lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]pirpeli, 27.4.2010 19:27:
Uutta kuvaa alettiin tänään tekemään, vasempaan pohkeeseen/sääreen. Aiheena lapsuuden/teini-iän musiikinkuunteluun liittyvät vempeleet ja venäläinen peltiantiikki :D
[/q]
C-kasetti valmiina (kolmiulotteinen), venäläisen peltirobotin kannattelema. Oranssi-pinkki väritys, tekstillä MIX TAPE(sellasella tyylitellyllä tägikäsialalla kirjotettuna). Kasetin päälle tulee vielä pieni ja paksu peltirobotti, joka kannattelee jalalla kasetin yläreunasta. Lisäks taustaksi sellanen "sarjakuvalyönnin" tähti. Siis sellanen kaPOWWW-äänen aikaansaama kuvio :DD (Onpa vaikea selittää..)
[q]Vampyrella, 3.6.2010 23:17:
MAGEE! Oliko sama tatskaajamimmi?
[/q]
Kyllä, Dessi Luu :)
http://www.dessiluutattoo.com
[q]pirpeli, 3.6.2010 23:34:
---
Vampyrella, 3.6.2010 23:17:
MAGEE! Oliko sama tatskaajamimmi?
---
Kyllä, Dessi Luu :)
http://www.dessiluutattoo.com
[/q]
toi sun tatska on tosi päräyttävä! ja ton mimmin kädenjälki on kivalla tavalla omanlaisensa!
Itsehän eilen sitte koko päivän istuin siellä Tatuatassa, mutta oikeesti oli ihan tajuttoman kiva päivä kun tää herra Jef on ihan uskomattoman hauska tyyppi (aloitti päivän tarjoilemalla mansikoita mm.), eikä ollut edes mitenkään kallis kuten voisi kuvitella maailman luokan taiteilijasta. Kuva oli kuulemma ihan tosi vaikee tehdä, muutenkin ku se on monta kuvaa yhdistelty/päällekkäin jne niin jokaisen stensselöintiin ja tekemiseen yksi kerrallaan menee aikaa.
Kuva on ihan vitun crazy ja mahtava ja uppeeee <3 laitan sitte ku parantuu tai ees ettei oo turvonnut. Ja vinkkinä, että Jef on tulossa takas elokuussa ;)
[q]Sallakat, 4.6.2010 09:55:
Kuva on ihan vitun crazy ja mahtava ja uppeeee <3 laitan sitte ku parantuu tai ees ettei oo turvonnut. Ja vinkkinä, että Jef on tulossa takas elokuussa ;)
[/q]
En kyllä malta odottaa, että näen sen sun kuvan. Nimittäin vieläkin ihan äimänä niistä miehen töistä :)
Ja kiitos, kyllähän tuosta meikäläisen otoksesta sellainen tuli, millaisena sen silmissään kuvitteli :)
itelläni on kulma karvassa semmoset sini valkoset uv valoissa kiiltävät pallot*iloinen* ja laittaisin viellä laittasin tohon leuan ja ala huulen välii...mutta työnantaja ei salli*suru*
huono kuva, mut noi on otettu eilen eli ei oo värit vielä ihan tasaantuneet jne, laitan parempaa kuvaa jossain kohtaa. ekat tatskat :) oli vähä vaikeuksia kuvata omia nilkkoja , pohkeiden alaosia takaapäin... :D
kodamat <3
ne tietää jotka on kattonu prinsessa mononoke -elokuvan.
[q]Orfeus:
---
aerasi:
---
Orfeus:
---
whynot:
Huomenna meen sitten ottamaan vihdoin nännilävistyksen...*hikoil*
---
Itellä kaks, ne on nii kivat*jiihaa*
---
Tänään otin ensimmäiseni modifiedissä, by lassi! oli kivaa ja oon ollu koko loppu päivän ihan kikseissä!! Se oli niiiiiin kivaa tahtoo toiseenkin..
---
Oisit kerralla laittanut*joo*
[/q]
rahatilanne.. pikkunen pudjetti.. mut sovin jo että syksyllä menen ottamaan toisen!! kivaaa!
Otin tossa lauantaina nännilävärini kaveriksi Traguksen ja se on *sydän*. Tällä hetkellä hiukan kipeähkö koska sinne oli mennyt hiuksia väliin
nooh, kyllä me selvitään
Sain ihan yhtakkia idiksen ottaa uuden lavarin. Oon ulkomailla tekemassa irtottoa valmistumisen jalkeen ja tajusin etta ehdin pitaa sita naamassani ainakin vuoden, jee! Ennenku pitas alkaa menee aikuisten oikeasti hommiin ja ettii niita oman alan hommia. Nyt vaan sita uutta leima-aihetta ahkerasti miettimaan, etta vois sit ens talvena ottaa sen vihdoin Thaimaassa. Vois ottaa ekan bambutatskan mahdollisesti. Katsotaan..
[q]aiccu, 5.5.2010 18:18:
kolmas tatuointi hommattu tänään: oikeaan ranteeseen valkoisella teksti "From Love I Get My Strenght"
Näyttää taasen härskiltä arpitatuoinnilta ja vuotaa kiitettävästi.
Paradise Tattoon Max teki taas tämän tytön onnelliseksi
Neljännen kuvan vuoro on heinäkuussa.
[/q]
jännittää!!! onko typo jo kädessä!! :D
[q]Kimbou, 15.5.2010 12:14:
---
aiccu, 5.5.2010 18:18:
kolmas tatuointi hommattu tänään: oikeaan ranteeseen valkoisella teksti "From Love I Get My Strenght"
---
[/q]
EI SAAATANA!! :DDDDD
StrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrength
[q]epicuros, 15.5.2010 13:09:
---
Kimbou, 15.5.2010 12:14:
---
aiccu, 5.5.2010 18:18:
---
---
EI SAAATANA!! :DDDDD
StrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrengthStrength
[/q]
haha. noh ei olis ensimmäinen, eiks joku julkkis vetäny jonku ihan totaalisesti vituiks tyyliin "were ther3 iz a will teer is away" ja huomas vasta kun lehtijutun jälkeen rupes satamaan palautetta :G
Olin jo pitkään suunnitellu asiaa ja sovin lävistäjätutun kanssa että hankkisin korvaan muutaman lävärin. Viime viikonlopun jatkoilla tuli sitten reiitettyä vasemmalle 2 ja oikealle 1 helix/rusto. Ei sattunu misään, kun olin niin lärvit, eikä kyllä sen jälkeenkään paitsi jos ne osuu johonkin. Ei oo viellä ainakaan tulehtunu(koputtaa puuta*kopkop*)
Enskerralla sitten lisää*pepsodent*
[q]Sallakat
[/q]
Kuvia
Ja koskas Elokuussa Jef on Suomen kamaralla?? houkutus uuteen kuvaan olisi kova*kuolaa*
Olen tyhmä joten kysäisen täältä. Jos ottaa lävärin tragukseen, pystyykö enää käyttää in ear -kuulokkeita? Onko joku onnistunut ratkaisemaan tätä dilemmaa?
Jaa tosiaan unohtunu kokonaan laittaa kuva tänne. Tässä on vähä huono otos kun yritin yhteen frameen saada koko pläjäyksen. http://i288.photobucket.com/albums/ll193/sallakat/me%20my%20mine/jef.jpg
Jefin tulosta ei ole itellä vielä mitään tietoa. Tatuatahan sitä sitten jossain vaiheessa kaiketi alkaa "markkinoimaan", viimeksi löysin tiedon sattumalta siis facebook faniryhmästä (Tatuatan siis).
Ite toivoisin ett venyttäis tuloaan elokuusta pidemmälle niin saattais omat raha-asiatkin olla sen verran kunnossa näin loman jäljiltä ett ois mahdollisuus jatkaa tota kättä jotenkin kivasti; tilaa on kuitenkin vielä toinen puoli tästä alahihasta minkä ajattelin ainakin varata tälle herralle kokonaan.
mulla on Smiley-niminen lävistys joka tehdään ylähuulen alle, suun sisäpuolella sijaitsevaan hyvin ohueen jänteeseen ja se on roikkunut suussani nyt puoltoista vuotta.*hih*
Tykkään itse tästä lävistyksestä tosi paljon ja on niitä kehuja multakin tullu
Lävistyksen laitto ei sattunut yhtään, tottakai se piikinpisto tuntui mut ei kirjaimellisesti sattunu*piis*
Jos teillä on iso toi jänne niin kannatan smiley-lävistyksen otto*joo*.*aplodit*
Sitten mulla on aika hassussa paikassa tossa korvassa läväri, vaikee selittää paikkaa mutta rustoa se on ja ainut mikä sen tekemisessä sattu oli se rutina mikä rustosta tulee kun se lävistetään.
Seuraava lävistys minkä hankin on nänni-tai kulmalävistys tai ehkäpä jopa kummatkin
ja tatuointeja joskus tulevaisuudessa...
[muokattu 10.2.2004 19:39]
[q]m_a, 22.11.2005 16:02:
---
HaPsULi, 22.11.2005 15:54:
mulla on kesästä lähtien ollu keihästettynä tosin vaan toinen nänni...eikä se musta kyllä yhtään sattunu...tuntu vaan sellaselta että nyt menee jotain ylimäärästä nännin läpi*iloinen*
---
Yazka, telkkarista tuttu lävistäjä, kerto et _yleensä_ miehillä alue on herkempi.
[/q]
toi on kyllä totta...mutta olin siis ihmeissäni ku se ei sattunu...olin jo valmiina huutamaan kun lävistäjä sano noni...ja se oliki jo se lävistys siinä...
[q]m_a, 22.11.2005 15:46:
5vuotta ollu keihästetynä nää mun molemmat nännit.
Muistan ikuisesti tän sen päivän: koskaan ei oo mikään sattunu yhtäpaljon! Ekan jälkeen alko katto aaltoilemaan ja muuttumaan violetiks, ja lisäksi tuntu et tippuu kokoajan - eli melkein niiku hyvät tripit :D
[/q]
mulla on kesästä lähtien ollu keihästettynä tosin vaan toinen nänni...eikä se musta kyllä yhtään sattunu...tuntu vaan sellaselta että nyt menee jotain ylimäärästä nännin läpi*iloinen*....mutta mulle riittää kyllä toi yks nännikeihästys...
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 91
- Seuraava »