pyöriipyörii.. ottakaa joku se pois!!

Back to musiikki O

Marion Rung: Tipi tii
Että siltä pohjalta.*igor*

radiossa soi tunnin välein se bad day-biisi niin pakostakin se perhanan kipale jää päähän soimaan.. kaamee biisikin viel

[q]ezzy, 15.5.2005 20:19:
"Gary Jules - Mad World"
[/q]

Tää soi päässä Donnie Darko lehvan kahtomisen jälkeen aikasta pitkään, ennen kuin sain selville mikä biisi...

Lomarasituksena on ollu vähän aikaa se joku Schnappi -biisi (*poks*) ja sitä ennen oli vähän aikaa MC Koppakuoriainen.
Niinhän ne sanoo, huonoimmat mainokset ja laulut muistaa parhaiten!

Hmm, nyt soi Saat miehen kyyneliin. *iihhih**nuotti**Saat miehen kyyneliin. Se helppoa on. Saat miehen kyyneliin, kun lähdet vain pois ja niin itkee hän

aargh, aika yli-imelä laulu. *eiei**poks*

*nuotti*..huomenna mennään korkeasaareen...*nuotti**nauru*
(johtunee varmaankin siitä, että huomenna tosissaan mennään korkeasaareen*ding*)

[q]migizz, 15.5.2005 20:58:
On kyl aika koomista ku töissä "isot miehet" viheltelee jotain nalle luppakorvan tunnarii tai vastaavaa..[/q]

[q]Ja sit ehkä pahin, sisko huudatti Phantom of Operan tunnaria, niin sekin perkele soi päässä taukoamatta sitten kun sen just unohtaa nii taas se sen soittaa.[/q]

Tuttu efekti

edit: onks tää se: "The phaaaaaantom of the ooooopera is heeeereeee, insiiiide my miiiiiind" ?

[q]sapeli, 22.7.2005 04:06:
---

edit: onks tää se: "The phaaaaaantom of the ooooopera is heeeereeee, insiiiide my miiiiiind" ?
[/q]

Jep. Se juuri.

Like a yo yo, you're spinning me up and down
Like a yo yo, you're pulling me round and round

.....

kohta, iiiihan kohta.
menee hermo.

Yks melodia mikä tulee tasaisin väliajoin mieleen, ja jää soimaan pitkäksikin aikaa on urheiluruudun tunnari a.k.a. Leevi & the Leavings - Tuhannen markan seteli

Olen omena, olen omena...

sing hallelujaa!

pmmp:n matkalaulu tjsp *toktok*

[q]Mellu-, 21.2.2006 13:10:
pmmp:n matkalaulu tjsp *toktok*
[/q]

Mä teen ilomielin vaihtarit.

Aikuinen nainen mä ooooon

Ole hyvä.

Yhtenä päivänä kauppaan kävellessä mietin kaiken näköistä yhtä ja toista ... sit alkoi päässä pyöriin pikukakkosen posti tunnari ... pyöri sit päässä koko illan taas sekin

[q]shAderNa, 11.4.2005 18:28:
http://www.badgerbadgerbadger.com
[/q]

ei helvetti,mä oon v***n kauan miettiny et mist löydän ton ku näin sen viimeks joku 3-4v sit ja nyt ihan sattumoisin sit löysin! toi on ihan paras! *NAURU*

Eilen soi saunassa "Miljoona ruusua" ... Onneks ei vielä tänään ole lähteny encore päälle

Ja nuo nilkit seuraa vierestä kun ihminen tuhoaa itsensä, pikku runkut laskin kädessä nettoaa muhkeita tilejä.

Klamydia - Nilkit

Tänään soi koko päivän päässä Steen1:sen Terroristi biisi.

"Hei oikeesti, ootsä terroristi?"

[q]larzizi, 24.8.2006 20:21:
Tänään soi koko päivän päässä Steen1:sen Terroristi biisi.

"Hei oikeesti, ootsä terroristi?"

[/q]

HAHAHA :D

piiiikkkuuu kaakkoseen poostii.... please kill me.

O