Penni ajatuksistasi
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 187
- Seuraava »
Naapurin homobaarissa tapaa kivoja heteromiehiä. Ovat yleensä avarakatseisia ja usein vielä asuvatkin tässä lähellä.
Eksyin Facebookissa mun lukioaikaisen äidinkielenopettajan sivuille (ei olla FB-kavereita). Sillä oli statuksena "Eräs oppilas oli kirjoittanut aineeseen, että Aleksis Kivi loi suomen kielen." Hyvä, jos tää kyseinen oppilas eksyis katsomaan sen sivuja
Tänään oli myös hieno tilaisuus seurata salaa opaskoiran puuhia (miten tän voi sano ei-irstaasti) yläilmoista kahvilasta käsin. Tai no, en mä nyt tiedä oliko se nyt yhtään enempää salaa, kuin jos olisin seurannut metrin päästä omistajasta. Mut anyway, jännästi se koira otti huomioon kaikki maaston korkeuserotkin. Oliskohan se opastanut auton alle, jos ne liikennevalot ei piippaisi eri tavalla punaisilla. Pitää ruveta tutkiin kaikkee ko. aiheeseen liittyvää.
En tiedä, miten suhtautua yhteen kaveriin. Ei olla tunnettu ku vasta about kolme vuotta. Sillä on todettu rajatila-persoonallisuushäiriö joskus aikoja sitten. En oo saanut oikein mitään kuvaa kyseisestä sairaudesta, vaikka oonkin siitä yrittänyt lukea. Oon vaan huomannut, että musta tuntuu että tää kaveri on ainoastaan sillon itse hyvällä tuulella, kun mulla menee huonosti. Sillä on aika kovia itsetunto-ongelmia itsellään.. Muutaman kerran oon oikein huomannut, kuinka se on ku perseeseen ammuttu karhu jos mä oon vaikka ostanut uuden tosi hyvin istuvan takin / värjännyt hiukset tosi hyviksi jne. toisin sanoen tunnen itse oloni hyväksi (enkä käyttäydy silloin mitenkään erilaisemmin kuin yleensä). Sit se on hiljaa ja rupee piikitteleen mulle jostain muusta seikasta, tyyliin "onks nois housuis tarkotuksella toi reikä" vaikka näkysi ihan selvästi, että oon jääny vaan perseestäni johonkin kiinni jne. Pitäis lähtee juuri ko. tyypin kanssa laivalle lauantaina ja pelottaa, jos se muuttuu taas tosi aggressiiviseksi. Pitäisköhän vaan puhua sen kanssa suoraan tästä jutusta, vaikka se kyllä varmaan esittää tyhmää ja kieltää kaiken. Mut oon mäkin kyllästyny esittään tyhmää, vaikka tiedän tasan tarkkaan noiden kysymysten idean. Oon meinannu katkasta sen kanssa välit jo vuosi sitten saman jutun takia. Sit se oli pois hetken aikaa ja nyt taas... Tulee vaan itsellekin paha olo. Ja mun onnistumiset ei herätä hänessä mitään ilon tunteita vaan lähinnä vitutusta, mikä on mun mielestä aika kummallista ystävyyssuhteissa. Vai pitäskö antaa kaikki vaan anteeksi, koska sillä on "persoonallisuushäiriö"
[q]Kolera, 13.9.2009 14:53:
---
sativa, 13.9.2009 14:50:
Pitäs keksiä aineenaihe, tai pikemminkin joku pieni tarina... En ole keksinyt vieläkään, vaikka oon jo puolitoista viikkoa kelannut.
---
kerro nyt aineenaiheen määritelmä ni tääl vois apinat(minä) huudella aiheita ja niiden myötä löytyis uusia ajatuspolkuja joista sit löytyis ehkä hyvä aihe mistä voit kirjottaa hyvän aineenkin
[/q]
No siis siinä oli aiheena "Muisto". Vähän hävettää, mutta kirjotin "humoristisen" viiden sivun aineen joulusta 2001, joka kaikessa karmeudessaan huipentu siihen, kun mun erittäin persoonallinen mumma sai hirveen vatsataudin/ruokamyrkytyksen. Joulukirkon pihassa. Ihmeteltiin mutsin kans, että missä se oikein viipyy ku joululaulut jo raikas, mutta siellähän se oli, pusikossa paskalla. "On siinä varmaa pastorilla ihmettelemistä ku tulee aamulla pitään hartautta."
Oon meidän "luokan" vanhin tyttö. Seuraavaks vanhin on mua kaks vuotta nuorempi. Jotenkin outoa olla ns. "isosisko", meinaan että oon reaalielämässä oikeesti kuopus ja vielä helvetin suurella ikäerolla mun veljeen. Ehkä vähän ulkopuolinenki olo paikka paikoin, kun on elänyt jo ne omat Onnelavaiheensa, sillon ku ei tienny vielä paremmista mestoista.
E. Ja vielä kun painotin sanaa vanhin TYTTÖ. Joo, pojista vanhin on tosiaan 36. Ja muita poikasia meillä sitten ei olekaan.
...Ei mun kyllä oikeasti sais valittaa, kun kaveri joka opiskelee lähihoitajaksi on samalla luokalla semmosten pissisten kanssa, jotka eivät saa vielä ostettua edes kaupasta tupakkaa.
Mulla ei oo ollu minkäänlaista kuria pienenä. En oo ees muistanu koko juttua - tänään tuli vaan hirvee flashback, noita on muutenki ruvennut tuleen ihan sikana.
Tarvis löytää duunipaikka, joka täyttää seuraavat kriteerit:
- pääsee pelkällä lukiopohjalla
- ei liity missään muodossa ruokaan
- vaatii järjenkäyttöä tai luovuutta
- ei ole ainakaan pääsääntöisesti myymistä, mieluiten ei ollenkaan
- tampereella
Lähinnä tulee jotain rikollista mieleen ku lukee ton listan, mut jos kuitenki iha jotain kunnon töitä :-(
Menee niin hyvin, että vähän ahdistaa se ettei ahdista kunnolla oikein mikään. Mitä jos jotain tapahtuu ja todellisuudesta tuleekin hetkessä hataraa menneisyyttä. Ei kyllä saisi ajatella näin, vaan nauttia niin kauan kun tätä kestää. Muistan, että oon jo joskus todella pienenä miettinyt että elämässä on aika harvoin ajanjaksoja, jolloin ei ole yhtään mikään hätänä. Tai siis ainakin mun elämä on mennyt noin, ehkä tää on viimein kääntymään päin.
En nyt mieti mitään sen tähdellisempää kuin, että aika usein kun näen kaverin olevan omissa maailmoissaan niin tapaan kysyä, että "mitä mietit". Ei mulla tarkotus ole udella vaan lähinnä oppia tuntemaan ihmistä paremmin. Reaktiot tuohon ovat hauskoja. Jotkut ihmiset vihaavat - jotkut taas tykkäävät siitä että joku on kiinnostunut heidän ajatuksistaan. Sitten ne havahtuvat siitä syvästä horroksesta, kertovat päätä pudistelle mutta nauraen mahdollisesti sen niin off the walleimman ajatuksen, _ihan_vidun_tärkeän&fiksun_ tyyliin "mietin vain, että jos aseen laukasee kohti niin olisiko kellään niin nopeat refleksit, että kerkeäsi kyykistymään laukauksen alta". Toinen ollut niin kovin mietteissään. Sit saa nauraa yhdessä.
Tykkään siitä, jos ihminen uskaltaa kertoa jotain ns. typerää ilman egoa. (Mut ymmärrän myös sen, että välillä ihmiset miettivät niin kipeitä/arkoja asioita, etteivät halua kertoa ja kunnioitan sitä kyllä täysin.)
No joo, onko tässä kirjotuksessa nyt mitään punasta lankaa. Oon vaan joutunut viime aikoina kelaamaan niin paljon ihmisten välisiä suhteita/ihmisen luonnetta, sielua, minuutta - miksikä ikinä sitä haluaakaan kutsua. Ilahduttaa, jos tuntee sieluntoveruutta ja toi voi olla yks, aika paljastava juttu.
[q]Sy & Unknown, 5.5.2009 17:12:
VTTU VTUTTAA, nyt ku muutaman kuukauden lukenu pääsykokeisii ja kuukaus viel jäljel... alkaa hajottaa aika pahasti nää VTUN kirjat VTTUUUUU PRKL STNA, ei hyvää päivää, kiitos ja näkemiin.*dissaa**dissaa**dissaa**eikä**grr*
[/q]
Mulla ihan sama ja sitten kun kuulin, että yliopiston hakijamäärät ovat ennätyskorkeella (nousua 16 % viime vuodesta), lopahti viimeisetki alkuinnostuksen päreet vaik pitäis lukee kahta kauheemmin...
Olin yläasteella lievästi ylipainonen ja jotkut pojat kiusas. Sit menin lukioon ja laihdutin yli 10 kg ja oon joutunu tarkkaileen syömisiäni ever since. Olipas vaan mahtava huomata kotikonnuilla että nykyään ne kiusaajat on ite pullukoita, kun on aineenvaihdunta hidastunu, pallopelit lopetettu ja kaloreita ei osata laskee. Touché.
[q]wiwi, 12.6.2009 22:53:
Nyt kun itsellä on tosi paska taloudellinen tilanne, tuntuu niin nöyryyttävältä pyytää muilta ihmisiltä rahaa.
[/q]
Ottaako ihmisiä rahan antaminen lainaan aivoon?
Mä lainaan aina kun on rahaa tosi mielläni luotettaville ihmisille, ja sitten se on huvittavaa kun porukka on silleen "Kiitos ihan sanoinkuvaamattoman paljon, pelastit elämäni ja oon muutes todella pahoillani tästä ja saat ihan varmasti heti takasin kun saan palkan perjantaina kello 08:16:42..." Joo joo, kyllä mä tiedän...!
Koska mua ei itseä haittaa lainata niin en osaa ajatella, että muitakaan haittais. Mutta jos se tyyppi keltä itse lainaan on tosi nihkeenä sen rahan lainaamisen suhteen, niin sitten se tuntuu kyllä munkin mielestä nöyryyttävältä. Harvemmin kyllä kukaan on, paitsi eräs todella, noh, _taloudellinen_ kaverini (jolta en oikeastaan viitsi lainata). Sitten tulee myös mieleen, että epäileeköhän se, että mä en oikeasti muka maksaisi takaisin Mutta en mä kyllä lainaa keltään, joka epäröi että onkohan hänellä siihen oikeasti varaa.
Kekseliäitä nuo akateemiset hörhöt taas yliopistolla - yks oli teipannut hupparinsa selkään jonkun ruttusen aanelosen, jossa luki isolla "Myydään" ja alla tuotteet ja hinnat.
Tajusin vasta tänään, että mun pitäis muuttaa Kanadaan *sydän*
Montréaliin tai jonnekin sinne ranskankieliselle alueelle eniwei.
Kaverit asuis sitten n. 4 h:n ajomatkan päässä... itse kun Jenkkien puolelle en enää muuta.
(Plus mun toinen kaveri aikoo ens kesänä muuttaa poikakaverinsa kanssa Torontoon)
[q]Madda, 30.6.2009 13:38:
Kuinkakohan moni harrastaa just nyt seksiä?
[/q]
"Find out the average number of intercourses per human per year, devide the number of people in the world by that number, devide that number by 356 gives you how many people are having sex today, devide that number by 24, then 60 to find out how many are shagging right this second."
Mikähän vaan olis toi yhdyntöjen keskimääränen lukumäärä Mun ei varmaan kannata omakohtaisten kokemuksien perusteella heittää mitään arvioita *poks**nauru*
Mä tykkään kans miettiä kaikkea tommosta. Kuinkahan monessa talossa on tällä hetkellä älytön ilo, suru, häpeä, väkivaltaa, kuinka moni tällä hetkellä trippailee, kuinka moni miettii näitä samoja juttuja nyt? Se on ihan käsittämätöntä, mitä kaikkea meidän pallolla tällä hetkellä tapahtuu - puhumattakaan sitten avaruudesta, mikä taas on niin älytön käsite etten mä sitä edes kovin hyvin ymmärrä.
Reality check
Oon rekannu itteni Pallontallaajiin varmaan joskus vuosi sitten. En oo mielestäni ollut siellä kuitenkaan kuin erittäin satunnaisesti. Siinä on kuitenkin mittari, että vierailemani aika forumilla on 1 päivää ja 1 tunti Pistää pikkasen miettimään, kuinka paljon turhaa aikaa menee koneella. Se kai sen mittarin tarkotus matkailuaiheisilla sivuilla onkin. Onneks missään Facebookissa (tai täällä) ei ole, olis niin karua nähdä silmien edessä että oon ollut elämästäni jonku puoli vuotta koneella tappamassa aikaa! Helkutti..
[q]Takyon, 23.6.2009 22:37:
---
sativa, 23.6.2009 22:03:
Onneks missään Facebookissa (tai täällä) ei ole, olis niin karua nähdä silmien edessä että oon ollut elämästäni jonku puoli vuotta koneella tappamassa aikaa! Helkutti..
---
Näkyy sun profiilista ainaki se että oot vieraillu sivustolla 1868 kertaa :D
(itsellä yli 5000 o_O)
[/q]
Kiitos tästä tiedosta.
*eikä**tirsk*
Kauhea, miten asioita on lapsena pitänyt itsestäänselvyyksinä. Nyt kun itse olen viimeisen reilun tunnin keitellyt ensimmäistä kertaa elämässäni kaalta eikä ole vieläkään valmista, ihan hävettää etten ole nassikkana syönyt mumman varta vasten tekemiä kaalikääryleitä. Sillä on kyllä 90% ajasta päiväysvanhat ruoka-aineet, mutta seuraavan kerran kyllä mielummin kärvistelen riplassa (tai minkä ikinä koleran niistä voiskaan saada) kuin kieltäydyn Mumma rocks! *sydän*
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...