mikä on ärsyttävin lause?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 34
- Seuraava »
Mitä mä sanoin..
Koska sä oikein tuut..
Kato mitä sä nyt teit..
HardSpanky:[q]"..oikeesti" ;)[/q]
:D
..no vaix: .."mitä jätkä?..hyvät bileet..jeesjees..kivasti porukkaa"*hih*
..no joo, täytyy myöntää et syyllistyn itse aika useesti just tohon läpän heittoon..*plur*
..ja sit toinen: koita pärjäillä!*dissaa*
nenna:[q]..no vaix: .."mitä jätkä?..hyvät bileet..jeesjees..kivasti porukkaa"*hih*
..no joo, täytyy myöntää et syyllistyn itse aika useesti just tohon läpän heittoon..*plur*
[/q]
Näemme bileissä yleensä just niin kauan et ehditään about heittää noi toisillemme :D
"sori et mul vähän kesti!!!" hyvin ikävää kuulla noi sanat ku oot venannu kaverii 20 asteen pakkases puol tuntia, sormet ja varpaat jäässä, ja keho tärisee ku vatkain...*mur*
"sori, emmä tienny"
...myös muunnoksena... "sori, emmä tarkottanu"....[
"homohomohoomoo"
patis:[q]"homohomohoomoo"[/q]
kuinka voit sanoa noin!?!?!
Cee:[q]patis:"homohomohoomoo"
kuinka voit sanoa noin!?!?! *igor*[/q]
koska se on ärsyttävin
edellinen oli siis minulta
klubitus bugaa
kun soittaa johonkin asiakaspalveluun>
"valitettavasti olemme kaikki varattuja, olette jonossa, odottakaa hetki" > "ja vielä hetki olkaa hyvä" > "olemme edelleenkin varattuja, vielä hetki olkaa hyvä"
scobl:[q]
kun soittaa johonkin asiakaspalveluun>
"valitettavasti olemme kaikki varattuja, olette jonossa, odottakaa hetki" > "ja vielä hetki olkaa hyvä" > "olemme edelleenkin varattuja, vielä hetki olkaa hyvä"[/q]
Oon töissä puh.haastattelufirmassa, ja joskus tehtiin haastatteluja lääkäreille, soitettiin työnumeroon, meni jonkun sadan vaihteen kanssa.. sama kun soiteltiin firmojen toimitusjohtajille.. kiva sit kuunnella työkseen tota "olette jonossa".. tunnista toiseen, päivästä toiseen.. onneks siitä sai sentään rahaa
"ihan samaa" sit "ÄRRRSYTTÄVÄ"
ja "just ajonu soita sulle"..
*pahis*joku haukkuma lausee.. esim. vituv runkku..
"bileet on nyt loppu" *eiei**eiei**eiei**eiei*
Hei oikeesti.... toi on mun parhaan frendin lempilausahdus... sitä esiintyy 10-20 kertaa esim. puhelun aikana, ja joka kerta mä tiedän, minkä se aloittaa heti sen perään.... *nyyh**nyyh**nyyh*
Mua vituttaa yli kaiken kun joku sanoo:
Kyllä se siitä ... kaikki sattuu aikansa mut kyl se elämä
hymyilee!!!!
Varsinkin kun ne molopäät ei yleensä edes tiedä missä mennään......
patis:[q]"homohomohoomoo"[/q]
yhdyn tähän;)
"Ootsä ihan varma, että sä haluut alkaan tähän?" ja "Kannattaiskohan sun vielä miettiä?" ja "Jou mään".*nyyh**eiei*
mua ärsyttää*voitko jättää jämät?*
ja sana *miks* on tosi ärsyttävä...*nyyh*
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 34
- Seuraava »