kuunteletko jotain muuta kuin technoa

Back to musiikki O

Kuuntelen.. Jazzi nyt on ehkä ainut jota ei löydy listoilta

Lempiyhtyeeni on Nine Inch Nails*sydän*

Vois vaikka sanoo et ihan jostakin klassisesta musasta---> death metal---> jotkin poppi renkutukset-->Rokki----> jonki verta skede punkkii---> ja tietenki elektronista laajalta alueelta

Eli ihan laidasta laitaan, mut pää paino menee tos elektronises vahvasti....Kaikki muu onki sit mutsin vika mitä o pienoisena joutunut kuuntelemaan

melkeimpä kaikki menee meikäläiselle. paitsi hevi ja kantrimusiikki.

suomalainen angstihevipop (mm. 51 koodia ja uniklubi) on enemmänkin naurettavaa hoilotusta kuin vakavasti otettavaa musiikkia.
mielummin kuuntelisin vaikka tuiskun anttia..

Yleisesti ottaen lähes kaikki muukin kuin konemusiikki menee (paitsi rap, hiphop, rnb -tyyppiset ratkaisut), mutta heti jos joku alkaa hehkuttaa jotain "tää on tätä oikeeta musaa" -juttua niin sitten alkaa inhoreaktiot

Sanoisin että ehkä puolet kaikesta kuuntelemastani musiikista on konemusaa, ja sekin lähinnä psy/goa/psy-chill/ambient-akselilla. Silloin tällöin myös D'n'B uppoaa.

Noin muuten Black Metal on ollut se genre jo yli 10 vuotta. Myös muut metallin genret (death/trash/gootti/grindcore), klassinen musiikki, "avaruusrokki" (esim Ozric Tentacles), itämainen musiikki, dub, reggae ja hiphop ovat lähellä sydäntä.

lähes kaikki menee, ja pystyn fiilistelemään suurinta osaa kaikesta äänestä, mitä ympäristöstä löytyy. Ybertuotetun purkan ja kiksun lisäksi melkein kaikki menee.Countrystä jazziin ja klassisesta noiseen. Ja en mä kiksua ja poppia disauttamaankaan helposti rupea, ei vaan sovellu omaan makuun.

t

Juu trancea*iloinen*

Mä kuuntelen kaikkea muuta paitsi huonoa musaa!

elvistä ja eläkeläisiä
ja hurjien nuoruusvuosien musiikkia, jota pysty sillo breikkaa

aikas paljon metallia... mm. Ruoskaa, SOAD:a

edit: typotus maximus...

Metallia, rappia, diskoa, 60- ja 80-lukujen hittejä, rokkia, radiopoppia.

En nyt lähde selventämään mistä muista electronisen musiikin genreistä diggailen, mutta vastasin että POP.

Poppia tulee aina välillä kuunneltua, ja esim tälläviikolla yksi parhaista uusista biiseistä mitä olen kuullut oli 90´luvun purkkapoppia(tempo feat manola - everybody get up [extended]).
Jpoppiin haluisin myös tutustua paremmin(*vink*)

rockia&r n'btä on pari biisiä, mutta on nää vähemmän mun juttu ehottomasti

Ari Koivunen - Fuel for the fire! *sydän*

Piiiiiitkästä aikaa ostin ihka oikean cd:n kaupasta

Tuohon on vähän vaikea vastata, kun ei ole monivalintamahdollisuutta mutta aika laidasta laitaan mennään. Eli joistakin klassista, regeihin, metallin monet laijit, yms.

Teknosta en juurikaan pidä, kiksusta, psykestä, d'n'b:stä, chilloutista jne.. kylläkin ;) Elektronisen musiikin eri genrejen lisäksi uppoaa myös valikoivasti rock, reggae, soundtrack, new age...

Kuuntelen paljon muutakin kuin konemusaa, uus suosikki on Ziggy Marley.

Elvis ei uppoo, mut muuten kyl aikalailla laidasta laitaan. :D

klassinen, etno, pop, jazz, latin

Puuttuu vaihtoehto en kuuntele muuta kuin konemusaa. Muun tyylin musa saa mut lähes raivon valtaan. Pakon edessä kuuntelee jotain muuta.

O