montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?

Back to klubitus.org O

Avernian:[q]
Hih, sivu roikkuu aukinaisena alalaidassa lähes aina, vaikken itse olisi paikallakaan.[/q]

Samoin*igor*

Joka päivä ja jokaikinen yö...No siis oikeesti joka päivä...semmosia 1 tunnin settejä about kerrallaan...yleensä...

Avernian:[q]
Hih, sivu roikkuu aukinaisena alalaidassa lähes aina, vaikken itse olisi paikallakaan.[/q]

näin se menee

kerran päivässä ja bile päivinä varmistellaan esiintymis-ajat eli sillo 3 kertaa ainaski, vaikkei niitä ookkaan,aina.*nukkuu*

*super**super**super**super**super**super**super*

Hmm, omaan adsl mut en silti oo kokopäivää tääl... logaan ehkä 10 kertaa (suurinpiirtein)*ökkö*

tää on kyl aika paha mut sitä tulee koulus lähes jokaisen kurssin välis käymää ja sit himassa aina kun on tylsää...eli toisin sanoen:IHAN HELVETIN MONTA KERTAA*joo*(mutta niin taitaa tehä myös eräs espoolainen dj???)

[muokattu 15.4.2003 17:29]

Jep, nykyisin päivittäin täytyy käydä kurkkaamassa et missä mennää...

joka päivä.

kerran päivässä ainakin tsekkaamassa private messaget ja bilepäivityksiä kurkkaamassa ja välil tulee lusmuiltua kauemminkin... *ökkö*

SiSu:[q]mutta niin taitaa tehä myös eräs espoolainen dj???)[/q]
ja keneen sä tolla niinq viittaat?*pihkassa*

hmmm...en ainakaan wannabe jampi dj:t*nauraa*

mä= addicti, *klubitus*-addicti
eli käyn tääl usein...tai no en sillee käy vaan tää on niinku mul kokoajan auki jossakin taustalla....
*justjoo*joopajoo....
mä=selvä addicti ku en ees myönnä sitä

riippuen siitä missä olen milloin ja miten ja miksi.. 2krt/kk-4krt/vk.. tai jtn.. *sydän* aina kun on mahdollista ja jaksaa koneen ääressä istua niin käyn kattoo mailit ja klubitukset

Lähes joka päivä ja joka paikasta on tänne päästävä.

niin usein ku mahdollista [q][/q]

in trance i trust
*ökkö*

Mä asun täällä joten oon joka päivä

[q]qini:
Mä asun täällä joten oon joka päivä
[/q]

samoin. koko ajan auki ja kone on päällä 24h

Työpäivisin yleensä, eli mun kohdalla se tarkoittaa usein.*plur* Niin mut sitten tulee kyl kesälomakin...eli myös kesälomaa klubituksesta

Päivittäin pari kertaa..täytyy yrittää vähentää vierailujen määrää..alkaa tulla pahaksi tavaksi

*plur*eli monta kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?*plur*
mä ite noin about suurinpiirtein joka päivä...

[muokattu 22.10.2002 19:53]

O