päivän :)
Kävelin äsken niin kovaa tänne töihin että hiki vaan lens ja nyt tuntuu niiiin ihanalta
Mikäs päivä tänään on...? Hmm... Jotain jänskää tässä päivässä oli... Mikäköhän se oli...
Hmm...Oliskohan se ollut se, että Mä lähden tänään 2 viikoksi Jenkkeihin!!?
Nyt kyllä vetäsen tähän rivin hymiöitä kuvaamaan tätä olotilaa!
*nauru**plur**jiihaa**iloinen**joo**aplodit**hih**hymy**pihkassa**aplodit**plur**joo**nauru*
Oman rullaluistelukauteni avajaiset *aplodit**jiihaa**aplodit*
[q]äm:
Mä lähden tänään 2 viikoksi Jenkkeihin!!
[/q]
Oikein hyvää matkaa
[q]lostgone:
Oman rullaluistelukauteni avajaiset *aplodit**jiihaa**aplodit*
[/q]
Muut sitä vielä odottelevat...ei kuitenkaan kauaa
Tekisi mieli vielä hankkia sauvat niin menisi noi pidemmät matkat leppoisasti
[q]Pygmi:
palkkapäivä
[/q]
Sama täällä :)
[q]Nuubi:
Päätin sit elämäni ensimmäisen kerran nousta lentokoneeseen ja vielä hyppää sielt alas, varjon kanssa, mut kumminkin. =)
[/q]
Minulta tuo laskuvarjohyppy on -vielä- kokeilematta. Pakko kyllä edes kerran joskus.
Päätin sit elämäni ensimmäisen kerran nousta lentokoneeseen ja vielä hyppää sielt alas, varjon kanssa, mut kumminkin. =)
[q]äm:
Oliskohan se ollut se, että Mä lähden tänään 2 viikoksi Jenkkeihin!!?
[/q]
Kahdeksi viikoksi? Erehdyt. Takaisin ei ole tulemista ennen kuin tehtävä on suoritettu ja Bush on passitettu autuaammille metsästysmaille. (Mistä muusta syystä kukaan jenkkeihin muka matkustaisi?) *g*
KoTonA!! *plur**jiihaa*
Tarttee poistua kotoa vasta puolen päivän aikaan ku ei oo koulua perjantaisin..... Mutta töitä..... ja huomennakin.....mut tuleepa rahaa ainakin.... ja siel on kiva olla töissä....
tutustuin eilen kivaan tyttöön
Kävin koiruuden kans lenkillä ja oli aivan ihanaa kun ei tarvinnut hukuttaa itseään toppavaatteisiin ja aurinko paistoi ja oli lämmintä. Ja vaikka lupauduin pomolle mennä illaksi duuniin että se pääsee tekemään paperihommia niin sekään ei tätä hyvän olon tunnetta häivennä...*iloinen**hymy*
Vanha <näääääin> paska ibm:n hiiri vaihtui vihdoin tänään uuteen optiseen rulla hiireen. Voi tätä elämän ihanuutta.
-Taas jaksaa tehdä töitä...
...tai ainakin parempi surffata netissä.
Mun liittymä aukes tänää ja viel ilma et ois pitäny pistää 170€ DNA:lle*hymy*
Eilen oli aivan loistava päivä!
Oli tarkoitus lukea tenttiin kotona.
Ensin päätin siirtyä tekemään sen ulkoilmaan läheiselle kalliolle. Sitten sain seurakseni kaksi kaveria ja käytiin ostamassa herkkueväitä ja siideriä + kaljaa. Pienessä nousuhumalassa keksimme lähteä Linnanmäelle.
Laitepyörityksen jälkeen jano jatkui. Päätimme uhrata tenttiinluvut ja muut arkiset velvoitteet ja vetää kunnon kännit [tm].
Ei muuta kuin vesivempeleessä kastuneet housut vaihtoon ja paanalle.
Uusittu Kaivo oli yllättävän pop. Seurakin oli mitä parhainta.
Virnistelen, kun muistelen eilistä. Lisää tätä! Vtut koulusta!
ihana rakas *sydän*
miten se onnistuuki aina piristää mun päivää
sain rakkaalta kimpun itsekerättyjä kukkia
Elinen Ikea reissu
tänään on perjantai, ja sekin on jo pirun hyvä syy nollata taas viikko *super**känni*
Perjantai, godskitchenin levy soimassa. Mukava viikonloppu tulossa + tänään hakemaan auto koeajoon koko vkolopuksi.
Tästä tulee taas niiin siidee