paras karkki
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 26
- Seuraava »
No, Ässä mixit, Aakkoset, Suffel Puffsit ja likööri karkit.*pelle*
pantterit..
Melkein kaikki salmiakit on herkkuu ja sit myös suklaa on jees ja sit myös jellykarkit on tosi hyviä!!!!!!*plur**sydän*
Mä en pahemmin noita karkkeija popsi, mut jospa jätskit ki kuuluis jotenki tähän kategoriaan niin se ois Daim-tuutti
se on niinku erinomainen...*slurps*
Kunnon tumma suglaa RULES*plur*
dumle, marianne, bisbis- ja sukulakut sekä suklaa tietenkin *nauraa**nauru*
öyh, basset's wine gums ja salmiakki. Suklaa....*slurps*
Mikään ei voita Panda-lakua
Käck lakutoffee on myös tosi hyvää
kunnon salmiakki!!
hitto..pitikin nähä tää topik..nyt tuli kauhee karkkinälkä :(
ja koko päivän urheillut :(
pilalla..
meen ostaa mässyy ^______________________^
laivalta saatavat autokarkit.
Oon kunnon karkkifriikki...pakko syödä melkee joka pv*igor* Zalmiakki on nr.1, ja sit noi matador mixin hedelmä namit on nannoja!!*pihkassa*
salmiakki yleensä... supersalmiakki erityisesti...
minulla on tapana varata salmiakkipussin viereen litra vettä ja hyvä kirja. yleensä sitä huomaa jossakin vaiheessa, että vesi on juotu ja karkit syöty turhan nopeaan tahtiin. ja sitten on ähky ja verenpaine kohisee korvissa!!
-salmiakkiasenollapitääuhuu
mun mielestä ehdottomasti parhaita karkkeja on fazerin missä x-kirpeet karkit *sydän* syön niitä juuri parhaillaan!
PoisoN:[q]Perinteiset ufot on parhaita![/q]
Ehdottomasti!*joo**joo*
Mun lemppareita kanssa, paikallinen myyjäki tietää jo..*plur*
hmmm mä en muista minkä nimisiä ne namut nyt oli mut suomesta niitä ei mun mielestä saa.
laivalta sai ainakin joskus, sellasia erivärisiä hedelmäkuulia jossa oli sit joku kirjain siinä namun päällä.
myytiin muistaakseni tuubissa*täh*
Sisu horna
hyvinä kakkosina, brunbergin tuore lakritsi, snickers, monet kovat ja hieman kirpeät hedelmäkarkkijutut, kaatissäkki
[muokattu 3.9.2003 12:12]
<-------- SALMIAKKI!!!
Chupa Chupsin(vai miten se kirjoitetaan) kirsikka tikkari, Originaalit Pantterit ja Dietorellellakin on oikeesti ihan hyvänmakuisia karkkkeja...*slurps*
Se "tavallinen" Pantteri ehdottomasti. Ja Malacon suolasillit. Salmiakki yleensäkin - suklaa menee yleensä kertalaakista yliannostuksen puolelle, joten sitä ei tarvii sit himota pitkään aikaan...
Pahimpia ovat ehdottomasti viinikumit ja kirpeät hedelmäkarkit
aargh, karmea sokerinhimo saa pian yliotteen minusta poloisesta!
kukaan ei ymmärtääkseni ole maininnut jugurttikarkkien siniveristä klaania, se tehtäköön siis välittömästi. så här. suklaa on tietysti myös ässä. sen kiskomisessa olen ammattilaistasoa. *pörhistel* porvoon lakritsi tuntuu olevan myös arvossaan tyyppien keskuudessa. son lakritsin eliittiä, joop, mutta kouvolan laku on edellämainitulle tasoisensa vastustaja. tyyppaamisen arvoista vannoutuneelle brunbergistillekin.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 26
- Seuraava »