päivän :)

Back to häröily O

Sain siivottua ja pestyä ikkunat

Six Feet Underin neloskauden jaksot. Ei voi muuta sanoa kuin että kyseessä on ylivoimaisesti upein koskaan tehty sarja. Sykähdyttävää kauneutta ja patoutunutta raivoa samassa mehukkaassa paketissa. Dialogi lähentelee enkelten kieltä ja juonenkäänteet ovat kaikessa näennäisarkisuudessaan ainutlaatuisen arvokkaita. Sarjan on pakko olla jonkun muun kuin ihmisen kädenjälkeä, jos se saa saman jakson aikana allekirjoittaneen sekä ulvomaan naurusta että itkemään täysin pidäkkeettä. Neloskauden ykkösjakson loppukohtausta en pysty enää kyyneleiltäni katsomaan uudelleen: moisesta äärimmäisestä rakkaudenosoituksesta normaali ihminen voi vain unelmoida tai nähdä painajaisia - katsantokannasta riippuen. *sydän*

eka päivä sitten joulun, kun työnteko oikeasti maistuu. Näkyy muuten tuloksissakin, saanut hiton paljon tehtyä tänään*joo*

[q]mayah:
On se uskomatonta, mitä kolme mustaa neliötä, läjä johtoja ja laatikollinen harmaita kiekkoja tekee ihmisen mielentilalle!!

Voiko päivästä tulla enää parempi? Soittaminen on ihqua!! *sydän*
[/q]
Toiha on siis mun käsittääkseni iha normaali reaktio tai ainakin niin minä tämän näen*täh*

KUUMA *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän*

Ihqut pileet illalla, näkee ihqui ihmisii ja pääsee soittaan*sydän* Kaiken lisäks hieno ilma*heiii*

Pe + kiva ilma + ihana tyttö *sydän* + äsken nautitusta tupla espressosta saatu boosti.

Kevät on vaan niiiiin!

Tulin isältä, keittelen just kahvii ja kohta tyttöystävälle

Työkaveri lainas Chrysler Crossfire:ä
4pv vapaata
rahat finaalissa

Just sain tiedon. Kavereille sopii mun suunnittelema lähtöpäivä..... .....Ibiza......
...... happy happy joy joy, happy happy joy joy.......
*aplodit**aplodit**jiihaa**jiihaa**aplodit**aplodit**jiihaa**jiihaa*

mä olin ekaa kertaa lenkillä sitten viime kesän

Tai oikeastaan eilisen :) Löydettiin uudet duunipaidat h&m:stä ja jätettiin ne sinne varaukseen. Myyjän ilem oli näkemisen arvoinen kun kiikutettiin 6 samanlaista miestenpaitaa ja 9 samanlaista naistenpaitaa siihen tiskille. Ja tänään pitäis käydä maksamassa ne ja hakemassa pois*hih*

Ihana ilma tuolla ulkona.. *sydän* *sydän*

Bilettämään!! liekeissä jo nyt...

yksi sana:

RMB

ja toinen sana:

vaahtokarkit...

mmm...

...

Kesälomasuunnitelmet selviää, kesäkuussa barcelonaan ja heinäkuussa belgia + englanti ja biletystä kalenteri täynnä

... koiran valinnassa lapinporokoira taitaa olla kyl ykkösenä omalla listalla

[muokattu 29.4.2004 19:35]

Nissan 350Z oli niiiiiiin kiva ajaa ja omassa autossa on nyt kesäkumit alla (vielä kun joku ostais sen pois) *sydän*

[q]ezzy:
Työkaveri lainas Chrysler Crossfire:ä
4pv vapaata
rahat finaalissa
[/q]

Hmm..Missä sä oot töissä ? Mä tuun sinne kanssa, jos sieltä tuollaisia työkavereita löytyy.

Synttäripäivä!!!

lyni.......... *känni**heiii**heiii**pelle**lmao*

O