pyöriipyörii.. ottakaa joku se pois!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 26
- Seuraava »
[q]climate:
Horror: Mitä kuuluu Marja-Leena? Vieläkö sun ihanteena on Beatles ja sit jonkun jampan nimi?
[/q]
George Harrison - R.I.P.
matkustan ympäri maaiilmaa, laukussa leipää ja piimää vaan...
jooo ja sit tää: Hei voitsä lopettaaa-.aaa-aaa mä en jaksa kuunnella sun blaablaa blaa...
[muokattu 3.3.2004 09:34]
aaaaaargh... robbie williamsin james bond biisi on mun paassa ja mulla hajoo paaaa aaaaargh
Headhuntersin tunnari!!! Voi p***kele sentään..meni halu totaalisesti kattoo sitä kun joka
minuutin välein..tuli sitä biisii...arghhhhh..
Ihan itseäkin järkyttää, mutta Britney Spearsin Toxic veivaa päässä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja... pitää varmaan soittaa tuota repeatilla jos liiallinen kuuntelu vaikka auttais päinvastaisesti
[q]hSU:
Ihan itseäkin järkyttää, mutta Britney Spearsin Toxic veivaa päässä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja... pitää varmaan soittaa tuota repeatilla jos liiallinen kuuntelu vaikka auttais päinvastaisesti
[/q]
Se on ihan kauhee renkutus on kyllä lähellä ettei pinna pala kun kuulee sitä jostain
10+2...10+2... tämmönen lastenohjelma laulu... aaaagh
[q]MaSari:
---
hSU:
---
Se on ihan kauhee renkutus on kyllä lähellä ettei pinna pala kun kuulee sitä jostain
[/q]
Mikä siinä onkaan, että vain huonot/ärsyttävät biisit jää junnaamaan päähän?
Mikään ei oo välillä rasittavampaa kuin yhden englantilaisen lastenohjelman sellaset super map tai bag bag laulut... taas ne soi päässä eikä ne mee pois *hmph*....en oo kuullu niitä pian vuoteen, miten voin muistaa noin tyhmiä lauluja !!??
[q]Fresia:
.en oo kuullu niitä pian vuoteen, miten voin muistaa noin tyhmiä lauluja !!??
[/q]
Sama vika! Joskus saattaa pyöriä biisit, joita on kuullut joskus lapsena viimeks.
kaikest ärsyttävintä on kyl ku pyörii semmonen biisi mitä ei ees osaa/osaa vaan jonku osan siitä!*piru*
ei muumitaloa lukita yöksi.... EEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! ´´ EI SE MEE KOSKAAN POIS!!!!
Minä lennän, polskin ja uin....
[q]Lana83:
Minä lennän, polskin ja uin....
[/q]
Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak. Kvaak sanon teille kaikille. Ja jos minua huvittaa, lähden merelle tai viidakkoooooon seikkailemaan!
[muokattu 21.4.2004 22:49]
mulla varmaan pyörii toi vielä huomenna päässä just sillon kun pitäs miettiä koe vastauksia...
Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pat jokaisen luo... Pate sekä kissa, heti huomenissa, tyhjentävät postilaatikon...*jiihaa*
[q]Astaroth:
Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pat jokaisen luo... Pate sekä kissa, heti huomenissa, tyhjentävät postilaatikon...*jiihaa*
[/q]
Postman Pat postman Pat postman Pat and his black'n'white cat.........
Hitto tota tule pakkokatottuu pienenä, huomaa mitä se on tehny mulle......
Iki ihana Idolsimme Antti Tuiskun iki ihana biisi, Hei, hei Mikö sulla on?!! Joka kerta kun kuulen sen radiosta se jää soimaan päähäni vähintäänkin päiväksi..*eiei* Ja pahinta on että tämän biisin kuulee useita kertoja päivässä..Radiot pannaan!!!
Olen omena, olen omena, olen pyöreä omena...!*jiihaa*
mikä piisi on ärsyttävin mikä jumittuu pyörimään mieleen.. mulla on skydiven anydaynow.. sitä on vaa pakko naputtaa koko ajan :=:D ja lasgon somethingista se alku.. ja kerran kuulin radiosta sen ketsuppi piisin ja se jumittu mun aivoihin (?) vissiin viikoks.. tsiisös.. :=:)*purr*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 26
- Seuraava »