pyöriipyörii.. ottakaa joku se pois!!

Back to musiikki O

[q]Mellu-:
*lauleskel* hihih tequila! *tititidititii*

mulla soi vaa päässä joku s******n cheekki ... ”okei sä tarjoot mulle avaimet sun kiesiin” *mofottaa*
[/q]

Ollaan samiksii kamala biisi

Antti Tuiskun mikä sulla on ja tik takin kyyneleet. Ei auta vaikka kuuntelis toista biisiä, ne vaan soi ja soi =) tiktakin kyyneleet soi aina ku alkaa vituttaa ja antti tuisku tulee pilaa mun hyvän olon =)

Sitten kaupas kun käyn ostoksilla ja joku biisi tulee, en itse ollenka biisiä huomaa, mutta autossa alan lauleskelee ja mietin mistä ihmeestä biisit tulee päähän =)

Joo kyllä pyöriiii ja huolella,päässä*igor*...mut ei sitä pois tartte ottaa*nauru*
tälle darralle vois kyl tehä jotain...*juonittel*

Yks päivä mä ihmettelin että mistä mulle oli tullu päähän pyörimään Abban kappale missä lauletaan ”gimme gimme gimme a man after midnight...” (tai jotain sinnepäin), ja ihmettelin tätä climatelle ja innaelle (muiden muassa) - ja niillä molemmilla pyöri sama kappale päässä!

Hetken oli vähän surrealistinen ja creepy olo mut sit me pääteltiin että se oli varmaan soinu kaupassa mistä justiinsa tultiin... kukaan ei vaan muista sitä... *creepyhymiö*

... tai sit Abba on aloittanut ensimmäiset telepaattiset radiolähetykset...

Tää on ihan hillittömän kovasti päähän tarttuva:
ANNIE - Chewing Gum
Vois soida vähemmän!*hmph*

[q]sapeli:
Yks päivä mä ihmettelin että mistä mulle oli tullu päähän pyörimään Abban kappale missä lauletaan ”gimme gimme gimme a man after midnight...” (tai jotain sinnepäin), ja ihmettelin tätä climatelle ja innaelle (muiden muassa) - ja niillä molemmilla pyöri sama kappale päässä!

Hetken oli vähän surrealistinen ja creepy olo mut sit me pääteltiin että se oli varmaan soinu kaupassa mistä justiinsa tultiin... kukaan ei vaan muista sitä... *creepyhymiö*

... tai sit Abba on aloittanut ensimmäiset telepaattiset radiolähetykset...
[/q]
Noin siinä käy niiden tavaratalomusiikkien kanssa. Itselläkin soinut joskus joku ralli päässä, johon ystävä sitten valistanut että musa on varmaan tarttunut sieltä missä just käytiin Samalla tavoin huomaa joskus ajattelevansa jotain paikkaa / esinettä jonka ohi hetki sitten kulki, vaikkei mitenkään erityisesti sillä hetkellä noteerannut tilannetta. -En ole vintistäni täysin pimeä. En vaan huomaa ajoissa kun sinne syttyy valo

Jos haluut hajottaa pääsi, kuuntele ihmeessä Annie - Chewing Gum*jiihaa*

[q]Illustrator:
Jos haluut hajottaa pääsi, kuuntele ihmeessä Annie - Chewing Gum*jiihaa*
[/q]

En ole siis ainut!

Mun päässä ei onneks oo laulavia ääniä ^__^

[q]CryOniC:
Joo kyllä pyöriiii ja huolella,päässä*igor*...mut ei sitä pois tartte ottaa*nauru*
tälle darralle vois kyl tehä jotain...*juonittel*
[/q]

*muhaha**nauru*

Go Annie Go! ...chewing gum...

Günther - Teeny Weeny String Bikini
Ihan kiva biisi satunnaisesti kuultuna juu, mutta ei nyt tarvis hirveen pitkään päässä soida....

[q]naira:
Günther - Teeny Weeny String Bikini
Ihan kiva biisi satunnaisesti kuultuna juu, mutta ei nyt tarvis hirveen pitkään päässä soida....
[/q]

kato löytyi kohtalotoveri... :D kyseinen herra tunnetaan myös dr. bombeyna ja mikälie sen velin nimi nyt olikaan.. :)

edit: ainiin ja toinen on "... liian suuret hampaat mä syntyessäin sain, liian suuret hampaat..."

Radio on saatanasta

Myrskyn jälkeen kauniimpaa laalalalaa vittu mitä paskaa

http://www.happytreefriends.com/goodies/index.html

aaargh tiidiitiidititiitditidtididititiiidididiitidiiditidtiidtii
se vain on siellä eikä se tuu pois =P....asiaa varmaa yhtää edes auta että noita piirrettyjä tossa koko ajan katon mut silti xP xD

Mc Puhuvapää.......kädet ilmaaaaaaan *nuotti**nuotti* *muhaha**muhaha*

ESA SAARINEN - POIKARAKKAUS *blush**jiihaa**aplodit**igor**nauru*

Hehe!
Jengi kuulee "äänii", hehe! Ei mitään hätää niin kauan kun en ei ala jutteleen sulle takaspäin, hehe...!!!

[q]Cloudberry:
---
stimbe:
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
---

Kellään mitään tietoa sanojen sisällöstä?
[/q]

You want to leave but you won't, you won't take me
You won't, you won't take me, you won't, you won't take
Your face and the love beneath the lime tree,
Remind me of your eyes.

*jasesoijasesoijasesoi*

Mikä tahansa kappale mutuu ärsyttäväksi, jos se soi päässä aamusta iltaan ja illasta aamuun. Tällä hetkellä mun aivoradoilla jauhaa: ”let´s come together, right now, ou jeah, in sweet harmony” sekä Bo Kapers Orkesterin ”Vi kommer aldrig att dö”. Toivottavasti vaimenevat, ettei mene hyvät kappaleet pilalle.

Edit: *korjail*

O