lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 91
- Seuraava »
kiitos. en taida olla..
Just ruvetaan ensviikol suunnittelee sellasta peitekuvaa tähän toiseen käteen.. Reilun vuoden projekti. Mutta odotettavissa suurta ja erittäin kaunista.
Toinen kulmatappi pois eilen, alko kasvaa vauhdil ulos.
Taidan ottaa toiselt puolelt kans pois ja keksii jotai uutta ittelleni
[q]Orfeus:
---
whynot:
Huomenna meen sitten ottamaan vihdoin nännilävistyksen...*hikoil*
---
Itellä kaks, ne on nii kivat*jiihaa*
[/q]
Tänään otin ensimmäiseni modifiedissä, by Lassi, oli kivaa ja oon ollu koko loppupäivän ihan kikseissä!! Se oli niiiiiin kivaa
tahtoo toiseenkin..
[muokattu 4.5.2004 23:36]
missä kannattais käydä ottamas tatska pk-seudul?
ps. hinnalla ei väliä mut lopputuloksel on.
edit: +l
[q]alek száhala, 14.5.2005 15:27:
Olkaa erilaisia ja älkää ottako lävistyksiä tahi tatuointeja.
[/q]
Jos tykkää lävistyksist tai tatuoinneist nii miks pitäs olla ottamatta?
[q]alek száhala, 14.5.2005 15:40:
Jätit nyt siteeraamatta sen syyn, ja siis toihan oli täysin mun oma mielipide.
[/q]
Massakuraa, nojaa.. onhan ne aika muotii o_O, ja monet ottaa niitä koska ne on in, must, pop ja cool joka on aika perseest periaatteessa, bonarii tässä on se että monilla työpaikoilla ollaan jo paljon rennompia asian suhteen eikä vaadita niiden poisottoa..
Eiköhän tää buumi koht lopu lävistyksien suhteen, tatskoi ei ihan heti oteta kuiteskaan pois..
Jep mielipiteist on turha lävtee kiistelee tai mitää
[q]Fyraett, 23.7.2007 12:35:
missä kannattais käydä ottamas tatska pk-seudul?
ps. hinnalla ei väliä mut lopputuloksel on.
edit: +l
[/q]
Legacy on kyl tosi hyvä! Punavuoressa. Sit ku hetki koittaa nii todellakin sinne meen ottaa toisen tatskan*joo*
[q]Freja, 25.11.2007 21:23:
---
Kun mä otin kielilävärin, ni ainoo mitä tapahtui, oli et kieli turpos ja mulle tuli L-vika :D
Sä siis kammoat kielilävistyksen ottamista siks, et siitä tulis hedari vai..?
[/q]
Joo:D
Nii jotku kyl sössöttääki sen korun kans.. Siis onks sulla edelleenki se L-vika? Ja kauan oli turvonneena kieli?
[q]Freja, 25.11.2007 21:31:
L-vika oli vaan jotain kuukauden siis! Pahasti turvonneelta kieli tuntui muutaman päivän, sit siihen jo tottui ja se rupes pikkuhiljaa laskeen. En muista yhtään enää ku siitä on nii kauan ku mul oli se :/
[/q]
OK! No ehkä mä rohkaistun tästä:)
[q]kindertin, 26.11.2007 12:35:
Ihan rohkeesti vaan,ei se satu
..ainakaan tekohetkellä
Mulla oli h*lvetin kipeenä viikon verran,ekat 6pv imin velliä pillillä ja sormilla söin vauvojen niitä soseita En oo kyllä kuullu et muilla olis ollu samanlaista,kaveri otti 2 tappia kieleensä ja samana päivänä kävi mäkissä. Vähän veetutti sillon,mulla kun on kade luonne
[/q]
:O No tietty just mun tsägällä tapahtuu just noin:/ Mut ei kai siinä... Piltit on ihan sika hyvii! Ihan mielellää niitä syä;D*hih*
Kesäkuussa pitäis saada uusi kuva jalkaan. Se onkin ainoa syy minkä takia toivon kesän tulevan nopeesti :D
Plaeh, tahtois päästä reijittää itseensä. Mies oli eilen reijitettävänä *kade* Mut mihinkään "näkyville" en tahdo Niska on kokeiltu, mut kasvo ulos. Kielessä oli, mut poistin kun se on ihan tyhmä.
Nännyköitä vois miettiä, mut oon kuullu, et sattuu kaikista eniten.. Huoh..
Nekobasu ilmestyi käsivarteen Totoron seuraksi! :)
Nyt ollaan jännän äärellä, sillä pitäisi ottaa ensimmäinen tatuointini.
Mitä mestoja suosittelette kaupungeista Tampere/Helsinki ja mitä veikkaatte paljonko maksaisi kuva ranteesta kyynärpäähän?
Nyt ollaan jännän äärellä, sillä pitäisi ottaa ensimmäinen tatuointini.
On muuten mahdottoman hieno kuva tatuoinniksi! Just tuollaista olen itsekin etsinyt, pitää ehkä matkia jossain vaiheessa...
Oletko paljon tutkinut riimuja, ja ajattelitko juuri nuo riimut sisällyttää tatuointiin, vai ottaa tuon pelkän Yggdrasilin?
On muuten mahdottoman hieno kuva tatuoinniksi! Just tuollaista olen itsekin etsinyt, pitää ehkä matkia jossain vaiheessa...
Oletko paljon tutkinut riimuja, ja ajattelitko juuri nuo riimut sisällyttää tatuointiin, vai ottaa tuon pelkän Yggdrasilin?
Anna mennä vain =).
Riimuihin olen kyllä jo ennestään jonkin verran tutustunut (olen aika huono pakana vielä), ja Elhaz/Algiz -riimun olen päättänyt ihooni hakata jo ennen tätä maailmanpuuta! Kenties sen voisi tuohon puun keskelle sommittaa, tai sitten jättää riimut tästä kuvasta eroon ja ottaa se jonnekin muualle, olen himan kahden vaiheilla. *täh*
Riimuihin olen kyllä jo ennestään jonkin verran tutustunut (olen aika huono pakana vielä), ja Elhaz/Algiz -riimun olen päättänyt ihooni hakata jo ennen tätä maailmanpuuta! Kenties sen voisi tuohon puun keskelle sommittaa, tai sitten jättää riimut tästä kuvasta eroon ja ottaa se jonnekin muualle, olen himan kahden vaiheilla. *täh*
On tosiaan hyvä ajatus ainakin vähentää noiden riimujen määrää, muuten voi seurata aika kaoottista elämää (jos näihin juttuihin uskoo *huuhail*). Algiz on yksi turvallisimmista riimuista ottaa pysyvänä, ja sopisi ulkonäöltäänkin tuon puun kanssa hyvin yhteen! Jos keksit hienon tavan sovittaa sen tuohon puuhun niin suosittelen!
Yksi koulukunta riimujen tatuoinneista muistuttaa että riimun tulisi olla sellaisessa paikassa, että näet sen itse aina oikein päin. Jos ajattelit laittaa Yggdrasilin juuret rannetta kohti, pitäisi silloin tämän ajattelun mukaan riimun olla puuhun nähden ylösalaisin. Eli sitäkin kannattaa miettiä.
Yksi koulukunta riimujen tatuoinneista muistuttaa että riimun tulisi olla sellaisessa paikassa, että näet sen itse aina oikein päin. Jos ajattelit laittaa Yggdrasilin juuret rannetta kohti, pitäisi silloin tämän ajattelun mukaan riimun olla puuhun nähden ylösalaisin. Eli sitäkin kannattaa miettiä.
No huh, tätä en tiennytkään vielä. Onko tälle tulkinnalle lähdettä? Tosin onhan se ihan järkevästi ajateltu.
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 91
- Seuraava »