montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 23
- Seuraava »
[q]angel78:
Työpäivisin yleensä, eli mun kohdalla se tarkoittaa usein.*plur* Niin mut sitten tulee kyl kesälomakin...eli myös kesälomaa klubituksesta
[/q]
Töissä näitä tulee selailtua useita kertoja vuoron aikana, koska ei täällä paljon muuta tekemistä ole.. Vapaalla ollessa ehkä kerran kaksi päivässä, jos sattuu kotona oleen...
Hmm...10?????*
[q]ezzy:
---
qini:
Mä asun täällä joten oon joka päivä
---
samoin. koko ajan auki ja kone on päällä 24h
[/q]
hiih.. mä en ole ainoa...*vink**plur*
2-4 kertaa päivässä......Vaikka olis mahdollisuus siihen 26 tuntia päivässä.....
Mä en tiedä mitä siitä seurais..... (poistaisko Anqqa mut) jos vetäsis tän välillä active desktopiks....
[en tosin teidä, olisko siitä mitään iloa] olishan se kaiken taustalla aina....]
Se on varmaan tää viski joka saa mut .....
24/7 no ei nyt ihan.....2-4kertaa/pv n.10 min kerta.joku tänne vaan vetää!?kertoisko joku et mikä???*täh*
Ainakin kerran päivässä täällä tulee käytyä oikeastaan. Joskus voi olla pitkä tauko mutta harvemmin
Aikasemmin kävin Klubbarissa lähinnä vaan tsekkaa bileet, en rekisteröityny enkä lukenu foorumia. Sitten kun foorumi vei mennessään, se todellakin vei; nykyään on Klubbari auki oikeestaan aina kun oon koneella... eli joka päivä ja koko ajan no ei nyt ihan...
edit: Tulipa hassuja merkkejä tuonne tekstin sekaan; taitaa kone olla tänään yhtä kummallisella tuulella kuin omistajansakin...
[muokattu 27.8.2003 21:20]
Oon ADDIKTOITUNUT ! ! Pari kertaa päivässä.. ainakin..*blush*
2-3 kertaa päivässä ainaki ny lomalla*plur*
Si ku alkaa työt ni si vähä harvemmin.
Siis joka päivä tietenkin
Ja ei kovin montaa kertaa päivässä, kun se on käytännössä melkein aina auki
ku laittaa netin päälle ni klubbariin eka käymään ja sit vast muualle surffaamaan ja tämä toistuu aina kun tulen koneelle useampia kertoja päivässä... Ei sille vaan voi mitään et on addictoitunnu tähän mestaan....*sydän*
liian monta..
Lähes joka päivä..*hih*
hmmm....n.10 kertaa päivässä,joten *iloinen**hih*
Kohta alkaa tuntua siltä että liian monta
Ehkä joku 10-15..... jotainhan töissäkin on tehtävä...
Niin ja kotonakin on joskus tylsää... Nojoo... olen siis nörtti...
-Ahkera-Nemo-
[muokattu 28.8.2003 01:32]
Niinhän me kaikki täällä - olemme siis kai nörttejä... jos sitä näin mitataan...
sanotaan että noin 2-5h päivässä tulee selailtua. Viikonpollusin on onneks elämää yleensä tän ulkopuolellakin.
2 miljoonaa.
*plur*eli monta kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?*plur*
mä ite noin about suurinpiirtein joka päivä...
[muokattu 22.10.2002 19:53]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 23
- Seuraava »