päivän :)

Back to häröily O

tänään shoppailemaan

Olen tämän päivän kouluni julkkis..vaihtareitten viikottaisen lehden profiilihaastattelussa olen taas onnistunut kertomaan itsestäni kaikkea kiinnostavaa.. kuten esim. erittäin syvällisen vastauksen koko kouluani askarruttaneeseen aiheeseen; mikä mun hiuksia vaivaa..*justjoo*
NIin ja HIFK:n peli tulee telkkarista*joo*

Tosiaan viikonloppu tulossa ja kaksi kuukautta tulee tänään täyteen rakkaani kanssa :))

Absintholocaust.
Tuleva humala.
Kivalta tytöltä saamani tekstiviestit.
Minttusuklaarakeet.
Auringonnauru.

Tykkipäivä! Herccuja uunissa ja nyt tekis mieli lähtee ulos vaicca lehvaan mutta ei oo ketään jonkakans lähtee. Noh ei se haittaa sillä meen tuijottaa uunia!

Taas ihana ilma ulkona...ja kerranki viikonloppu ku ei tartte tehä yhtää mitää, saa vaa
löhöillä oman kullan kainalossa

Oho. LOMA ALKAA 10 MINSAN PÄÄSTÄ!! *sydän* Puoltoista viikkoa aikaa tehä ihan mitä ite lystää

Niin ja sit tää:

”Aurasi pääväri:
Sininen

Sininen on aurakentän hellä hoivaaja. Hän tekee kaiken sydämensä ja tunteittensa ohjaamana. Hänen elämäntarkoituksensa on rakastaa toisia, opettaa toisille rakkaudesta ja saada tuntea olevansa rakastettuja. Elämän arvojärjestyksessä hänellä on kolme asiaa ylitse muiden: rakkaus, ihmissuhteet ja henkisyys.

Sininen on usein opettaja, terapeutti tai sairaanhoitaja. Hän haluaa auttaa toisia ja saada kaikki tuntemaan itsensä rakastetuiksi ja hyväksytyiksi. Ihmiset kääntyvät helposti sinisen puoleen saadakseen apua, tukea ja ymmärrystä, koska ovat tottuneet siihen, että sininen on aina olemassa heitä varten, heidän käytettävissään.

Vaikka sininen tarjoaakin toisille sen olkapään, jota vasten voi nyyhkyttää ulos murheensa, on hän itse myös herkästi kyynelissä. Hän itkee katsoessaan television nyyhkyleffoja, hän itkee ollessaan iloinen, surullinen, loukkaantunut tai suuttunut - ja silloinkin kun siihen ei ole mitään syytä.”

Aika täydellinen kuvaus musta

[muokattu 2.4.2004 14:51]

tänään berliiniin ja sieltä suoraan ibizalle

-M

[q]-xx-:
Sain gradustani eximian
[/q]

Onneksi olkoon! *aplodit**hali*

[q]ezzy:
---
Pygmi:
sul ei ookaan zerofortyä nimim. viime lasku 19 e
---
Ei niin, mulla onkin elämä
[/q]
mun elämä on halvempi ku sun mutta ihan yhtä toimiva

Kouvot voitti ekan pelin *jiihaa**aplodit* Kerranki saa olla ylpeä kouvolasta

Magnum yogurt fresh *sydän*

[q]keijukainen:
Kouvot voitti ekan pelin *jiihaa**aplodit*
[/q]
Ja Lahti hävis yhellä vaivaisella pisteellä

Peli meni hyvin, voitettiinkin... ja juoksu kulki + porukka pelas tänään erityisen kivasti yhteen. Maalivahdillakin oli mainio päivä.

[q]Hansu:
Aina ei jaksa ajatella henkeviä vaan toisinaan puhdas materiakin saa hyvälle tuulelle: uusi kevättakki, hajuvesi ja cd-sinkku
[/q]

Heh, mä olen hirvittävän väsynyt ja en ehtinyt syömään vasta kun nyt sit aamun ja tulin yhtäkkiä hyvin iloiselle tuulelle, kun löysin äsken jotain ihan muuta etsiessäni mun ihanat viime kesän alesta ostetut kengät...

Aina ei jaksa ajatella henkeviä vaan toisinaan puhdas materiakin saa hyvälle tuulelle: uusi kevättakki, hajuvesi ja cd-sinkku

[q]Hansu:
---
keijukainen:
Kouvot voitti ekan pelin *jiihaa**aplodit*

---

Ja Lahti hävis yhellä vaivaisella pisteellä
[/q]
Se teki Kouvojen voitosta vielä makeamman*jiihaa**aplodit*

*sydän* järjestelmäasiantuntija *sydän*

Joku työkaveri, jonka kanssa en ole ennen (näköjään syystä) jutellut, halusi rukoilla mun tulevan matkan puolesta työpaikan kahviautomaatilla En osannut kuin tuijottaa.

päivä lähti aika lujaa käyntiin, aamupalaa ja xxxxxxxxxx

O