kuunteletko jotain muuta kuin technoa
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 27
- Seuraava »
yana4000:[q]ei kyl oikein yleensä mikään muu toimi, mutta sitten on jotain poikkeuksia ja rajatapauksia kuten ninjatunematsku..[/q]
aaah!.. ninjatune ja irma records maistuu aina..
*sydän*
Mä kuuntelen silloin tällöin classista...
Avernian:[q]
Joka musatyylissä on hyviä ja huonoja biisejä.
Paitsi "ärjyhevissä missä ei saa sanoista selvää" ja suomihumpassa. Jotka ovat itselleni puhdasta paskaa. Hajutonta, mautonta, mitäänsanomatonta mutta ärsyttävää.[/q]
oon samaa miletä sun kans
Piti vielä vaan tulla toteamaan, että Avain kuuluu myös suosikkeihini. Niin loistavia kappaleita jotkut, voi että...
Konemusa on kyllä lähellä sydäntä mutta niin on musiikki muutenkin...
Yleisesti kuuntelen heviä (In Flames, Soulfly, Sepultura jne.) ja konemusaa, mutta lattialta löytyy myös reggaeta, klassista, rappii, rockii... varmaan kaikkee
Mutta mikä soi useimmiten on kyllä Smashing Pumpkins...*plur*
Ja mä oon pianisti *ökkö* sitä nyt pakostikin tulee kuunneltuu muuta ku konemusaa eikä se haittaa
bob marley on myös hyvää chillaus musaa......*piis*
sit myös tommonen etno musa voi olla tosi hyvää*hymy*
esim. Amr diab-Habibi*hymy* tulee tosi hyvä fiilis ...se on niin melodista ja rytmikästä,
sit eeeerm...jotkut iskelmä laulutkin saatta olla ihan rentoja
badding-paratiisi*heiii*
[muokattu 26.10.2002 00:53]
sanokaa mitä sanotte mutta mun musiikki maku on ainakin varsin laaja..ja se on hyvä se. Tosin ystäväpiiriini kuuluu ties minkä laista tallaajaa joten liekö syy siinä..
Kuuntelen konemusan lisäksi
-räppiä ja r'n'b:tä
-klassista
-50-, 60-, 70- ja 80-luvun biisejä
-europoppia
-joitain hevijuttuja
-sekä myös suomalaista perus foxtrotia kuten Yölintuja!
Oikeastaan kuuntelen vähän kaikkea paitsi jazzia, bluesia, jotain namibialaisia kansanlauluja, Macy Grayta ja joitain suomalaisia niinku Anssi Kelaa, Tommi Läntistä yms.
kuuntelen kaikenlaista musiikkia.
siis ihan radiosta technoon ja sit taas johki rauhalliseen klassiseen.
riippuu ihan omasta fiiliksesta ja siitä mitä eteen tulee.
en kyl jaksaisi koko ajan kuunnella samantyylista musiikkia. erilaisuus ja vaihtelevuus auttaa jaksamaan! tjsp
- hulivili hupakko -
Dire Straits, Future Sound of London, Ozric Tentacles, Pain of Salvation, Ayreon, Jori Hulkkonen...ja sitte ihan kaikkee, fiiliksen mukaan
LORDI on hyvää/hauskaa kasarimelodiakoukkuheviä
*ökkö* *ökkö* *ökkö*
Oikeastaan en kuuntele, koska kaikki aika menee teknomusiikin kuunteluun, mutta mulle maistuu kyllä nu-metal, räppi, ja tollanen "radiomafia"-matsku on ihan jees.
Norjametallia välillä :)
Kuka nyt ei kuuntelis muutakin... Tällähetkellä suomipop soi taustalla... heh*heiii*
moloko, cardigans, a camp, coldplay... ja baareissa tietenkin joutuu kuulemaan NRJ-hit music only...
Avernian:[q]
Joka musatyylissä on hyviä ja huonoja biisejä.
Paitsi "ärjyhevissä missä ei saa sanoista selvää" ja suomihumpassa. Jotka ovat itselleni puhdasta paskaa. Hajutonta, mautonta, mitäänsanomatonta mutta ärsyttävää.[/q]
Hevi? Hajutonta ja mautonta? Mitäänsanomatonta?
Öö...
Siis HEVIHÄN on just sitä musiikkia jossa haisee VERI
ja HIKI ja ajoittain jopa rehellinen miehinen PASKA
Siinä on myös oikeaa SANOMAA toisin kuin jossain
käyttötaideteknossa.
Tsek. esim:
Immortal - Sons of Northern Darkness
Paradise Lost - Eternal
Megadeth - Simphony of Destruction
Bolt Thrower - kaikki biisit
:x
Tres:[q]