Klubituksen tietokantamuutto

Back to klubitus.org O

Huomasin tuossa juuri, että blogeista ei näy kaverilistassa viimeisin vaan joku (ilmeisesti) random postaus esim. vuosien takaa.

Hymyöt ei toimi. Esim sydän näkyy vaan tekstinä...

[q]Super-Kerttu, 26.3.2008 08:01:
Harmaalla teemalla, profiilissa nimet näkyy ihan vamma värillä, ei saa selvää edes kuka on kirjoittanut ja muutenkin monessa kohtaa värit ihan päin prinkkalaa..? Vai onko harmaata teemaa jotenkin muutettu tarkoituksella? Toivottavasti ei?!
[/q]

Harmaalla teemalla _ja_ ie:llä. Firefoxilla ei ole mitään ongelmia, ainakaan mulla. Mut nyt tosiaan tällä työkoneella tää Discou on huono lukea ja tää quottauskohtakin on outo...Tausta on musta..

Onko vika vaan mun koneessa vai mita, mutta yritin hakea forum-sivustolta topikkia, niin itse en henkilokohtasesti paase edes klikkautumaan siihen "hae-boxiin...?"

Onko muilla tallaista ongelmaa?

Bannerit linkki:

Parse error: syntax error, unexpected '=' in /opt/data/klubitus/www/bannerit.php on line 63

noi linkki napit ei toimi...esim...tän topicin sivun vaihto...tapahtuman keskustelu, lisää suosikki
jne.jne. jaksamisia sinne norsunluu torniin keep up the good work

[q]Janisa, 26.3.2008 16:02:
Onko vika vaan mun koneessa vai mita, mutta yritin hakea forum-sivustolta topikkia, niin itse en henkilokohtasesti paase edes klikkautumaan siihen "hae-boxiin...?"

Onko muilla tallaista ongelmaa?
[/q]

Tämä pitää paikkansa myös profiilien kohdalla, mutta onneksi hae-nappi vie rekisteriin, jonka kautta voi sitten tehdä haut.

Mä en näe mun viestejä tai en pysty kirjoittaamaan kenellekkään Eikä tää hae rekisteristä profiileja ...

en pääse lukemaan joidenki topiikkien joitain sivuja esim vähemmän tärkey uutiset-topiikin sivut 5 ja 6 ei näy. Kokeilin safarilla ja mozillalla..

Merkistö vaihdettu takaisin UTF-8 -> LATIN1, jos joku ennätti alkuviikosta lisäillä esim nikkiinsä UTF-8 merkkejä mitkä ei toimi LATIN1 niin ko. sivut feilaa.. vikaa korjaillaan.

kun haet tietystä ihmsiestä kuvia niin tulee kaikki joiden nimi sisältää samat kirjaimet, Mun nick on hyvä esmerkki!

elikkä siis mun profiilista -> search photos -> tulee akridejä sunmuita!

niijoo, ja kun tossa kiusasin maijaa niin kirjotuksen jälkeen einäy cömentsi mitä oot laittanu röfiiliin vaan pitää refreshaa. tulee siis tyhjä rivi timestampilla ja nickillä mutta ei vietziä!

Mulla kävi sama homma, kuin palstaveli RiD:illä tuossa yllä, eli yritin privaa, niin ei tullut kuin tyhjä rivi.

[q]André(cosmo), 25.3.2008 22:12:
-clips-
[/q]

No hommat on nyt korjattu, eli kiitos ja mahtoiko johtua korjailuista eilinen kun en päässyt sisälle millään, mutta niinkuin näkyy niin täällä ollaan ja pysytään. Kiitos ja jatkakaa hyvää työtä.

Meiän tapahtuma bugaa!

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=13942

Tiedä sitten ollaanko rikottu jotain sääntöjä(?) tms, mutta ei pelitä.

Mulla ei tapahtumissa toimi hae, lisää suosikki(ilmeisesti sain aikasemmin yhet kuitenkin lisättyä*ding*) eikä keskustelu näppäimet ja tässä kirjottamis ruudussa ei näy enää vilkutinta, joka kyllä näky aluksi*hihu*

edit. takaisin sivun alkuunkaan ei toimi

[q]Bacardina, 27.3.2008 12:15:
Mä en näe mun viestejä tai en pysty kirjoittaamaan kenellekkään Eikä tää hae rekisteristä profiileja ...
[/q]

Samaa vikaa..Kaveriviesti / priva ei näy eikä pysty myöskään profiilia hakemaan...

Mitäs se Klubbari nyt oikein sampoilee? kika kika kika

kuvahaku näyttää hakevan nykyisin myös osamerkkijonoa pidemmän merkkijonon keskeltä

joissan topiceis jois on useampi sivu ni ei pääse sivunumeroa klikkaamalla muihin saman topikin sivuihin.

[q]Trixie, 28.3.2008 07:53:
joissan topiceis jois on useampi sivu ni ei pääse sivunumeroa klikkaamalla muihin saman topikin sivuihin.
[/q]

Mä pääsen jos klikkaan numeroa sivun alalaidassa, ylälaidassa ei sit taas toimi.

O