lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]larzizi, 6.3.2007 16:20:
-clips-
[/q]
Pitaa myos muistaa, etta jotkut vaan pitavat itseaan taulun vertaisena, johon voi ikuistaa palan taidetta, koska se miellyttaa omaa silmaan. en laskisi tuota imagon korostamiseksi enka edes valttamatta ulkonaolliseksi seikaksi, vaan joissain tapauksissa puhtaasti taiteeksi.
edit: kas, anssikin <3
juuh...löytyy nykyään vaan tatska alaselästä,kielikoru ja huulikoru..
suunnitteilla on ottaa 2 tatskaa yksi vähän isompi ja toinen pienempi (oma piirtämiä)
Tatuointi kohdasta lähtee iho, vaikka olen rasvannut bebanthenilla aina, kun on mahdollsiat (ainakin kolme kertaa päivässä) En ole raapinut tatuointia (sattuu liikaa) mitä teen ja mitä olen tehnyt väärin?
Vampy laittaa sitten kuvia kädestään, eiks ni?
pöööööööh, olisin halunnut lomarahoistani investoida lisää mustetta ihoon mutta kaikki varteenotettavat paikat täällä Helsingissä, mistä oon kyselly, on tukossa kuukausiksi eteenpäin. ja minä kun haluan NYT enkä jouluna :( bläääh tätä menoa en saa ikinä lisää kuvia kun en jaksa oottaa ja/tai sitten rahat ehtii loppua :(
noh tossa kohta ku pamahtaa pyöreitä vuosia lasiin niin sitte on kyl mentävä sitä juhlistamaan oikein kunnolla. Täytyykin alkaa vihjaisemaan jo hyvissä ajoin, että jos joku lahjan haluaisi antaa niin pistäis mun tatskapottiin rahnaa. Meinaan taitaa olla nyt sitten se sleeve (tosin t-paitahiha vain) aika paikallaan kolmenkympin kunniaksi. jee
Mulla on OLLUT vasemmassa simmu kulmassa,navassa..NYT on huulessa ja kielessä..lisää tahtoo
Ja oma piirtämä tatuointi (tribaali) alaseläs...lisää kuvii tullu taas piirreltyä...ko sais vaan rahaa sen verran..ni taas yks tatuointi , ehkä kakskin ottamaan...*plur* aivan pakko...!!!!!!
[q]kimonoid, 9.9.2009 07:41:
viime viikon torstaina otin uuden ihanan Totoro
-tatuoinnin <3 voin laittaa kuvan myöhemmin.
[/q]
http://img15.imageshack.us/img15/6693/img9526s.jpg
Ei jaksanut koko threadia selata läpi joten pieni kysymys. Mikä liike stadissa olis erikoistunu japanilaisiin kuviin? Pitäis omaa olkapäätä saada vähän paranneltua ja ehkä ottaa kuva myös pohkeeseen.
Unique brat! :D
WonderBraiden MultiPlungejen mukana tuli sellainen leveämpi "hihna", mutten nyt ole ihan varma saiko siitä olkainta tehtyä. Ja varmaan jotkut äitysliivitkin on varustettu leveillä pehmeillä olkaimilla.
Ite kun otin lapaan niin pidin olkaimia ristissä.
Mulla on jotain reilu parikymmentä lävistystä joista tosin suurin osa on korvissa. Kaks nenäkoruu joista toinen joskus nulikkana ammuttu ja toisen tökkäs mun kaveri joskus 16-vuotiaana ja päissään tietysti. Sit löytyy pari huulilävistystä, ne on kai ihan liikkeessä tehtyjä Oulussa ja Helsingissä. Pari kulmakorua on myös ollu mut toinen kasvoi ulos ja toinen repesin joten totesin et ei enää.. Jäi niin mukavat arvet et harkitsen vakavasti ihohiontaa tai vastaavaa :D Saatana. Napakoruja on ollu neljä jotka ite tökin aina uudestaan ja uudestaan joskus yläastella, sit lopulta älysin mennä liikkeeseen ja tuo viides on pysyny 6 vuotta tai jotain. Lisää on alkanu himottamaan just tuohon napaan ja sit tohon kulmakarvojen väliin olis nätti jos ottais, tosin pitää varmaan pomon kans vielä keskustella :D Kielikoru on kans tosi kaunis lävistys mut itelleni en sitä halua.
Tatuointeja on viisi kertynyt ja joskus on niitä itekin tullut väsättyä oikein urakalla täällä Helsingissä ja Kajaanissa. Tosin lopetin vuonna 2005 kun molemmat koneet pamahti yhtäaikaa. Menin sit kouluun ja se jäi :D Jos joku haluu ostaa noi koneet pois niin myyn mielelläni. Kaipa joku jaksais korjatakin ne.
Tatuoinneista ei hirveästi ole tarvinnut maksaa kun tosiaan tein aina vastapalveluksiksi tatskoja mun hakkaajille, kotosalla tai liikkeessä tai jossain aina oltu. Yläselästä löytyy iso musta korppi, olkapäästä neitsyt (molemmat olen itse piirtänyt), molemmista nilkoista kiinalainen merkki (tarkoittaa syksyä) ja lohikäärme sekä vielä vasemmasta kyynärpäästä tai jotain toinen kiinalainen merkki joka tarkoittaa voimaa (henkistä sekä fyysistä).
Lisää joskus kun himo iskee, nyt ei kiinnosta ottaa mitään uutta. Ainoa oikeastaan mitä en tatuoinneissa voi sietää on se, jos ne on värillisiä. Se on jotenkin puistattavaa :D
[q]Vampyrella, 22.7.2009 18:40:
Onko kokemusta, onko punoitus normaalia? Olen hoitanut ohjeiden mukaan, ja muutoin näyttäis olevan hyvässä kunnossa tää kuva. Kudosnestettä ei oo enää tihkunut. Punoitus näyttää hieman pienirakeiselta ihottumalta, iholla tosin on pienirakeista ihottuman tynkää muuallakin, ilman voimakasta punoitusta.
[/q]
Punotus on ihan normaalia, eikä pitäs olla mitenkään vaarallista...jos ei viikonlopuun mennessä oo hellittäny niin näytä tatskaajalle.
[q]
Toinen homma onkin sitten sellanen, että ostin tollaset kivat korvikset, joita markkinoitiin ammuttuihin reikiin sopiviksi, noiden tappi on 1,2 mm. Ei kyllä mene ineen. Oisko jengillä hyviä tipsejä, miten noi sais menemään kivuttomasti korvareikiin? Suihkun jälkeen liukkarin kera, muita tipsejä?
[/q]
1,2mm on nii pieni koru et herää kyl kysymys mitä sä oot niissä rei'issäs pitäny jos se ei meinaa luiskahtaa läpi. Venyttäminen voi kirpasta jopa sitä lävistystä enemmän eli varaudu hienoiseen itkuun ja hammastenkiristykseen jos ne korvanreijät on jotenki tosiahtaat. Kunhan otat tarpeks iisisti etkä hötkyile, revi ja tunge vaan visioit uuden hienon korun paikallaan ja laitat sen siihen pienellä ja hennolla mutta määrätietoisella otteella. Liukkari tai vaseliini (suihkuakaan ei tarvii) jeesaa.
Bump
Hieno kuva! toimii mustavalkosenakin, mut näyttää värillisenä todnäk erittäin hyvältä. Ja joo, lähinnä meinasin sen venytyksen kans sitä et venyyhän se joka kerta kun siihen reikään tunkee isompaa kamaa kun mitä se reiän halkasija on ja se saattaa ihanvähän kirpasta mut siit vaa, ei se koru niin paljoo sitä reikää isompi oo etteikö se siitä läpi menis.
Kävin äskeen lävistääs toisen nännin... Pakko laittaa toiseenki jahka tää eka paranee...
Tatuointi kohdasta lähtee iho, vaikka olen rasvannut bebanthenilla aina, kun on mahdollsiat (ainakin kolme kertaa päivässä) En ole raapinut tatuointia (sattuu liikaa) mitä teen ja mitä olen tehnyt väärin?
ei se tatuointi mihkää irtoo vaikka iho hilseiliskin... arpeutuuhan se tottakai jonkin verran ja se sitten lähtee pois :) itte rasvasin kanssa 3-4krt päivässä bepanthenilla ja nyt sen jälkeen novalan tms.perusvoide. oli aika ilkeen näkönen ku oli ihan riekaileina koko kohta kun kuva ns. loi nahkansa :D nyt vaan oottelet rauhassa ja rasvailet
Ihan pimeetä.
[q]Kolera, 3.10.2009 19:24:
---
lohikarme, 24.9.2009 09:00:
Huomenna laitetaan pa :) Pikkasen alkaa jänskättää.
---
PICS OR STEFUHOAKS!
[/q]
En mä viitti masentaa teitä mun katkaravulla
[q]milla, 16.9.2002 10:42:
elikkäs, mitä löytyy iteltä ja mistä tykkäät toisilla?
itelläni kieli-ja napakoru, suunnitelmissa tatska selkään ja läväri tohon ylähuuleen.. tai siis niinku siihen kauneuspilkun kohalle:)
sit miehillä on ihanii ainaki kieli-ja nännikorut.. ja kaikki tatskat ojossei niit oo ihan törkeesti paljon..
mmmmm. ja sit miehel ois kans kiva tos alahuulessa*vink*
tähän vois vielä lisätä et missä otit, paljon maksoi, sattuko, tulehtuko..
[muokattu 16.9.2002 11:45]
[/q]
kielikoru vain. ei sattunut ja parani about päivässä. toisena päivänä pystyin jo syömään normaalisti, ja puhumaan kokoajan. :)
joskus oli navassakin, mutta kyllästyin siihen ja otin sen pois. ja siitä nyt on jo vuosia aikaa...
nännejä olen miettinyt lävistäväni, mutta kun on tuo ainainen ongelma - raha. vaikkakin olen työssäkäyvä ihminen, mutta ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot.
nojoo.
joku tatuointi on kyllä harkinnassa, mutta kun sekin pitäisi ensiksi piirtää. ja nykyään on niin vaikea keksiä paikkaa tai tatsaa joka ei olisi jo ylikulutettu ja über mainstreemiä. kaikenlaiset tribaalit ja kiinalaiset tms merkit on ainakin poissuljettuja vaihtoehtoja...
muilla tykkään melkein mistä vaan, silmien väli on kyl ehkä ehdoton suosikki, ja tietenkin kieli. :)
Nyt mäkin taas innostuin, meen tänään tai huomenna ottaan lävärin vasempaan kulmaan ja alahuuleen. huu.
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 91
- Seuraava »