montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?

Back to klubitus.org O

päivittäen tulee käytyy tääl

Hmm... viikossa monia kertoja,kun tää on mulla nykyisin heti aloitussivuna

[muokattu 11.3.2004 10:35]

Mulla tää on melkee aina auki :)

.m

En ole laskenut...

[muokattu 13.3.2004 17:49]

hui... ihan liian paljon
varmaankin about viis kertaa päivässä, joka päivä ja aina kun ehtii

No, mä olen ollut noin viisi kuukautta rekisteröityneenä, ja sinä aikana olen loggautunut sisään 238 kertaa, ja käynyt arviolta tuplasti siihen päälle lukemassa ilman loggautumista. Joten jos arvioidaan että olen 150 päivän aikana käynyt täällä 450 kertaa, niin se tekee noin 3 kertaa päivässä.

Ja mulla on kuitenkin muutakin elämää!

Aivan liian usein kai Kun kone on päällä melkein koko ajan. Jotain 6 kertaa / päivä. Eli viikossa se on, well you do the math. Addicted to klubitus.org

Päivittäin varmaan 3-4 kertaa et mitä siitä nyt jotain noin 20-25 kertaa tulee :)

välillä ollut kuukaudenkin tauko, ja sitten ei yhtään tiedä missä mennään. mutta välillä taas monta kertaa viikossa ja päivässä. siis epäsäännöllisesti ja harvoin teihin muihin verrattuna

liian monta

nooh, noin 8-16 kertaa päivässä tulee refreshattua sivustoa ja pari kolme kertaa päiväs loggailtua sisään..eli eli.. no siitäpä laskekaa. monesti siis kuitenkin.

Aina kun vaan vähänki on tilaisuus jossain pujahtaa koneelle..Kotona kone auki melkeen koko ajan. Eli siis yleensä useita kertoja päivässä...

[q]karkki:
liian monta
[/q]
joo-o

Nyttemmin viikolla koko ajan päiväsaikaan*hih*

Every day...all day...no ei nyt sentää...päivittäin*iloinen*

Jos olen kotona..klubbari taitaa olla auki koko ajan..ja jos en ole kotona ja jostain löydän koneen ja nettiyhteyden ni pakko käydä täällä sivuilla..eli varmaan tuhansia kertoja viikossa!

Monta...

Tosi monta kertaa...

Muutamia kertoja...

mä asun näil sivuilla.. *nauru*....*hymy*

i *sydän* klubbari

liian monta!

O