lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 91
- Seuraava »
Läväreistä piti luopua harrastuksen takia, jäi kutina että jotai puuttu ni inkkautin oikeeseen rintaan ninjin supermario 2:sta!
[q]RiD, 9.8.2010 01:16:
Läväreistä piti luopua harrastuksen takia, jäi kutina että jotai puuttu ni inkkautin oikeeseen rintaan ninjin supermario 2:sta!
[/q]
Aivan mahtava!
[q]ipe, 9.8.2010 22:12:
joo tämmönen tuos sääres nyt sitte on ollu muutaman viikon. :)
[/q]
Muistan ton jostain dekin/skeitin pohjasta grafiikkana oliskohan
siinä 1991-1993.. Firmaa en muista, mutta joku kova sälli
paiskomaan ollieita oli anyscasis kenen nimikkodekki oli.
Tosa syssymmällä lähtee neula nakuttamaan. Edellisen ja ainoan
jälkeen vuodelta 1998 on ollut yksi sun toinen visio päässä ja paperilla,
sekä tatskalehdissä.. Nyt lähtee sit oikeen kunnolla lapaset ja mopot
hanskasta=) Ei vaan ihan tarkkaan mietittyjä on, mutta ei malta odotella
noita kuvia!
Saa nähdä jos nyt kun on vihdoinkin kunnon töissä niin jos sattuis vaikka jäämään rahaa sen verran säästöön että saisi aloitettua ikuisuusprojektia nimeltä D:n selkä, jota olen tässä jo monta vuotta suunnitellut itselleni. Tarkoitus olisi siis selkään saada tribaali tyylin siivet joiden välissä selkärangan päällä menee sitten myös kuvio ja joka jatkuu tuosta takamuksen päältä niinsanottuna häntänä toista jalkaa alas aina nilkkaan asti.
mulla on tossa onkohan se nyt lapaluun kohdalla sellanen kaverin piirtämä aurinko jonka keskellä on E kirjain koska nimenihän on Emmi...
smiley-lävistys löytyy ja se on ollut jo melkein 3 vuotta tuolla mun suussa...
korvassa mulla on sellasessa aika hassussa kohtaan lävistys... mitenhän sen selittäis??? vaikeeta... äh otan joskus kuvan ja laitan tänne...
Hieno. Santa Cruz screaming hand? =)
22" Tunnelit, Labret piikillä.
Leimaa onkin sit aikaslailla...molemmat kämmenselät, vasen käsit melkein täynnä, oikea sleeve (joka on kyl kesken), pari pientä jaloissa ja selkään on tulossa ISOO kuvaa *nauru**pahis*
Meitsin selkä edistyy! Värit vielä uupuu, ja nekin saa hipiään tossa parin viikon päästä. :)
KEIJOH!
vitsi toi on aivan upea
---
---
Hieno. Santa Cruz screaming hand? =)
sehän se =)
kielikoru on, tatuointeja ei, aattelin että jos nyt ku intistä tuli päästyä pois ni ottais nyt kolmannen kerran kulmakorun itelle :D ekal kertaa frendi repäs sen, tokal kertaa otin pois intin takia että jos ny kolmannel kerral pysyis ees vähä kauemmin ku pari kk :P
Korviin on tullu kesän jälkeen ylös 2 vasempaan ja 1 oikeelle. Korviin on ihan normireikii tullu kanssa 2 per puoli.
Hirveesti tekis mieli lävistää nännit ja kieli viellä.
Itselläni on navassa (jonne on tulossa kaksi lisää), kielessä, kaksi kulmassa, kolme huulessa ja niskassa....joo kyllähän näitä kertyy ajan myötä aina vaan enemmän. Ja mistä tykkäisin muilla...no hmm...kieli on aina ihana ja nännit on myös ihanat muut lävistykset ovatkin sitten aika sama.
Oon täsä mieettinyt, että onko tatuoinnin pinnalta tuohoutunut kaikki pigmentti, vai ruskettuuko/tummuuko tatska auringonvalossa? Tuntuu ainakin, että tää oma on mustempi nyt kuin talvella.
Otin syyskuussa selkääni auringon. Nyt on tullut himo! Oon aina halunnut jonkinnäköisen vapauden symbolin itseeni ja nyt mä olen päättänyt, että haluan linnun. En kuitenkaan halua semmoista Rockabilly-tyyppistä värien sekamelskaa joita netti ja tatuointilehdet ovat täynnä, vaan pienen ja yksinkertasen. Noh, näinpä sitten eräänä päivänä lehdessä todella kauniin, pienen, mustavalkoisen liihottelevan linnun tatuoituna erään ihmisen käteen... Se oli Sienna Miller En tosiaan halua ottaa mitään julkkistatskaa. No leikkasin kuvan talteen, kai siitä pitää joku oma versio yrittää tuhertaa.
Itselle sattui oman tatuoinnin korjaukset ihan vitun paljon enemmän, kuin itse alkuperäinen tatuointi. Syitä voi olla monia: edellisenä iltana olin ainakinkuorinut ihon. En ollut myöskään syönyt ennen tatuoinnin ottamista, josko tämä yleinen "heikko" olo olisi voinut vaikuttaa myös kipuaistimuksiin. Naisilla on muistaakseni myös tiettyinä kuukautiskierron aikana iho herkempi kuin muulloin.
[q]epicuros, 6.12.2009 14:11:
---
sativa, 6.12.2009 13:57:
Sanokaa mulle TAMPEREEN PARAS tatuointiliike! Tarvin taidokasta menoa, hinnalla ei ole niin väliä.
---
Oon ollut eräänlaisen tyylin perässä jo vuuosia, mut ei Suomesta tunnu löytyvän oikein sellaisia artisteja, mihin uskaltaisi luottaa. Mut jos pitäisi valita niin aika varmasti tänne menisin. Tietty riippuu vähän, et minkälaisen tyylin perässä olet.. :)
[/q]
Kivoja kuvia, mutta juuri tämmöstä tyyliä en kyllä halua (anteeksi, etten tajunnut aiemmin kertoa). En siis lämpene millekään väkivalta-/pinup-/rockabilly-/basictribaalikuvioille, tykkään mustavalkosista ja psykehtävistä kuvista. Kiitos kuitenkin vastauksesta!
Putka on ehkä se Tampereen kuuluisin - myös paljon puskaradion kautta parjattu ja itselleni laittoivat yhden lävistyksen kerran päin vittua - mutta kaverille olivat ainakin tatuoineet ison, todella kauniin ja taidokkaan keijun alaselkään. Ehkä käyn ainakin siellä kuitenkin kyselemässä
[q]kimonoid, 10.11.2008 15:06:
---
sativa, 10.11.2008 14:48:
En tosiaan halua ottaa mitään julkkistatskaa. No leikkasin kuvan talteen, kai siitä pitää joku oma versio yrittää tuhertaa.
---
mitä väliä vaikka oliski ns. julkkistatska? ei sitä kukaan tunnista :)
[/q]
No ei se mitään vaikka tunnistaiskin, mutta jo se tieto ettei oma ole uniikki ei oo kiva (ja ties kuinka monella Miller-wannabella on täysin sama kopio pulusta).
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 91
- Seuraava »