mitä lemmikkieläimiä omistat?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 60
- Seuraava »
kaks teknaria
[q]nomic:
mä omistan mun broidin
[/q]
Jos mä omistaisin mun broidin, lähtis se äpärä kirpparille myyntiin alta aikayksikön. Ja voitte uskoa että halvalla lähtis!
maailman ihanin hauva joka kylläkin jäi asustamaan vanhempien luokse sillon kun muutin pois.. mutta mun se on edelleen *sydän*
neljä kissaa...vikke, vallu, viivi ja vilma
Meillä on ehanista ihanin Pyhä Birma uros katti- Hermes*sydän* noo ei se aina oo niin ihana jos se keksii kello kahden aikaan yöllä alkaa vetämään omaa shoutaan meidän ja naapurien iloksi, sillon ei nuku KUKAAN!!
Löytyy semmosii jännii noin sentin pitusii toukkamaisii valkosii otuksii, jotka tykkää juoksennella vessan lattialla. Helppo hoitosii, en oo koskaan joutunu syöttää ja ei pidä meluu*nauru*
Wagner-sika
Ehkä maailman suloisin ja kiltein burmankissa. Kissat rulettaa!
[q]äm:
Wagner-sika
[/q]
Mitä, ooks sä ostanu alienille kopin?
[q]hallucinogen:
---
äm:
Wagner-sika
---
Mitä, ooks sä ostanu alienille kopin?
[/q]
Ei, ku itse asiassa, se wagner -possu on ämmän ja mähän otin sen mukaan meidän kesä seikkailuihin... heh.. oli jopa Kreikassa!! *sydän**possu**sydän*
eikä ämmä muuten vielä edes tiedä, mitä _kaikkea_ Wagner on nähnyt.. ;)
[muokattu 14.12.2003 00:09]
Koalan*plur*
Valkoisen kissan nimeltä Sheba ja Collie-uroksen nimeltä Kessu.
Vuoden päästä aion ostaa liskon, käärmeen ja tarantellan.
Aikasemmi mul oli jo tarantella, mut se kuoli vanhuuteen. Sen nimi oli Hemmo Hämy.
Mulla on kaks kollikissaa*hellokitty*, Roope ja Saku. Ne jonkun verran yli neljävuotiaita, mun ihania vauveleita *sydän**pihkassa**hali**iloinen*. Joskus haluun vielä koirankin *joo*.
[q]alien:
eikä ämmä muuten vielä edes tiedä, mitä _kaikkea_ Wagner on nähnyt.. ;)
[/q]
MITÄÄH?!
Et kai sä jumankaude ole antanut sen katsella kiellettyä materiaalia!
Edit: Tästä olen tietoinen: hyihyi, mutta onko jotain muutakin?
[muokattu 14.12.2003 21:40]
Mullon sellai tiikerin värinen tanskandoggiuroksen ketkale *plur**pihkassa*
Koira, Polski Owzarek Nizinny
koira.. valkonen länsiylämaan terrieri, sellanen cesar koira
pari kappaletta pk.collieita...ja käärmeen*iloinen**plur**pupu*
OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 60
- Seuraava »