päivän :)
Aika ihana sää *sydän*
Alan ymmärtämään ja hyväksymään eilen kohdattuja asioita.
On jo TORSTAI eli enää kaks hikistä päivää lomaan
ainiin JA VOITIN EILEN 50 000 euroa arvalla!!!!!!
Heheh hehehe.. Noei.. Aprilliä syö silliä juo kuravettä päälle
Mun silmät ei oo enään niin tulehtuneet kuin eilen, pystyn jopa kattomaan etten kävele päin seiniä
Kyllä tässä vetää suun messingille, kun tässä miksailee hirmuista ihqu kiksuu, auringon paistaessa sisälle asuntoon *plur*... ja vielä, kun on löytänyt tähän miksaamiseen, sen punaisen langan
Tämä sää saa kyllä hyvälle mielelle..Hyvää päivää kaikille
viikonloppuna edessä:
Siivousta
Oma Koti-messut
Sea lifessa käynti
tulevassa kämpässä vierailu
Blueberry-leffa
ja sunnuntaina UNTA PALLOON JA LÖTKÖILYÄ HIMASSA
Astui aamulla jäätyneen lätäkön päälle...tuli lapsuusfiilis! Silloin ne tasi silti kestää painoa paremmin...Nyt kuulu vaan kunnon räsäys!
Tänään tuli profiiliin 69 kommenttia täyteen.
Käytin ekaa kertaa verkkopankkia koska en jaksanu mennä ulos tarkastaa tilin saldoo, sinne oli tullu enemmän palkkaa kuin olin laskenu
aurinko paistaa*plur*
Tänää on vuoden parhaat kemut ja ite soittamas vikana*jiihaa**pahis*
[muokattu 2.4.2004 08:58]
”Lomille poistu!” Muutama tunti sitten intistä vapaalle...voitte vaan kuvitella .*jiihaa*
[muokattu 2.4.2004 19:06]
menin äsken keittiöön ja sain päivän parhaat naurut,
2 kissaa syyllisen näköisenä kaatuneen maitotölkin ympärillä nuolemassa maitoroiskeita, joita oli sit joka puolella köökkii
(sit ku alan siivoamaan jälkiä niin saan luultavasti kirjottaa samasta aiheesta päivän :( puolellekki, mut nyt se vielä niin naurattaa et en jaksa olla vihainen pikkusille)
[q]Orfeus:
Tänää on vuoden parhaat kemut ja ite soittamas vikana*jiihaa**pahis*
[muokattu 2.4.2004 08:58]
[/q]
Postipoika toi eilen paketin joka sisälsi maagiset kirjainyhdistelmät Technics SL-1210 MK II ja Numark DXM 06...pojalle lisää leluja *sydän*
kissanpennut on ~neliviikkoisia ja on jo sisäsiistejä ja syövät kiinteetä ruokaa *sydän*
shoppailtu on
mä voisin tyhjentää niiiiin monta kauppaa
tuli kyllä niin hyvä mieli kun pääsi vihdoin ja viimein ostamaan uusia vaatteita
Perjantai, aurinko paistaa ja yksi säteilevä pikkuinen tulee käymään täällä e-suomessa
varmistus ekasta keikasta,aurinko paistaa ja vapaa päivä *sydän**pihkassa**hymy**iloinen*
Musta on niin ihanaa kun mun yks hyvä kaveri on niiiiiin ihastunut*plur*
päivä alko niiin loistavasti