montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?

Back to klubitus.org O

Joka ikinen päivä, tietenkin

öhh...Mulla tulee 1000 kertaa täyteen tällä nicillä....ja olen ollu n.10kk rekisteröityneenä*pepsodent* Kellää myytävänä elämää? *piis**nauru*

[q]Late, 27.3.2007 13:46:
Onkohan toi 2.8 krt/pv joku maaginen luku... Laskin meinaan että 6v aikaiset 6154 käyntiä tekevät juurikin 2,81 käyntiä päivässä.
[/q]
Kenties :D
Itsellä on kone auki aamusta iltaan ja kun kone on auki niin samalla myös selain ja yhdessä ikkunassa aina klubbari. Sit koulussa tms tulee sit käytyä kurkkaa foorumia jos on aikaa ja ei mitään tähdellistä tekemistä. Kyllähän noita kertoja kertyis varmaan tuon 2,8 yli jos sulkis aina ikkunat mitä ei aio käyttää seuraavaan kymmeneen minuuttiin.

[q]Syce, 27.3.2007 13:49:
öhh...Mulla tulee 1000 kertaa täyteen tällä nicillä....ja olen ollu n.10kk rekisteröityneenä*pepsodent* Kellää myytävänä elämää? *piis**nauru*
[/q]

no mulla näyttää käynti kerrat 1250, ja vähän yli vuoden olen täällä ollut...elämä vois mullekin olle ihan paikallaan eli olen siis addiktointunut klubbarin käyttäjä

Laskurin mukaan keskimäärin 2.3 kertaa päivässä. joskus useammin ja joskus vähän vähemmän.

[q]Sand3, 27.3.2007 14:03:
---
Syce, 27.3.2007 13:49:

---

no mulla näyttää käynti kerrat 1250, ja vähän yli vuoden olen täällä ollut...elämä vois mullekin olle ihan paikallaan eli olen siis addiktointunut klubbarin käyttäjä
[/q]

Pelottavaa*nauru* En mä ehkä uutta elämää tarvi...vaan työpaikan missä olis elämää*hihu*ei jäis aikaa pyöriä lubbarissa*iloinen* vaikka mikäs täällä on hölöttäessä*piis*

Noin 3kertaa päivässä, jos tylsää niin varmasti menee yli 3:n aikalailla. Joskus ei päässe ollenkaan

nopeasti pääteltynä: olen ollut rekisteröityneenä 94 viikkoa ja käyntejä täällä on n. 1300. tästä seuraa, että viikossa on n. 14 käyntiä. rennon analyyttinen lähestyminen aiheeseen:)

[q]plink, 27.3.2007 14:22:
nopeasti pääteltynä: olen ollut rekisteröityneenä 94 viikkoa ja käyntejä täällä on n. 1300. tästä seuraa, että viikossa on n. 14 käyntiä. rennon analyyttinen lähestyminen aiheeseen:)
[/q]

valitettavasti tolla kaavalla ei pääse edes lähellekään totuutta jollei todellakin käy noin kerran päivässä ;)

sain kyseisellä kaavalla noin 10 käyntiä viikossa (käyn työ päivänkin aikana useammin)

[q]plink, 27.3.2007 14:22:
[/q]

Sain tolla menetelmällä 26 joka kuulostaa kans aika pieneltä määrältä

[q]polly, 27.3.2007 15:02:
---
plink, 27.3.2007 14:22:

---

valitettavasti tolla kaavalla ei pääse edes lähellekään totuutta jollei todellakin käy noin kerran päivässä ;)

sain kyseisellä kaavalla noin 10 käyntiä viikossa (käyn työ päivänkin aikana useammin)
[/q]

näinpä:) mulla on selaimessa niin, että se refreshaa kaikki sivut 15 minsan välein, jotta sisäänkirjautumiset eri sivustoilla säilyy. siitä johtuen aina kun selain on auki, olen loggaantunut klubitukselle, eikä "oikeat käynnit" (esim. jos vilkuilee jotain parin tunnin välein) näin ollen kartuta laskuria ollenkaan. todellinen määrä lieneekin lähemmäs 5-kertainen ;P

1774 käyntiä / ~85 vko = 20,87...

975 käyntiä 135 vkossa = 5,8 käyntiä/vko

I GOT A LIFE

Ei kyl pysty ees laskee...mut monta!

1129/ noin 142 vko = 8 krt/vko eli paut kerran päivässä. Ei paha.

Alkuun tahti oli vähän verkkaisempaa, mutta nyttemmin tulee varmaan 2 krt päivässä. Ensin kerran töissä => koko päivän taustalla auki ja sitten illalla kotona => koko illan taustalla auki.

Se mitä ihmettelen, on viestien määrä. Minä en ole kirjoittanut kuin noin yhden viestin/loggautumiskerta. Noh, sekin ehkä selittyy alkuaikojen "ujoudella". Nyttemmin kun tulee paukuteltua viestejä menemään välillä vähän turhankin paljon, niinku imo tääkin

43 kertaa viikossa.

n+1 kertaa

keskiarvo 19.1 käyntiä viikossa

Varmaan 2-5 kertaa/vrk

Klubbari on aina auki selailimessa, kun kone on auki. Mikä elämä?

O