päivän :)

Back to häröily O

kaikki pääsykokeet ohi*iloinen*

Aim sou häpii!!!!

Sain töitä kesäksi ja tänään on über hyvä sää

mun oma pieni*enkeli*kummipoikani on kasvanu IIIIHAN sikana..ja se oli tosi ihana ja sulonen ja hassu..ja se osaa jo melkein sanoa joitain sanoja*sydän*

Olen ahkeroinut tänään, imuroin ja pesin lattiat ja nyt menee 2. koneellinen vaatteita...
Nimim. Vihaan siivoamista

tänään on HYVÄ päivä ...ja vielä perjantai

Kevät tekee comebackin ja oon ihan *sydän*

kolmen viikon sisäänajon jälkeen alkaa kroppa taas tottumaan treenaamiseen...
aamulla tunnin lenkki ja sit kunnon jalkatreeni iltapäivällä... voi että on ollut hyvä olo koko päivän, tosin vähän väsy. kyllä treenaaminen on antoisaa!! =)

-kesälläkuinviulunkieliuhuu=)

aurinko, lämpö ja yöks rakkaan luo

ARI Sun ansiosta mulla on täydellinen kone joka toimii ja voin kuunella taas musiikkia ja klubbailla samaa aikaa... jne jne... huoh... Kaiken säätämisen jälkeen.. KIITOS!!!!!

ja sanotaan et suku on pahin... pyh sanon minä... *super**iloinen*

Saksa kutsuu, lennot business-luokassa ja hotellina Hilton

Tosin, pitää herätä puol kuus aamulla

EN päässyt Japaniin vaihtoon, mutta vaihtohto on kyllä lähestulkoon tai jopa yhtä hyvä...

Puolvuotta Hollannissa*jiihaa* Lähtö on tammikuussa 2005...

JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!1!

Palkkapäivä, ihania ystäviä ja illalla tyttöjen kaa ulos...

On niin hyvä olla ku on terve.... Paljon enemmän jaksaa tehä asioita kuten rästissä olleet tiskit tiskata ja siivoskella hieman... On niin onnellinen olo

tänään 13h duunia samoin huomenna... eli yhteensä 18 tuntia ylimääräistä tälle viikolle!! hih... ei uskois, että siitä hymy irtoo, mut niin se vaan on. eilen jo surin sitä, että kaikki rahat menee maaliskuussa laskujen maksamiseen. nyt jää vähän sit taskunpohjallekin.. =)

-hymykorvissatöissäuhuu

mä saan kOhta paljOn rahaa!!*jiihaa**joo*

Arskaa. Lämpöä. Hietsu. Helikopteri. Arskaa. Lämpöä. Laskuvarjohyppyjä. Talviturkin poisto mereen Bubbelin kanssa. Arskaa. Lämpöä. Pyöräilyä. Loistokasta seuraa. Arskaa. Lämpöä. Zeppelin. Orkidea. *sydän* Arskaa. Lämpöä. Jne.

Uudet monitorit..Gennu 8040

http://cougari.no-ip.com/silli.jpg
Hehee, tosin oon aika väsynyt... ja sitten nukkumaan!

edit: Miksei tuo linkki toimi? Noh, totean yhäkin olevani väsynyt...

Tääkin on hauska: http://cougari.no-ip.com/laama.jpg

Noh, ei tartte toimia.

[muokattu 1.4.2004 02:47]

Pilailulima
On se niin kivaa kun osaa tehdä jänniä juttuja :P

O