mikä on ärsyttävin lause?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 34
- Seuraava »
TURPA KII HUORA,SUN PAIKKAAS ON KYSELTY.....että sillee*iloinen*
ei mua pahemmin mitkään lauseet ärsytä tai kyl jotkut mut eniten ärsyttää se ku oon phumas jotai sitten joku rupee puhumaan päälle...ei sekään haittaa jos asia tapahtuu kerran (max. kaks) mut jotkut on vittumaisia!*mur**eiei**poks*
(yks masentava lause on : tänään on siivous päivä)
[muokattu 24.1.2003 13:40]
[muokattu 26.1.2003 20:26]
Itseäni ärsyttää suuresti nämä: "Emmä tiedä" ja "Ihan sama"
Kaiken lisäksi niitä joutuu kuuntelemaan tyttöystävän suusta, siitäkös sota saadaan pystyyn.
Allekirjoitan ton päällepuhumisen....
"oisko sulla näyttää papereita??" toi kyl alkaa ärsyttää varsinkin sillon kun niitä ei satu oleen mukana ja on ehtinyt jonottaa jo puol tuntii..
howdy:[q]Allekirjoitan ton päällepuhumisen....
[/q]
joo onhan se vittumaista vielä ku oon semmoi immeinen et annan kaikkien puhua aina väliin ja ensin ja sitte en koskaan keskeytä vaik olis kuin tärkeetä asiaa
muttajuu elämä on laiffi joo-o nukkuminen on hieno juttu
Tyeicha:[q]"oisko sulla näyttää papereita??" toi kyl alkaa ärsyttää varsinkin sillon kun niitä ei satu oleen mukana ja on ehtinyt jonottaa jo puol tuntii..[/q]
enemmän se ärsyttää silloin kun on jonottanut pitkään ja kysytään papruja ja ei ole tarpeeksi ikää. Comoon poke eihän siitä puutu ku pari vuotta :)
no joo.. kyl toikin alkais ärsyttää. *uuh*..
"Emmä tiiä oikeen, täytyy kattoo".MM. Itse viljelen tota päivittäin.
..."jos sä sanot.." -kommentti väittelyn jossain vaiheessa kyllä saa hiukkasen hiiltymään, ainakin muut..:)
Plug:[q]"Emmä tiiä oikeen, täytyy kattoo".MM. Itse viljelen tota päivittäin.[/q]
Joo niin maki... on muuten varmaan perkeleen veemaista.
niinku
oikeesti
kelaa
tiätsä
ja sillee
englantia puhuttaessa pakko sanoa joka lauseessa "you know" ja "like"
Avernian:[q]
"SAY WHAAAAAT?"
*igor*[/q]
TODELLA!
Jahkaaminen kaikin puolin ja kaikilla sanoilla on inhottavaa... jajaja....mä soitan sulle kohta (kohtahan on laaja käsite, mut rajansa kaikella!)
*mur**eiei**mur**eiei**mur**eiei**mur**eiei**mur**eiei*
Toimii!!!
"emmä tiiä..." saatana et toi lause on ärsyttävä.Hanki tietoo sit puhutaan lisäää *dissaa**piis*
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi.
rok roka kokkaa
on kyllä kaikessa loistossaan oikeastaan aika luksus
"enmä tiedä" "enmä jaksa"
Ja myös "tiedän että sä tiedät"
mua ärsyttää*voitko jättää jämät?*
ja sana *miks* on tosi ärsyttävä...*nyyh*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4