päivän :)
tän yön jälkeen alkaa duunista vapaaviikko, lopputyö on valmistumassa ja muutenkin kevättä rinnuksilla!
Takana rankka, mutta sitäkin ihanampi viikonloppu. Shoppailua, ystiksiä, bileet..
Sain tänään kiitoksia ja kehuja arvostamaltani henkilöltä.
Näin kaks joutsenta lentämässä taivaalla. *sydän*
[q]Late:
Eilinen *sydän*
[/q]
Samat sanat... Ei mitään lisättävää
Ulkona aivan törkeen ihana ilma*iloinen*.
Huomenna noudan uuden ajokortin Malmilta*hih*
Mun on syntymäpäivä *jiihaa*!
Millenniumit huomenna, ja meitsii jännittää ihan törkeenä :)
.m
Tää on viikon :) Dimitri from Paris halasi mua!!!*plur**pihkassa* aivan mahtavaa...
AY885 kohti Dublinia lähtee Helsinki-Vantaalta noin 12h päästä. Ja minä istun siellä kyydissä
Sorsapariskunnan häätäminen & pelastus autotieltä ja ruokkiminen Seurasaaressa auringon noustessa
--
apo
[muokattu 19.4.2004 16:26]
Hyvin nukuttu yö, kaunis ja lämmin ilma, KESÄ!
Ja toinen :)
Olen niin iloinen kahden ihmisen puolesta....*pihkassa*
Mä pidin tänään koulussa pienen esitelmän mm.bileistä ja klubi vaatteista yms.
ja mun (n.30wee->) luokkalaiset kuunteli haavit auki...*joo**nauru*
Teki hyvää nukkua univelat pois. 10 tuntia unta mun kohalla on todella hyä suoritus.
Korvaani tuli puhelimesta tänään mukavia ääniä. Huomen aattelin mennä vähän lähemmäs kuuntelemaan :)
näin vanhan ystäväni tänään jonka kanssa en oo ollu yhteydessä yli puoleentoista vuoteen. Oli älyttömän hauskaa ja jäi tosi hyvä fiilis!
mun auto meni viime viikolla lunastukseen,niin isi kävi ostamassa mulle uuden auton,kun sitä jäi harmittamaan kun mun kaikki rahat meni siihen edelliseen autoon*aplodit**sydän*
Kesä alkoi lauantaina. *sydän**sydän**sydän*
Tää viikon palkallinen loma...Vielä monta päivää vapaata ja kiva viikonloppu edessä Tänään shoppailua siellä ja täällä ja saanu hommattua tänne uuteen majaan kaikkea kivaa kilkettä...Ehkäpä tää alkaa pikkuhiljaa muistuttamaan ihmisasutusta
...tosin en kyllä halua nähdä tästä kaikesta shoppailun ihanuudesta seuraavaa laskua *igor**hmph**grr*
eilinen oli ihan päivä, kesä ja jäätelö
Foresti duunin jälkeen nautittuna*slurps*....
Pitäis mennä nukkumaan että päivällä olisi virkeänä duunihaastattelussa...*hih*
Ja kun tuli töistä kotiin niin koira oli iloinen kun tulin himaan*hymy*