päivän :)

Back to häröily O

Kouvot \o/

kerrankin rauhallinen yö takana, ihana herätys ja lenkki dösäpysäkille auringonpaisteessa.... plurplurplur

palkka tuli*plur*

Pirteänä hereillä ja aivan mahtava viikonloppu takana
Ja jääkaapissa on vielä muutama siivu lammaspaistia

8 vuotias ihana mussukka muru rottweiler tyttö tuli käymään

Siivosin koko kämpän lattiasta kattoon. Kevät tulee, piti poistaa pölyt nurkista. Kohta pääsee terassille *känni*

[q]Stresspill:
Siivosin koko kämpän lattiasta kattoon. Kevät tulee, piti poistaa pölyt nurkista. Kohta pääsee terassille *känni*
[/q]

tuutko siivoo munkin luo? ovet on avoinna..

Näin tän vuoden ekan Perhosen tänään :)

[q]Stresspill:
[/q]

Mekin siivottiin kämppä eilen, eikä menny ku pari tuntii! Vielä ku sais oman huoneen siistiks ja pyykit pestyy, vois ruveta miettii ikkunoiden pesemistä. Siistissä kodissa on kiva asua!

Lauvantai... ei siihen muuta tarvitse...

”Jakomäessä eräs mies oli parvekkeella tupakoimassa, kun naapuriparvekkeelle tuli naapurin Abdul ja alkaa ravistelemaan mattoa. mies siihen että ”yritätkö mäkilähtöä?””

[q]ezzy:
”Jakomäessä eräs mies oli parvekkeella tupakoimassa, kun naapuriparvekkeelle tuli naapurin Abdul ja alkaa ravistelemaan mattoa. mies siihen että ”yritätkö mäkilähtöä?””
[/q]
Ei juma! Kyyneleet silmissä

Hetkeä myöhemmin: Toi uppos mun muutenkin hysteeriseen olotilaan kuin lihapulla pyllyyn ja nauraa räkätän edelleen. Yritin soittaa ja kertoa parille kaverillekin, mutta en voinut kuin hirnua. Jos menis vaikka nukkumaan

[muokattu 13.4.2004 23:04]

jipii, mä sain vihdoinki mun kangaskajarihyllyvalaisinsetin valmiiksi.. pitkän uurastuksen jälkeen, tänään lienee syytä juhlaan...

Tuli nukuttua kunnon yö unet .. .*plur*

Viikonlopun juhlimisen jälkeen rahat loppu ja TAAS älytön flunssa; kurkku tulessa, nenä vuotaa ja keuhkoputket täynnä limaa.

Ja sit oma mamma kulta tuo flunssalääkettä, sormikkaat (tytöllä on taas ollu liian vähän päällä), suklaata ja ruokarahaa.

Vähemmästäkin tulee iloiseksi.. I *sydän* mom

5kk maailman ihkuimman poitsun kanssa yhdessä*sydän**sydän*

uusiii levyjä...

yyyyyks ihku...

MY CD:S CAME.... THEY CAME!!!!!!! *aplodit**jiihaa**plur*

*sydän* ystävät *sydän*

O