/q]
Niin o muuten mulki. Tää on niin pirtsakka ja vaalee
Koska olen todella ilkeä, mun teki niin kovasti mieli sanoa se heti. Mut tämä oli eka askel forum-tapojeni parantamiseen. Hykertelin sit kans et siellä ne tyhmät latailee uusia versioita ja mitään ei tapahdu.
Mut sais sitä oikeesti tulla uus versio jotta viettäisin vielä enemmän liikaa aikaa netissä.
eeen menny laaankaan, een menny laaankaan (o_
[q]anqqa, 2.4.2007 10:40:
no ainakin saatiin vähän uudempia selainversioita käyttöön, eli hyötypila nii!
[/q]
Tää oli oikeasti mun silmissäni paras aprillipila ikinä. Tuli niin lämmin olo kun pilan hiffanneet klubbarilaiset ottivat itseorganisoituvasti homman omakseen alkaen neuvomaan selainasioissa ja hehkuttelemaan kuinka hieno nappi nelonen on, kuinka leiskat on mieltä räjäyttäviä ja videochatti pelittää kuin unelma *sydän*
Vaikka olin itse vakuuttunut kyseessä olevan aprillipila jo ihan alusta asti (softapäivityksiä nyt vaan ei yleensä tehdä liukuvasti keskellä parasta selailuaikaa, varsinkaan aprillipäivänä), tuli noita tasaiseen tahtiin valuvia viestejä seuratessa pariinkin otteeseen sellainen surrealistinen olo, että tuliko tässä nyt kompastunut omaan nokkeluuteensa ja täytyi käydä tarkistamassa olisiko anqqa sittenkin käynyt lisäämässä nappi nelosen tai edes muutaman uuden hienon teeman sokeriksi pilan päälle.
Vaikka sitä yhdessä vaiheessa iltaa onnstuikin hetken synkistelemään "Klubbarin bugin" takia niin sekin olo kaikkosi taas varsin pikaisesti kun pääsi hehkuttamaan kavereille parasta yhteisöllistä aprillipäivän kokemusta ikinä. Todella iso ja lämmin kiitos homman keksijöille ja kaikille teille, jotka teitte siitä niin kauniin *sydän*