paras karkki

Back to häröily O

Salmiakki Merenneito... vieläköhän niitä sais jostain

aivan ykkönen on suklaa kaikissa muuodoissa!!

Olen koukussa!! Voisin syödä suklaata joka päivä ja koko ajan!!!

AAKKOSET!!

en kyllä juurikaan syö karkkia mutta

HARIBON NALLEKARKIT

omasta mielestäni hyvikset ovat lakritsit ja tietenkin kaiken maailman suklaapatukat *sydän*

aikoinaan oli black petejä...rok
ja vanhat autot on hyviä

[q]Relic:
en kyllä juurikaan syö karkkia mutta

HARIBON NALLEKARKIT
[/q]

uih... nyt tuli lisäys ostoslistaan!

[q]hardikaveri:
aikoinaan oli black petejä...rok
ja vanhat autot on hyviä
[/q]

joo black petet.. hitto enpä muistanu ku niitä myytiin joskus vuonna miekka ja kilpi.. mut oli tosi hyviä

joo joskus ala asteella niiden kanssa taisteli niin oli aina koko naama ihan musta

[q]hardikaveri:
joo joskus ala asteella niiden kanssa taisteli niin oli aina koko naama ihan musta
[/q]

joo :)) ja perkuleen paperit oli hankala repii ku ne oli nii tahmeita. hmm kyl pitäs takas saada petet

vanhat autotki on kyl tosi hyviä

Hershey\'n suklaapatukat.

Niihin liitty lapsena mieletöntä hohtoa. Suklaapatukoita, jotka oli tullu kaukaa, jostain New York nimisestä paikasta, mikä on meren takana ja jossa on korkeita taloja! Oi sitä autuutta, kun niitä söi _tosi_ hitaasti ja ajatteli olevansa aivan jossain muualla :)

Oon ihan ihastunu belgialaiseen tummaan suklaaseen Etenkin Neuhaus (tai miten se nyt kirjoteetaankaan) maistus kahvin kanssa millon tahansa

Marjanne -karkki

sienikarkit ja Dumle&hedelmä merkkarit oijoijoi ei noita voi mikään voittaa :) ja sit lakubÅtarna

okei, rehellinen, aito ja suolainen salmiakki
mä muistan pentuna kun aina käytii ostaa irtokarkkeja viikkorahalla niin mun lemppareita oli sellaset isot salmiakki merenneidot. Voi hitto kuolaan vieläkin ku muistan ne nAm *plur**hih*
musta on jotenki tosi harmi ett koko muu maailma on jääny siitä ihanuudesta paitsi. Onks englannin kielellä edes mitää sanaa salmiakille? lakritsille joo mutt.. *täh*

Kukaan maistanut Skittles-nameja? Toooosiii hyviä

[q]Salla:
. Onks englannin kielellä edes mitää sanaa salmiakille? lakritsille joo mutt.. *täh*
[/q]

ei ole... kerran oli englantilainen työkaveri ja se aina höpötti... i hate salminakki...
mutta jos jossain tuotteessa on salmiakkia niin tuoteselostuksessa on sen kemiallinen nimike..
se oli joku natriumcarbo...lyytti..naatti..ksyyli(ei vaiskaa)
mut eiks se hiiltä ja natriumjohdannaisia oo..

kertokaa oppineemmat

Jotkut salmiakkikarkit, kuten Vanhat Autot ja tavalliset Pantterit, ovat pirun hyviä, mutta useimpia ei jaksa kauheasti syödä ennen kuin alkaa ällöttää. Tosin Panttereiden suhteen ei moista ongelmaa ole, tulipa niitä joskus napsittua pussillinen duunipäivän ainoana ateriana. x) English WineGumseja on aina pakko ostaa ainakin se kilo, kun laivalle sattuu eksymään - ja kahdessa päivässä menee yrittämättä loppuun. Suosikkia en kuitenkaan osaa nimetä, kun hyviä lajikkeita on niin monta.

Tuostapa voisi joku kehitellä kornin vertauskuvan karkeista ja naisista.

Se "tavallinen" Pantteri ehdottomasti. Ja Malacon suolasillit. Salmiakki yleensäkin - suklaa menee yleensä kertalaakista yliannostuksen puolelle, joten sitä ei tarvii sit himota pitkään aikaan...

Pahimpia ovat ehdottomasti viinikumit ja kirpeät hedelmäkarkit

[q]Salla:
okei, rehellinen, aito ja suolainen salmiakki
mä muistan pentuna kun aina käytii ostaa irtokarkkeja viikkorahalla niin mun lemppareita oli sellaset isot salmiakki merenneidot. Voi hitto kuolaan vieläkin ku muistan ne nAm *plur**hih*
musta on jotenki tosi harmi ett koko muu maailma on jääny siitä ihanuudesta paitsi. Onks englannin kielellä edes mitää sanaa salmiakille? lakritsille joo mutt.. *täh*
[/q]

Olen nähnyt muutamaan otteeseen salmiakkipurkissa/pussissa sanan salty liquorice.

O