päivän :)

Back to häröily O

meiän laina kisu juoksee ympäri kämppää ku joku hullu.... huvittavaa katella tota riehumista ja raapimista.....

Taidan olla rakastumassa.... *sydän*

tää päivä töitä, sit viikon loma!!!! =)
huomenna päästään naperon kanssa lomailemaan maaseudun rauhaan ja syömään äidin pääsiäisruokia... ei vois olla mukavampaa... =)

-yhtäuhuuhymyä

ei ole niin väsy vaihteeks*plur*

[q]Uhuu:
tää päivä töitä, sit viikon loma!!!! =)
huomenna päästään naperon kanssa lomailemaan maaseudun rauhaan ja syömään äidin pääsiäisruokia... ei vois olla mukavampaa... =)

-yhtäuhuuhymyä
[/q]

kuulostaa niin ihanalta...

niih mun
Tänään flaikkujen jakoo ja Hennan kanssa shoppailemaan vähäsen...
+illalla ompelen mulle uudet bilevaatteet...taaaaaas..

[q]Avernian:
---
bubbelgum:
Taidan olla rakastumassa.... *sydän*

---

Otan osaa
[/q]

Haha
Kuis nyt niin? Rakastuminenhan on ihanaa

eilinen ilta... tätä virnettä ei saa naamasta pois kulumallakaan

mun rakas kissa tuli kuukauden kateissa-olon jälkeen kotiin!!!!*plur* Parka oli laihtunut paljon, mutta oli iloinen päästessään takas kotiin!!*sydän**sydän**sydän*

Fantasyt tänään!!!

[q]norbanki:
Tänään paistaa aurinko ja huomenna on vapaapäivä!
[/q]
nimenomaan !

arska tykittää ja vapaata on huomen ja ja kaveril on kesä avajais hipat...ymym..

lähetin elämäni ensimmäisen työhakemuksen ja on sellanen kiva kutina et mul ois hyvät mahkut päästä sinne!

ylioppilaslehden ohjeet pääsiäsmunan taittelemiseen keittiön pöydällä makaa jo kolme upeaa munaa

[q]Zeratul, 9.2.2008 17:09:

Kuvittelen etten nähny tota ekaa rivii nii ei rupee liikaa ketuttaa.

Mitäs tukalle on tapahtumas?
[/q]

Elä kettuunnu, ole ilonen mun puolesta - mä nimittäin olen todellakin loman tarpeessa ja lomani ansainnut.

Tukasta tuli samanlainen ku ennenkin, vielä vähän pidempi ehkä (tohon pepun yläpuolelle asti). Blondia, magentaa, lilaa, mustaa, pinkkiä. Nyt on tuliterät karvat, kyä kelpaa lähteä reissuun. :)

Tänään paistaa aurinko ja huomenna on vapaapäivä!

aurinko...

hmm... hauska ilta & ihana yö takana... tätä iltaa odotellessa :)

.m

eilinen bilé. oli kyllä niin kivaa että.

ja ”jatkoillakin” oli ihan hauskaa

ai niin, ja tietysti:
”vamos a jugar en el sol. todos los dias son dias de fiesta”

[muokattu 10.4.2004 10:41]

tänään on vain hyvä päivä mulla *hymyttää koko klubbarin täyteen äklöjä hymiöitä* *täh*

O