montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- Seuraava »
Liian monta..*poks*
rekisteröityi: 7.12.2003 19:32
käyntejä: 6794
*pökr*
joka päivä, monta kertaa. en uskalla laskee viikkottaista saldoo.
Joka päivä käyn täällä... Useastikin jos sellaiselle päälle satun...
käytännössä joka päivä
samma här.. joka päivä
Vähän väliä
Kun ei oo muutakaan tekemistä.
melkeinpä päivittäin
tuleehan sitä käytyä päivittäin chekkailee meininkii..ainakin pari kertaa päiväs
Keskimäärin varmaan 4 kertaa päivässä loggaan sisälle, mut klubbari on melkee aina auki ku oon koneella, joten aikas paaljon.
19,4 Mut en nyt tiedä kuinka tarkka toi on, koska mul on käytännössä koko hereilläoloajan klubbari auki koneessa - toi on kait se määrä kuinka monta kertaa oon tänne loggautunu (eli kuinka monta kertaa viikossa avaan selaimen *tirsk*)
Olen nykyään niin sairas että olen välillä klubbarissa jopa bileissä sekä auton ratissakin. Kiitti tietoyhteiskunta
Noin 11kk aikana käyntejä: 2439 :D
eli se tekis 46,90 kertaa viikossa eli 6,9 kertaa päivässä :D
No jaa.. ei kyllä yllätä hirveesti noi luvut. Jos vaan oon himassa nii on koko ajan klubbari auki*joo*
Mä en koskaan ole oikein ymmärtäny tota mun käyntien määrää. Enkä tiedä miten toi on mahdollista, mut pitäskö tosta huolestua? :D
rekisteröityi: 6.11.2004 20:28
käyntejä: 15502
Täytyy varmaan vähentää klubbarissa surffailua ja hankkia vaikka joku harrastus?
harvoin tullut käytyä mutta nyt ajattelin panostaa. saahan täält kuitenki mahtavaa infoa bileistä :)
.
vähintää kerran päivässä!
Käyn täällä ihan liian usein
huomioonottaen etten ole klubittanut
sitten vuoden nakki.
Valovoima vetää puoleensa turhiloita.
päivässä noin 10 kertaa tai enemmän . Viikossa ihan liikaa , ja vuodessa noin 1578*lmao*
Ihan liian usein.
Päivässä vähintään kolme kertaa tjsp..
Todellakin aivan liian usein. No, addikti mikä addikti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- Seuraava »