päivän :)
loistava sää.
vapaapäivä huomenna.
long-time-no-seen-kaverin näkeminen huomenna.
juopottelu huomenna.
viikonloppu.
vapaapäivä myös maanantaina.
[q]Tikru:
kaikki ihkukaverit *sydän*
[/q]
Vapaa päivä vois vaikka *känni*
hihiiii välillä näinkin päin että laskun sijasta tulee ilmoitus että sinulle on rahalähetys
mulla ei ookkaa semimegahirveeta darraa
palkka!
*känni* ja kalsari känni mixaus vitun kovaa*pahis*
Ja kohta madwaweihin!
Hilpeässä humalatilassa jo aamusta, kiitos viimeöisen reippaan tunnelmoinnin tujakan viinan parissa. Toivottavasti tämä illuusio krapulattomasta lauantaista kestää.
[q]Emilii:
KoTonA!! *plur**jiihaa*
[/q]
vapaa päivä,salille,,hiusten värjäilyä ja ja jotain muuta muksaa vois vielä keksiä*hih*
Seksi
Töiden saaminen varmistui :) Tämä merkitsee myös sitä että reissu Vietnamiin syksyllä on askeleen verran lähempänä Ihana alku päivälle *sydän*
[q]Displacer:
Illan piristys: http://selfdestruct.net/kitties/
Aah niin söpöä että oikein silmiin sattuu *plur**iloinen**nauru*
[/q]
ohhoh kuinka ihania kuvia... *sydän*
tääkin kuva on ihan kun mun kissa...
http://selfdestruct.net/kitties/cat_0077.jpg
toi aikuinen...
Miun kissa on jo 11vuotias wanha laiska Humu-Pekka
mut tän päivän :) mun oman kissan lisäksi on eileset onnistuneet alternativen bileet, nyt on vain hyvä mieli..
ens viikolla trance ilta sit..
[muokattu 18.4.2004 20:05]
Silmätulehdus alkaa viimeinkin olla voiton puolella, vaikka lopulliseen voittoon onkin vielä matkaa.
mä näin äsken jäniksen ^_______^ jänikset on söpömpiä kun kissat
Aivan ihana viikonloppu landella oman rakkaan kanssa. *sydän**plur*
Kamalan tylsän viikon jälkeen ihana sunnuntai hyvän ystävän ja parin vanhan tutun kanssa *plur*. Ja sain pestyä ison kasan pyykkiä... kiitos ystäväni, joka jaksaa lainata pesukonettaan
Koko viikonloppu oli niin ihana ja onnistunut ettei mitään rajaa!!! *sydän*
Juuri muistin, että olin joskus ostanut Kimi Räikkönen Formula Dance Hitsin (*justjoo*) ja siinä on Slusnik Lunan iki-ihana Sun originali versiona *sydän*