Klubituksen tietokantamuutto
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
[q]Annakins, 28.3.2008 08:06:
---
Trixie, 28.3.2008 07:53:
joissan topiceis jois on useampi sivu ni ei pääse sivunumeroa klikkaamalla muihin saman topikin sivuihin.
---
Mä pääsen jos klikkaan numeroa sivun alalaidassa, ylälaidassa ei sit taas toimi.
[/q]
Jep, olen havainnut myös saman.
Lisäksi nuo quote-painikkeet eivät ole aina aktiivisia jostain kumman syystä. Refresh jeesaa.
[q]Trixie, 28.3.2008 07:53:
joissan topiceis jois on useampi sivu ni ei pääse sivunumeroa klikkaamalla muihin saman topikin sivuihin.
[/q]
Yläkulmaan ilmestyy joku mainoselementti joka ei ole näkyvissä ja nätisti blokkaa kaiken allaan, asiasta valitettu eteenpäin.
Oliko tällä tietokantamuutolla muuten jotain positiivisiakin vaikutuksia? Just curious.
Haku on jostain syystä Case sensitive, eli esimerkiksi hakusanalla "Klubituksen tietokantamuutto" löytyy tämä topikki, muttei taas "klubituksen tietokantamuutto". Myöskään "Klubituksen tieto kanta muutto" ei palauta tuloksia, kun taas "tuksen tiet" palauttaa.
Mä en pääse lukemaan mun profiiliin jätettyjä kommentteja. Profiilisivu loppuu heti kuvakommenttien jälkeen.
Jos päivitän sanoma-boksin ton pienen ikkunan tähdestä nii esille tulee jonku edeltävän illan tekstejä jotka sijottuu kellonajalle 23:52-23:53?
Tulee aina toi sama kohta siitä riippumatta millä sivulla satun olee ku painan sitä nappia.
Näyttäis muuten toimivan ainaski safarilla mut Inthernet Exploder bugaa...
Pikku vikoja, mut toi online ruutu on kans vähän sekaisin...
Oman profiilin kommentit ei suostu näkymään. :(
Eipä onnistu suosikin lisääminen tapahtumissa.
Mikä tietokanta oli ennen alla ja mihin vaihtui? Just curious
[q]Mck, 29.3.2008 21:17:
[/q]
Mä arvaan, että se oli MySQL ja on sitä edelleen :)
[q]Mck, 29.3.2008 21:17:
[/q]
MySQL -> PostgreSQL
[q]Juhgu, 28.3.2008 10:04:
Oliko tällä tietokantamuutolla muuten jotain positiivisiakin vaikutuksia? Just curious.
[/q]
Se on nyt ulkomailla verottajan tavattomattomissa?
kaverilistassa kavereiden uusin blogi-kohta näyttää niiden ensimmäisen blogin
Hmmmm...
tapahtuma infojen päivitys ei onnistu.
[q]Styge_, 29.3.2008 13:46:
Eipä onnistu suosikin lisääminen tapahtumissa.
[/q]
Mulla oli sama homma, Firefoxilla ei toiminut, mutta Explorerilla sitten onnistuikin. Samoin kävi myös profiilikuvan vaihtamisen kanssa.
Tapahtumien kuvaosio näyttää kuvien määrän väärin. Monissa tapahtumissa on muka 0 kuvaa ja yhes oli -1.
[q]Duukkis, 30.3.2008 19:59:
Tapahtumien kuvaosio näyttää kuvien määrän väärin. Monissa tapahtumissa on muka 0 kuvaa ja yhes oli -1.
[/q]
Samoin osa tapahtumista ei näy "thubnaileinä", ainoastaan sivussa tekstimuodossa. Ja jos painaa "näytä maaliskuu 2008", niin osa tapahtumista ei tule sinne, vaikka näkyisivät kuvat sivulla.
täällä ei toimi keskusteluissa se että jos haluaa lukea jonkun muunkin sivun. ei siis tule "linkiksi" nuo sivunumerot.
Webstoresta yritin poistaa toisen tilaukseni
mutta näyttää tältä..
http://img503.imageshack.us/img503/9994/bugiiiijk6.jpg
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »