kuunteletko jotain muuta kuin technoa

Back to musiikki O

mä voin rehellisesti sanoo et lämpenen melkeen mille vaan musiikille. ainoot jotka ei oikein nappaa on ehkä klassinen ja jazz.
mun lompakosta löytyy käytetyt keikka liput mm näille tapahtumille:
Marilyn Manson
Slipknot
Tattoo the planet
Papa Roach
Petter
Korn ( @ ruotsi)
Sasha
eli käytännössä kuuntelen ihan mitä vaan.. suurimmat vaikuttajat mun elämässä on ollut
-korn
-marilyn manson
-cradle of filth
-2pac
-lab4

Örinäähän tuota tulee kuunneltua ja omistettua. Melkein kaikki musiikki menee, mutta aika pääsääntöisesti kaikki mikä myy ei sytytä. Voikun jostain löytäis jotain hyvvee arabialaistyyppistä musakkia sitä semmosta missä laulajat ulisee ku pistetyt siat esim. leffassa 8mm oli oikeen mukavaa kuhan sen bassokitaran heittäis helvettii siitä. Mikäpä se oli Helsinkissä se joku levykauppa missoli kaikkee epämäärästä mallia veden liplatusta ja delfiinien natinaa jne. ?

Kone musiikki on se ainoa oikea!! *ökkö**sydän*

konemusa ainoo bilemusa, no okok tunnustetaan lattareit on muksaa tanssia parin kans kyl.
Ja kaikki on hyvin niin kauan kuin kukaa ei rupee mulle räbää soittaa ja ylistämään, se ei vaan uppoo ei sitte millään

Kesy:[q]Kone musiikki on se ainoa oikea!! *ökkö**sydän*[/q]
Joo, mutta aina on olemassa niitä harvoja poikkeuksia...

No, nykyään tulee kuunneltua lähinnä konemusiikkia, mutta kyllä tykkään ihan laidasta laitaan muustakin.. noh, räppi ja joku rankka örinä ei uppoo mutta muuten kyllä =)

no kyl se konemusa on SE*super* mutta aina niitä nyt jotain muitaki biisejä tai tyylejä löytyy cd'llä, esim. punkkia,vanhaa metallicaa,tupac,jotain vähän vanhempaa hc räppii,ei tämmöstä uutta poppi räppi.näitä nrj hittejä ei niinkun mitenkään jaksa kuunella*eiei*..nopee heavy,tai jotain semmonen...jumputustahan sekin on!
no,tosi harvoin mitään tommosta tulee kuunletuu...

90-luvun poppihitit on kyllä ihan huippuja. esim. dj bobo on pop

..mutta joo. kuuntelen kyllä ainakin minä muutakin kuin konemusiikkia. oikeastaan kaikenlaista muutakin musiikkia. mielialojen mukaan. mutta tanssiessa konemusiikki on oikeastaan se ainoa ja oikea (ellei pätmäniä ja ryytmäniä lasketa;)

*plur**piis*

cosmikki:[q]90-luvun poppihitit on kyllä ihan huippuja. esim. dj bobo on pop *nauru*[/q]

Sama täällä Hyllystä löytyy Captain Hollywoodit, Bobot tietysti, Culture Beatit, Captain Jackit *hih*, Basic Element yms.

Tässä hain entiseltä tosiaan reilu 100 noita vanhoja poppis CD:tä ja aivan pilvessä ollu viimepäivät niitä kuunnellessa

Mut siis poppiksen ja konemusan lisäks menee rap, reggea, klassista ja kaikkea missä on nuotit. Tosin hevy ja hevy rock ei oikein nappaa. Kaikki muut käy ja löytyykin levyvarastoista

Kyllä kuuntelen paljon muutakin kuin konemusaa. Mielialasta ja hetkestä riippuen musamaku vaihtelee melkein laidasta laitaan. Tosin mikään peruspurkkapoppis ei kyllä taida missään mielentilassa iskeä...paitsi ehkä tilapäisessä mielenhäiriössä.

Tämän hetken ykkössuosikko non-techno-bändeistä taitaapi olla tuo kotimaamme ylpeys Kwan. Todella hienoja biisejä. Me like it very much. Teiniajoilta ikisuosikeiksi ovat jämähtäneet Apulanta & Tehosekoitin, jokateinin musahyllyn perustuotteet. Niiden lisäks suurista suosikeista mainittakoon vaikkapa RATM, Cypress Hill...ei niitä tuu mieleen ku listata pitäis, mutta voin sanoo, että niitä kyllä riittää.

jazz...nice...great

no kyllä..
blur, sex pistols, smashing pumpkins..
ja paljon-paljon muuta punk-dub-hardcore-jazzy-funky-breaks-hiphop-easylistening-experimental musiikkia..

- music is the key!
- music? ok!

+ + +

Välillä on kyllä hetkiä jolloin kuuntelen mitä tahansa. Esim. isukin autossa kuuntelen usein kaikkea mitä radioasemilla soitellaan!

jeps välillä on hetki jolloin voi kaivaa jotain muuta musaa hyllystä vaikka örkki musaa ja sit toi radio ja mtv päällä jatkuvasti jos ei kuuntele sterkoil mitään joten tuleehan sitä kuunneltua ehkä vahingossa britneytä ja ketsuppi tyttöjä

Avernian:[q]arty:- music is the key!

To what?[/q]

to everything, my friend.. to everything..

mä tykkään konemusasta.. mahd. undergroundista yleensä.. sit mä tykkään semmosesta oikeen ärjyhevistä missä kenenkään puheesta ei saa selvää.. vähän niiku mä darrapäivänä o_O mut kaikki muu, semmonen ylipurkkapoppinen, jazz jne.. menee yli hilseen.. viuh.. :=:)

ei kyl oikein yleensä mikään muu toimi, mutta sitten on jotain poikkeuksia ja rajatapauksia kuten ninjatunematsku..

mä kuuntelen pääasiassa konemusaa mut mut... Mä kuuntelen myös muutakin... esim kaija koon biisit osaan varmaan kaikki ulkoo.... mut jazzi ja blues ei uppoo sit millään muhun... *ökkö**ökkö**ökkö*

Oikeestaan musiikki kuin musiikki uppoaa, paitsi jazz, sitä en vaan ymmärrä. Kotona tulee kuunneltua vivaldin neljästä vuodenajasta proteukseen...*nauru*

onko kone musiikki ainoa oikea sinulle*täh*
vai lämpeetkö myös jollekkin muulle tyylisuunnalle*täh*

[muokattu 20.10.2002 18:20]

O