montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 23
- Seuraava »
Avernian:[q]
Hih, sivu roikkuu aukinaisena alalaidassa lähes aina, vaikken itse olisi paikallakaan.[/q]
Samoin*igor*
Joka päivä ja jokaikinen yö...No siis oikeesti joka päivä...semmosia 1 tunnin settejä about kerrallaan...yleensä...
Avernian:[q]
Hih, sivu roikkuu aukinaisena alalaidassa lähes aina, vaikken itse olisi paikallakaan.[/q]
näin se menee
kerran päivässä ja bile päivinä varmistellaan esiintymis-ajat eli sillo 3 kertaa ainaski, vaikkei niitä ookkaan,aina.*nukkuu*
*super**super**super**super**super**super**super*
Hmm, omaan adsl mut en silti oo kokopäivää tääl... logaan ehkä 10 kertaa (suurinpiirtein)*ökkö*
tää on kyl aika paha mut sitä tulee koulus lähes jokaisen kurssin välis käymää ja sit himassa aina kun on tylsää...eli toisin sanoen:IHAN HELVETIN MONTA KERTAA*joo*(mutta niin taitaa tehä myös eräs espoolainen dj???)
[muokattu 15.4.2003 17:29]
Jep, nykyisin päivittäin täytyy käydä kurkkaamassa et missä mennää...
joka päivä.
kerran päivässä ainakin tsekkaamassa private messaget ja bilepäivityksiä kurkkaamassa ja välil tulee lusmuiltua kauemminkin... *ökkö*
SiSu:[q]mutta niin taitaa tehä myös eräs espoolainen dj???)[/q]
ja keneen sä tolla niinq viittaat?*pihkassa*
hmmm...en ainakaan wannabe jampi dj:t*nauraa*
mä= addicti, *klubitus*-addicti
eli käyn tääl usein...tai no en sillee käy vaan tää on niinku mul kokoajan auki jossakin taustalla....
*justjoo*joopajoo....
mä=selvä addicti ku en ees myönnä sitä
riippuen siitä missä olen milloin ja miten ja miksi.. 2krt/kk-4krt/vk.. tai jtn.. *sydän* aina kun on mahdollista ja jaksaa koneen ääressä istua niin käyn kattoo mailit ja klubitukset
Lähes joka päivä ja joka paikasta on tänne päästävä.
niin usein ku mahdollista [q][/q]
in trance i trust
*ökkö*
Mä asun täällä joten oon joka päivä
[q]qini:
Mä asun täällä joten oon joka päivä
[/q]
samoin. koko ajan auki ja kone on päällä 24h
Työpäivisin yleensä, eli mun kohdalla se tarkoittaa usein.*plur* Niin mut sitten tulee kyl kesälomakin...eli myös kesälomaa klubituksesta
Päivittäin pari kertaa..täytyy yrittää vähentää vierailujen määrää..alkaa tulla pahaksi tavaksi
*plur*eli monta kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?*plur*
mä ite noin about suurinpiirtein joka päivä...
[muokattu 22.10.2002 19:53]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 23
- Seuraava »