montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 23
- Seuraava »
Mähän melkein asun täällä
aivan liikaa*eiei*
Lähes joka päivä.
joskus joka päivä joskus harvemmin...
Yleensä monta kertaa päivässä. Varsinkin jos pitäisi tehdä jotain kouluhommia koneen ääressä.
n.25 kertaa viikos.
Jos oon kotona ni käyn täällä about 3 kertaa tunnissa Ja en ole netti-holisti.... en.. ehkä..*heiii*
kone melkein kokoajan päällä..irkki päällä, ja takana sit selain jossa jatkuvasti idlailen mm täällä, irc-galleriassa ja yhdellä foorumilla Onneks en kuitenkaan oo yhtä paljon koneella miltä se näyttää
[q]Darianna^:
kone melkein kokoajan päällä..irkki päällä, ja takana sit selain jossa jatkuvasti idlailen mm täällä, irc-galleriassa ja yhdellä foorumilla Onneks en kuitenkaan oo yhtä paljon koneella miltä se näyttää
[/q]
Ymmärrän täysin IRC:ssä idlailun mut haluisko joku selittää mulle mitä järkee on idlaa nettisivuilla. Melkein sama ku jättäis hesarin aamulla pöydälle auki ja jättäs sen sihen sitte koko päiväks, tietosesti.
edit: katsoin idle sanan kaikki merkitykset tietosanakirjasta. ei se niin päättömältä enää kuulostakkaan. en vaan ollu aikasemmin nähny käytettävän sitä noin.
[muokattu 16.4.2004 15:01]
mullon konepääl 24/7 ja mä en nuku.
Liian monta...
ihan liian monta kertaa
muutaman kerran päivässä*blush*
[q]~S1L3NC3~:
toinen koti...
[/q]
Miten niin toinen?
Joku 25 kertaa päivässä Mitäs se nyt tekee sit viikossa
[q]trew:
---
~S1L3NC3~:
toinen koti...
---
Miten niin toinen?
[/q]
samma här*iloinen*
täähän on ihan matemaatinen kysymys katoo millon on rekisteröitynyt ja sit katoo monta kertaa on logannut ittensä sisään ni siitähän tulee saldo ei montakertaa on viikossa käynyt *nauru**joo**ding*
Melkeempä tulee pidettyy aina auki vaikka itse ei oiskaan lähettyvillä konetta...*pahis*
Monta kertaa! päiväs joku 5-10 kertaa. Rippuu tietenki onko himassa!
Unohtuu aina auki koneelle vaikka ei itse oliskaan lähettyvillä. Kuitenkin useamman kerran päivässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 23
- Seuraava »