mitä lemmikkieläimiä omistat?

Back to häröily O

kisu.. ..ja enää 1 kala. oli niitä kaloja joskus enemmänkin..

fretti mönkii nurkissa ja tuhoaa kaiken mitä voi.

Kisu löytyy kyllä tuolta porukoiden luota
Se on sellanen ihana pyöree, kiitos isin joka leikkaa sille sisäfilettä
Tosin se on aika sika katti kun se aina tulee kaatuu hesarin päälle kun luet sitä ja tulee sinnikkäästi uudestaan siihen nukkuun vaiks nostelet sitä pois *dissaa**nauraa*

Kaks röllikissaa. Sellasia ölliköitä.. Vanhuksia. Tosi hyviä tyyppejä*iloinen* Muuta en tarvii tai oikeestaan halua. Niin vähän himassakin yleensä. Mieskin ois kyllä ihan kiva..*vink**hih**iloinen*

mulla on kisu! sellanen vanhus...*plur*

kuilu:[q]Mul on ollu muutama kissa, mutten oo niistä yhtäkään omistanut...

- omistushymiösuhde -[/q]

Samat sanat

http://www.antenniosasto.net/ocicats

Nyttemmin yhteishuoltajuussuhde näihin lapsosiin
katkennut

Meil on kolme kissaa *hymy*....ja yhteensä kolme deguu, mut ne kaikki kuoli *suru**suru*

Mulla on myös hirveästi villakoiria (prkl, siivooja on unohtanu ilmeisesti vierailla tässä asunnossa ) Yks niistä kyllä viilettää jatkuvasti jaloissa eli täältä löytyy ihan eläväkin koiruli. Roope on kuusivuotias kääpiöuros, aivan mahtava persoona!!! Vanhempien luona on (puhuva) kakadu, pari undulaattia ja nymfia (siis papukaijoja myös ) Meillä on aina ollut koiria ja ensi vuonna tulee isovillis temmeltämään pienen isoveljen kiusaksi. Ai niin, meinasi unohtua: oli meillä joskus hevonen, mutta itse olen ollut niin pieni etten sitä kunnolla muista. Äippä on harrastanut hevosia jo vuosikymmenien ajan, mutta ei enää halunnut omaa heppaa. Itse en niinkään kiinnostunut hevosista, mutta koiranäyttelyissä ja agi/tokokisoissa olen kiertänyt ympäri Suomea (ja pari kertaa Keski-Euroopassa ja lähinaapureiden puolella).

En omista lemmikkieläimiä, mutta täällä on 2 x *hellokitty*. Sanoisin että ne omistavat mut jos niiltä kysytään.

Tässä vanhempi tänään aamulla:
http://www.flammabul.com/temp/snapshot.jpg

JussiS:[q]
Kissat pitäis ampua - kaikki.[/q]

Kysyin niiden mielipidettä asiasta. Nauroivat ja sanoivat että "mitä kiksudeejiit muka on kissoista ennenkään tienneet, pyh."

[muokattu 14.3.2003 16:03]

Koiria kolme; Whippet-veljekset ja yksi kettu-terrieri.

pikkusisko*igor*

Yksi kappale koiraa, semmonen basenji.

Tällä hetkellä sakemanni uros Quido neljä vee! Villi ja vähän pöllö, mutta niin ihana *sydän* Sitten joskus vanhana mummona haluan monta koiraa mun mummonmökkiin (isoon sellaiseen)

Koiran ja liskon.. Leopardigekko on se lisko.

Mun mielestä maailman söpöimmän kisun, mun oma pieni *sydän* Risto Puolihäntä *sydän*

hanna:[q]Mun mielestä maailman söpöimmän kisun, mun oma pieni *sydän* Risto Puolihäntä *sydän*[/q]

NO ONPA SÖPÖ!!

no ei :D vizivizi!!!

risto o kyl aika söpö pikku töpöhäntä!

Willa koiria, eli siis pöply pullia...
siis öö pölypalloja...*nauru*

Koira on kotona,,,, mut kissat on pelottavia otuksia ne nelijalkaiset ja ne kaksi jalkaiset myös,jotka liikkuvat öisin..
Niistä ei ikinä tiiä mikä on seuraava liike.*nauru*
Kissoilla on terävät kynnet ja pelottava suu..*ding**hih*

Ihan oikeesti pelkään kissoja ne käy aina öisin kiusaa*blush*

Traditio:[q]Koira on kotona,,,, mut kissat on pelottavia otuksia ne nelijalkaiset ja ne kaksi jalkaiset myös,jotka liikkuvat öisin..
Niistä ei ikinä tiiä mikä on seuraava liike.*nauru*
Kissoilla on terävät kynnet ja pelottava suu..*ding**hih*

Ihan oikeesti pelkään kissoja ne käy aina öisin kiusaa*blush*[/q]

Mä oon tottunut kissoihin, saas nähdä saanko joku päivä päähän pistoksen ja menen hankkimaan
itselleni kissan...*hymy*
Kissat on ihan hauskaa seuraa...

OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*

O