Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 187
- Seuraava »
Aaaaaaahhhhh
Lueskelin siis vanhoja plurahteluja, omiani ja muiden, klubbarin kätköistä ja tuli tosi hyvä mieli
Viime aikoina olen poikennut tutulta polulta tutkiskelemaan vieraille poluille. Ja palannut sille ihanalle polulle onnellisena huomaamaan, mitä todella tarvitsen. *sydän*
---
syksyiseen tihkusateeseen astuminen pistää hymyilyttämään
---
Jos on oikeeta vaatetta päällä, niin toi on kyllä parhautta <3
..ainiin, ja toista penniä, on kivaa tuntea itsensä yllättävänkin onnelliseksi
tosi parhautta se on silloin kun omistaa silmälasit ja pitää lähtee pyöräilemään =P
niinku mie kohta....mut siel ei kyl taida enää tihkuttaa ees.
[q]Zeratul, 12.7.2009 20:24:
No mitä pilluu, justhan sä vasta sait sen homman?
[/q]
muutama päivän aikana olen kuitenkin erittäin vahvasti kallistunut siihen fiilikseen, ettei tuo kyseinen duuni ole minua varten. etsintä jatkukoon
itsetuhoisia ajatuksia mahaa kohtaan.
Sinfest sen taas sanoo..
Oon tässä viimeisimpien kuukausien aikana katsonut kelloa tooosi usein, kun se on näyttänyt 23:07. Onkohan tuo joku enne, vähän pelottaa että mitä huominen (23.7) tuo tullessaan vai tuoko mitään.
Rupes naurattaan paikka paikoin lukiessa Wikitravelin "Finland" -osiota. Vitsi me suomalaiset ollaan niin.... Noh, en löydä sopivaa adjektiivia
"Finns are a famously taciturn people who have little time for small talk or social niceties, so don't expect to hear phrases like "thank you" or "you're welcome" too often. The Finnish language lacks a specific word for "please", so Finns sometimes forget to use it when speaking English, even when they don't mean to be rude. Also lacking in Finnish is the distinction between "he" and "she", which may lead to confusing errors."
http://wikitravel.org/en/Finland
Noi on niin ihania noi lempinimet, mitä 1930/40-luvun nuoret käyttivät toisistaan! Aina kun mumma kertoo jotain juttuja nuoruudestaan, esiintyy kertomuksissa mitä ihmeellisempiä lempinimiä. Se joskus nuoruudessaan oli mm. rakastunut syvästi johonkin Vitsi Väisäseen *sydän* Ihana!
Nykyään sit vissii suurin osa meikäläisistä on vaan jotain nimimerkkejä?
On se jännä, kuinka tuo kaneli maistuu isoilla doseilla ihan erilaiselta kuin ruoan sekaan vain pikkusen ripoteltuna!
[q]wiwi, 27.12.2009 22:33:
(Perhe)joulu oli yhtä ahdistavaa paskaa tänä vuonna kuin aina aikasemminkin. Ens vuotta odotellessa. Saatana.
[/q]
Niimpä. Päätinki, että mun joulut on nyt juhlittu.
Siis vaihtuuko se vuosikymmen oikeesti vasta vuoden päästä, vai miten se juttu meni? Laskuvirhe tms.? Krapulasolmu
Mun suussa on maistunu jo pari tuntia Vaasalta
Kaikki vanhemmat ovat aina kehuneet, kuinka krapulat vain pahenevat kun ikää karttuu. Tarkottikohan ne myös henkisiä oireita? Mulla on nykysin krapulassa aina pienen päänsäryn lisäksi kauhea vainotus päällä. Kaupassakäyntikin on yhtä tuskaa. Toivottavasti tää nyt ei tästä pahene ikääntyessä, tai joudun pian lopettaan dokaamisen. Tai sit vaan pokaan jonku pizzakuskin.
Aika, se menee niin nopeeta. On jotenkin hassua edes puhua ajasta yhdellä käsitteellä, koska lapsen ja aikuisen aika ovat kaksi täysin eri asiaa. Lapsena tuntui, että keskiviikosta viikonloppuun on ikuisuus. Nykyään taas tuntuu, että esim. House tulee joka päivä, puhelinlasku tulee viikon välein ja kuukautiset on koko ajan.
Meillä psykologian luennoitsija sanoi, että aika tuntuu aikuisena menevän nopeammin, koska hermosolut eivät enää uusiudu aivokuoressa niin tiheään tahtiin kuin lapsena, vaan ovat enemmänkin löytäneet jo sen tehokkaimman tavan olla siellä ja sykkiä tai jotain - en tiedä kun meni vähän ohitse - jos joku tietää enemmän tästä, niin kiinnostais kuulla!
[q]Kolera, 5.10.2009 17:48:
---
Vampyrella, 5.10.2009 17:00:
Miksi pitää välillä olla niin armoton itselleen? Miksi ajatella, ettei riitä, ole tarpeeksi?
---
Vittumaisintahan tässä on se et teit miten paljon tahansa tai miten vähän tahansa ni se ei vaikuta vittujakaa siihen kokeeko tehneensä tarpeeks ja/tai kaiken mihin pystyy.
[/q]
Ihan klubbarikiusallani voisin vastata, että horoskooppi.
T: Itsekin Neitsyt
Ärsytänköhän mä muita, kun mulla on aina (töissä/koulussa) niin paljon kysymyksiä ja parannusehdotuksia
[q]blastic, 3.12.2009 23:06:
---
sativa, 3.12.2009 22:29:
Meillä psykologian luennoitsija sanoi, että aika tuntuu aikuisena menevän nopeammin, koska hermosolut eivät enää uusiudu aivokuoressa niin tiheään tahtiin kuin lapsena, vaan ovat enemmänkin löytäneet jo sen tehokkaimman tavan olla siellä ja sykkiä tai jotain - en tiedä kun meni vähän ohitse - jos joku tietää enemmän tästä, niin kiinnostais kuulla!
---
En nyt millään muista lähdettä tähän hätään, mutta jostain muistelisin lukeneeni jonkun teorian eräänlaisesta suhteellisesta ajankulun aistimisesta. Idea oli siinä, että jokin tietty aikaväli suhteutetaan henkilöön omaan ikään. Esimerkiksi vuosi 4-5 -vuotiaan lapsen elämässä on pitkä aika, koska se edustaa n. 20-25% siitä ajasta minkä lapsi on kokonaisuudessaan elänyt. Sen sijaan vuosi 80-vuotiaan papparaisen elämässä on vain pieni osa ja siksi se tuntuisi kuluvan varsin nopeasti.
[/q]
Tää on ihan mielenkiintoinen ajatus. Luulen - ja toivon! - kyllä toisaalta, että pakko ton nopeutumisen on pysähtyä jossain iässä. Tuntuisi epärealistiselta, että vanhempieni kello menis tuplasti sen, mitä omani, ja isovanhempieni kolme kertaa nopeempaa. Ehkä se sitten pysähtyy silloin, kun aivot ovat saavuttaneet ne optimaalisimmat hermosolusysteemit tai jotain. Toisaalta luulis sen sitten vanhemmiten hidastuvankin, en tiiä.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...