lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 91
- Seuraava »
tatuointeja kolme kipaletta ja neljäs tulossa kun piirtäjä on piirtäny kuvan ja saanu rahat kasaa :)
[q]lohikarme, 30.9.2009 09:33:
Unicorn on niitä lävistyksiä jotka pysyy vaan vähän aikaa kasvamatta ulos.. sellasella alueella. :/
[/q]
Tiiän.. Mut en haluis hyväksyy asiaa :D
[q]-Fuzzy-, 25.11.2007 21:10:
Onko jollain tullu hedari ku on ottanu kieleen lävistyksen?? Sitä mä kammoon ehkä kaikkein eniten...
Tai siis oon kuullu että niin on käyny
[/q]
Kun mä otin kielilävärin, ni ainoo mitä tapahtui, oli et kieli turpos ja mulle tuli L-vika :D
Sä siis kammoat kielilävistyksen ottamista siks, et siitä tulis hedari vai..?
[q]-Fuzzy-, 25.11.2007 21:27:
Joo:D
Nii jotku kyl sössöttääki sen korun kans.. Siis onks sulla edelleenki se L-vika? Ja kauan oli turvonneena kieli?
[/q]
L-vika oli vaan jotain kuukauden siis! Pahasti turvonneelta kieli tuntui muutaman päivän, sit siihen jo tottui ja se rupes pikkuhiljaa laskeen. En muista yhtään enää ku siitä on nii kauan ku mul oli se :/
Hihhulihei! Nyt mä sen si vihdoin kävin ottamassa; unicornin. Ihanaa!
Pian pitää kyl si varmaan käydä ottaas tohon alahuuleenki, ni tasapainottaa hieman
Nyt on vihdoin kuva selvillä, vielä sitten pitäis saada siihen "oma leima" ja suunnitella se siis täydelliseksi.
Millasia tatskapaikkoja jengi suosittelee Helsingin suunnalla?
[q]Sallakat, 27.8.2009 14:22:
---
wiwi, 27.8.2009 14:05:
---
Freja, 27.8.2009 13:53:
Nyt on vihdoin kuva selvillä, vielä sitten pitäis saada siihen "oma leima" ja suunnitella se siis täydelliseksi.
Millasia tatskapaikkoja jengi suosittelee Helsingin suunnalla?
---
Punavuoressa on sellanen mesta ku Legacy Tattoo. Lähipiirissä moni ihminen mun lisäksi käynyt teettämässä tatskansa ja tosi hyvää jälkeä jokainen. Ammattitaitoisia työntekijöitä, joilla on myös näkemystä, kokemusta ja mielipiteitä jos on itse vähän epävarma. Suosittelen. :)
Voi olla tosin että ajan saamisessa kestää, ite kävin kesäkuun puolivälissä varaamassa niin ensimmäinen vapaa aika oli elokuun 12. päivä.
---
juu sitä kans suosittelisin kuulopuheiden ja jäljen näkemisen perusteella, kuten myös Blue Dragonia. Mutta ainakin jälkimmäiseen voi olla pirun pitkät jonotusajat. itse kävin paradise tattoossa, mutta en osaa sanoa miten monimutkaisia ja erikoisia kuvia siellä tehdään ja milläkin touchilla kun oma kuva on aika yksinkertainen.
[/q]
haa kiitoksia. Legacy tattoon sivut ei ollu niin kattavat kuin toivoin, blue dragonin sivuilta löytyi jo ties mitä. Kuva tulee olemaan suht erikoinen, joten en si ihan heti ehkä Paradiseen meinaa mennä ellei kuule enemmän juttuja :))
Uah eiku katos vaan, oli googlessa typo enkä löytäny eka paradisen sivui, mut ny löysin. Upeeta työtä sielläkin näyttää olevan.
Kertokaa tyhmälle nyt suomennokset tms noista _kaikista_ lävistyksistä. Meduusa?
Unicorn alkanu tökkiin, jostai syystä se on nyt vaan tulehtunut. Huuhdon päivittäin ja rasvaan calendula-voiteella, mutta silti reikä mätii pari kertaa päivässä ja sattuu ihan pirusti jos esim rasvauksen yhteydessä tulee painettua korua.
Lävistys ollu jo about vuoden, nyyh ei kai mun pidä ottaa sitä poiiisss
Viime pe sain vihdoin ekan taten. Vähän extempore se tuli, kun lähdin vaan siskon mukaan liikkeeseen ja siinä jäi sedällä vielä aikaa nakutella muakin.
80e velotti ja ranteessa on thai-textiä.
Thai sen takia että se näytti yksinkertasesti kivoimmalta "fontilta" ja en tosiaan halunnut tekstiä suomeks tai enkuks, niin tota voi sitten valaista kysyvälle henkilölle jos niin haluaa.
Mut ymmärrän hyvin että näihin jää koukkuun, sattuhan se mut sillai kivasti :D
Itellä ideana koko selän pituinen, selkärankaa pitkin menevä teksti "Hardcore". Perusteluina koska ajattelen että asiat tehään joko kunnolla tai ei ollenkaan. Täysillä ja kovaa. Ja tietenkin Hardcore musiikkina ;)
En tiedä mistä hankkia sitä tai millä fontilla mutta sen verran tota miettiny että se on 100% varma.
Selässä kun on niin ei pitäs mitään ongelmia töitten kanssa olla tms.
Kertokaapa hyviä tatskaajia/studioita Helsingistä, kun vähän tekisi mieli ottaa taas kuva.
tatskat*sydän* eka sattu niin helvetisti (iso kuva kyljestä selkään).. sillon kelas et saa jäädä ainoaksi. mut nyt kun tullu niiiin hyviä ideoita ja upeita kuvia piirretty ja yhdistelty.. pian aikaa varaamaan
Viime keskiviikkona sain vihdoin otettua uutta reikää nahkaan, oikeassa korvassa conch <3
Ja ens viikolla vihdoin katsastamaan miten tatskaaja on saanu sovellettua mun tulevaa kuvaa *eijaksaisodottel-hymiö* ^_____^
jos muuten täällä on joku joka haluaa ni saa lävistellä mua ihan miten vaan.. kuhan vaan genitaaleihin ei kosketa*tirsk*(tää on haaste*nauru*)
Mä haluisin naisen mil on clithood-läväri..
[q]Jago, 11.8.2006 09:23:
---
Enkeli, 10.8.2006 13:22:
4 Lävärii ja yksi tatuointi....*hymy*
---
missä sulla tatska on*ding*
[/q]
Oikeassa olkapäässä...
Saanko hoito ohjeita tatuoinneille? Onko se ihan normaalia, että se vuotaa verta tai sattuu tatuoimisen jälkeen?
Viime kesänä omistin kulmankorun, mutta tulehtumisen takia jouduin ottamaan sen pois. Nyt olisi suunnitelmissa lävistää korvat, en halua vain yhtä. Katsotaan, kunhan saada vähän enemmän rahaa...*juonittel*
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 91
- Seuraava »