kuunteletko jotain muuta kuin technoa

Back to musiikki O

Kaiken näköstä tulee kuunneltua aikapitkälti riippuu iha mielialasta mut bileiss pitää olla MÄTTÖÖÖÖ*joo**plur**joo*
vai mitäs tumailette????*täh*

Hmm, se riippuu vähän fiiliksestä ja seurasta mutta pää asiassa Trance on number 1!
Rap ja hiphop on kanssa mun lempi musaa joten pää-asiassa Rap, Hiphop & Trance (kone musa).*ökkö*

Mä kyl kuuntelen nykyään oikeastaan pelkää konemusaa..mutta jotkut vanhat punkki biisit ja erityisesti ska-p(espanjalaista ska:ta) iskee aina välillä*ökkö*

jooo..paljonkin laidast
-korn(muu trokki)
-tanssi musaaa
-räpbyä
-melkee mitä vaaa

mikä kolahtaa ees jotenki

80 % on konemusaa.
loput 20 % koostuu hyvin monesta genrestä.
klassinen (tykkään urkuharmonista).
, pop, jonkun verran rock (ac/dc) ja hiphop/rap, metalli (heavy, death yms ei uppoa).
myös reggae on naaajs.

Kuuntelen aika paljon kaikenlaista laidasta laitaan.
Fiiliksen-mukaan. Ainoa mikä ei uppoa on: purkkapop ja tämmöinen ns. eurooppa-tavara... *eiei**eiei**eiei* + örinä heavy...*eiei**eiei**eiei*!

Kesä tulossa, niin soi varmaan aika paljon chemical brothers. kesävakio. :)

Varsinkin nyt kun noi lätkän mm-skabat on menossa, niin tulee kuunneltua jonkin verran tollasia vanhoja kunnon rokki hittejä mitä soitetaan paljon noissa matseissa. Kohottaa nääs kunnolla kisastudio fiiliksiä...Ja sit toi Fintelligensin Kaikki peliin on aika kohtuu hyvä kisa-biisi!

polkkaa, taloa, ransua ja valoa.

on olemassa muutama sen tasoinen konemusiikin masterwerk joidenka kuuntelemisen jälkeen suurin osa muusta musiikista kuullosta typerältä ja yksinkertaiselta.

ettei todellisuus kuitenkaan unohdu on myös olemassa sellaisia klassisia teoksia joita suurin osa ihmisistä ei kuule/ymmärrä koska ovat liian typeriä tai yksinkertaisia.

mikä se kysymys oli?

ah. kuuntelen

onko siellä ketään

[muokattu 30.4.2003 15:44]

[muokattu 30.4.2003 15:49]
muovattu
*ökkö*

[muokattu 30.4.2003 15:56]

Aika paljon tulee kuunneltuu erilaista musaa, kaikki muu menee paitsi räppi ja hevi... Etenkin jazzii tulee kuunneltuu kans paljon, rockii poppii, punkki, klassista jonku verran. Riippuu paljon fiiliksestä ja esim vuodenajasta mitä kuuntelee. Kesäl trance ja chillout ihan ykkösii kun taas talvel on tullu kuunneltuu tasasemmin kaikkee.

tuli skidinä soiteltua kitaraa... se on haihtunut mutta jos kaverit kuuntelee jotain musaa niin joku raivoisa hevi(cryptopsy, cannibalcorps) on se jonka aikana en voi pahoin...

taas en tiedä mutta akustinen funk &soul tyylinen drum&bass on kivan kuulosta ...esim joskus kuullu ez rollerssia suht akustisena..siis ilam rumpukonetta ja live basisti ja torvet..

Tulee kyllä kuunneltua muutakin kuin vain pelkkää konemusaa. Varsinkin erittäin raskas metalli (Old Man's Child, Behemoth, Gorgoroth) uppoaa todella hyvin. Sit välillä vähän kevyempänä taas hip hop (Cypress Hill, Eminenm). Ja tietty kaikein rajuimpana juttuna tulee Gimmel

jep metallin puolelle menee ja rankempaa sitten.

hhmm jooh mä kuuntelen ihan laidasta laitaan musiikkia:)

eli levy hyllystä löytyy ihan poppiakin ja klassista, bluessia, rockkia, räppiä, jne jne

musiikkia pitää olla kaikkiin olo tiloihin ja kaiken sorttista;) no tosin mun maku on laaja niin monessa asiassa;)

mut et silleen;)

No en sanoisi että olen ihan kaikkiruokainen mutta maku skaalani on hyvinkin laaja.

Duunissa kuuntelen radiota päivittäin ja sitä kautta jotkut poppihitit on iskenneet kunnolla takaraivoon. Kuten esimerkiksi nyt soiva room 5 - make love ja samaten olen alkanut pitää The Rasmuksesta (tosin juhannuksen keikkakin taisi tehdä paljon ja moni muu.

Joskus pärähdin Linkin' Parkiin ja se on mulle todella

Ja sitten joitakin satunnaisia biisejä esim. Crazy Town - Butterfly se biisi vaan jotenkin tihkuu seksi [IMO] (tosin niiden muu tuotanto on aika kökköä)

Räppi on mulle ollu aikojen alusta saakka kova sana ja on vieläkin. Suosikkeja on ehdottomasti Ice Cube, Cypres Hill, Run' Dmc, House on Pain

Ja sitten Guano Apes ja Velcra on ihan suosikkeja

Kuuntelen myös reggaeta ja klassista.

p.s. sieltä varmasti löytyy kirjoitusvirheitä koska mulla on uskomattoman huono nimimuisti joten pyydän välittömästi anteeksi jotka nyt pärähtävät virheisiini

*sydän*

Kyllä. Olen kaikki ruokainen musiikin suhteen. Pantera on yks lemppareist kuten myös deftones jne. Melkein kaik uppoo. Ässänä hihast voisin vetästä Rauli Baddingin

kaikki muu menee kyl kuunnellessa, tosin eniten soitetuimmat on täl hetkel tommosta menevämpää konemusaa ja semmost rankempaa hevii (sepultura esim.).

ainoo mitä oikeastaan en pysty kuuntelee on tango ja muut suomalaiset musiikit, ku jotenki ei vaan soinnu korvaan suomenkieliset sanat... (poikkeuksena Eput=)

kaikki hevidiggarit... käykääs kuuntelee tolta cryptopsy bändiltä pari raitaa....suosittelen ...aikas nopeeta tavaraa

[q]hardikaveri:
kaikki hevidiggarit... käykääs kuuntelee tolta cryptopsy bändiltä pari raitaa....suosittelen ...aikas nopeeta tavaraa
[/q]

Anal Nathrak saa tän kuulostaa pikkukakkosen tunnarilta :))

Playing: Cryptopsy - Serpents Coil

mut ihan jees kyllä

jaahas pitää katella jos löytäis ton anaalin...hehheee

en oo itt kuullu tota cryptin biisii mutta eiköhäs seki oo aikas kiree... tosin niillä on niitä hitaamoiakin viisuja

onko kone musiikki ainoa oikea sinulle*täh*
vai lämpeetkö myös jollekkin muulle tyylisuunnalle*täh*

[muokattu 20.10.2002 18:20]

O