pyöriipyörii.. ottakaa joku se pois!!

Back to musiikki O

[q]kml, 24.8.2006 20:28:
---
larzizi, 24.8.2006 20:21:
Tänään soi koko päivän päässä Steen1:sen Terroristi biisi.

"Hei oikeesti, ootsä terroristi?"

---
HAHAHA :D
[/q]

No ei ees oo hauskaa. Varsinkaan kun en muistanut siitä mitään muuta pätkää.. Sit vaan noi neljä sanaa kiersi koko ajan ympyrää

[q]larzizi, 24.8.2006 20:30:
No ei ees oo hauskaa. Varsinkaan kun en muistanut siitä mitään muuta pätkää.. Sit vaan noi neljä sanaa kiersi koko ajan ympyrää
[/q]

Hauskaa tosta tekee sen, että kun olin intissä niin toi jotenkin leimattiin meiän "pinkkabiisiksi", ja mä tiedän, se soi oikeesti viikkoja.. kuukausia päässä.

Autan.

"Kerro, ootsä terroristi? Hei oikeesti, ootsä terroristi?"

[q]kml, 24.8.2006 20:34:
---
Hauskaa tosta tekee sen, että kun olin intissä niin toi jotenkin leimattiin meiän "pinkkabiisiksi", ja mä tiedän, se soi oikeesti viikkoja.. kuukausia päässä.

Autan.

"Kerro, ootsä terroristi? Hei oikeesti, ootsä terroristi?"
[/q]

Toivottavasti se ei jää mulle sentään soimaan kuukausiksi päähän

kanssasi on niin hyvä olla, syliisi helppo tulla...
miten on mahollista että ku aamulla herää, no joku tuommonen soi päässä, mitä ei varmasti ole esim. illalla kuullu radiosta tms.??
*täh*

pieksämäki volley,pieksämäki volley ,pieksämäki volley best in town! (meijän joukkueen karmea fanibiisi)

kun kuuntelen tomppaa...by paula koivuniemi. Siis voi aarrrggg... just kill me

"Stockmann, sieltä saa mitä tahansa duppiduppuu"

ja sit toinen joka soi

"Kerro nyt faija mulle, miltä maistuu pommac sulle? Just niin kuin pommaaac!"

:D Nuo mainoslaulut on pyöriny jo kolme viikkoa päässä, aaaargh *toktok*

Beck - Nightmare Hippygirl

Kiva biisi mut alkais jo riittää.. kerpele!

Mul on jo pidemmän aikaa soinu päässä Looney Tunes- tunnari*ding* ja aina kun ei oo mitään ajateltavaa tai muuten vaan tylsää ni silloin se paukkaa mieleen ja eikä lähe pois ja varsinkin silloin se alkaa soiman taas kun on jotain kivaa mieles tai just tekemäs*hih* Ihan himmeet... ei voi tajuu*ding**nauru*

[q]senimi-semini, 3.8.2006 10:24:
ei helvetti,mä oon v***n kauan miettiny et mist löydän ton ku näin sen viimeks joku 3-4v sit ja nyt ihan sattumoisin sit löysin! toi on ihan paras! *NAURU*
[/q]
jos sitten ei jaksa aluperäistä kuunnella (vaikka ei siihen kyllästykään), niin on olemassa myös brittiversio: http://www.weebls-stuff.com/toons/footy/

kahdeksan tuntia tuota kuunneltuasi suosittelen sitten vaihtamaan tähän: http://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

D.n.a..Mul on aivan kaamee kapula

Duunikaverin kännykän soittoääni, nokialaisista löytyvä Espionage... ARRRGGHHH!

Olin eilen kaverini kämpillä ensimmäistä kertaa ja kävin vessassa (ensimmäistä kertaa). Jostain syystä vessassa päässäni alkoi soimaan Janne Tulkin Kirje *ding*, onneksi se loppui sit vähän ajan päästä kun pääs sielt vessasta pois.

Vissiin kirottu huone... "Myrsky repii puita, taivas salamoi. Myrsky samanlainen sydämessäin soi...."

"Hän on siili, Simo Siili, jonka suurta herkkua on viili. Joka ilta rappusilta, Simo kulhon tyhjentäääää....." *nuotti**nauru* Soinu nyt reilun viikon päässä jatkuvasti!

Tää on soinu koko viikon mun päässä:
"Ruff in the jungle, in the jungle, in the-in the jungle"

autolla ajaes alko soimaan pääs:

"Harri on tehnyt itsetään pellen, Harri on töttöttöttöttöt"

prkl. ihan tyhmä biisi.

"Tuotantolinjat laulaa, tinttan tanttan tallallei" - alku siis puhelinlinjat laulaa ja loppu peikko se lähti piiriin...

[q]sapeli, 21.9.2006 22:04:
"Tuotantolinjat laulaa, tinttan tanttan tallallei" - alku siis puhelinlinjat laulaa ja loppu peikko se lähti piiriin...
[/q]
no toivottavasti tuotantolinjat osaa myös pitää breikkiä laulamisesta, ettei sitä ihan tasasta vauhtii ulos suolla*ding*

Se popcornsong tjsp... argh!

[q]Jago, 21.9.2006 22:06:
no toivottavasti tuotantolinjat osaa myös pitää breikkiä laulamisesta, ettei sitä ihan tasasta vauhtii ulos suolla*ding*
[/q]

yöks pidä sä vaan huoli kotitehtävistäs

O