päivän :)
levyjä
Aloitin itseni psyykkaamisen tänä aamuna heti herättyäni ja olo on jo hiukkasen parempi maanantaiaamun olotilaksi Taas uusi raikas viikko edessä, whii! Tällä viikolla sitten juhlitaan ne oksat pois.. Ainakin vappuna
Kahden tunnin päästä Chicagoon!
Ja olipahan muuten eilen pirskeet... Broidi sais mennä useamminkin naimisiin
aamupalana suklaajätskiä
Mun telehell boxia ei tarviikkaan viedä huoltoon. Lähemmäs vuoden olen hitaudesta kärsiny, ja nyt löytyikn korjaava asetus.
Koneet on kyllä ihan ihmeellisiä.
jippiii, sain kesäksi töitä... johan helpotti huonosti alkanutta päivää.. yksi huoli taas vähemmän..
Mun puhelin piippas ja taskussa tärähteli,laitoin käden tyhjään taksuun, hetken naureskelin ja menin toiseen huoneeseen vastaamaan puhelimeeni
Tänään saan valmiksi 3 kuukautta yhtäjaksoisesti väsäämäni raportin, joka on vienyt päivässä aikaa noin 12-16 tuntia. Tuntuu kyllä vähän liiankin helpottuneelta työpäivän loputtua. Huomenna sitten päivällä ministereiden ja virkamiesten tentattavaksi ja cocktail-tilaisuuteen ja illalla reivaamaan puku päällä. Rankka työ, rangat huvitukset.
Kuntosalilla soi RMB-Spring*sydän*
Herätessä soi päässä Sven Väth Mind Games ja olipa sitten pakko laittaa soimaan.
...ja tämän innostamana viritin vielä pari lisäkauitinta tietokoneeseeni kiinni. Sweet. *sydän*
[muokattu 27.4.2004 09:08]
[q]tricolour jackrusselin terrierri...[/q]
jackrussel saattaisi olla munkin valinta jos olisin koiraa hommaamassa*piis*
Ääni on palautunu normaaliksi viime sunnuntaista asti jatkuneen flunssan jälkeen
oli mainion rentouttava, tosin hyödytön 4pv viikonloppu.
Eilen oli parhaat päikkärit ever kulta kainalossa *sydän*
sain aika hyvin luettua huomisen tenttiin
ihana työpäivä
yleinen tyytyväisyys ja onnellisuus kaikkea ajatellen
[q]temazz:
jippiii, sain kesäksi töitä... johan helpotti huonosti alkanutta päivää.. yksi huoli taas vähemmän..
[/q]
whii, sama täällä
Auringonpaiste, rullaluistimet, minidisc.
KESÄ
Mä kävin tänään uimassa hietsussa!!!
Mun lisäksi koko hietussa ui ehkä 3 otusta... oli kyl sen verran kylmää vettä viellä... Mut ei se menoo haitannu vaan mä menin pulahtamaan viel toiseenkin kertaan ja se ikuistettiin kameraankin..
kokopäivän auringonoton jälkeen iho näyttää päivettyneeltä ja terveeltä, olo on hyvä ja kevyt
Huomenna ehkä taas takas sinne ottamaan lisää arskaa ja ehkä taas uimaankin...
~maria the hietsupeikko~
Vihoviimeinen filosofian tentti meni läpi täysin pistein Hyvästi iäksi, eksistenssin filosofia!
Aamulla pääsee roudaamaan kamoja alakertaan ihan luksuskämppään ku tuli vaihdettua kamun kanssa kämppiä päikseen En kyl vielä oo pystyny käsittään et miten se haluaa tänne kauheeseen murjuun sieltä ihanuudesta
Tosin onhan siellä jonkun verran kovempi vuokra...mut kai sen kestää kun se huusholli on niin ihana
Pitäis vissiin olla jo nukkumassa et tavarat liikkuis heti aamusta mut ei tän muuttovouhotuksen kanssa saa nukuttua
Netti tosin on sit x aikaa kiinni ennen ku saa piuhan kiinni uuteen majaan...*uuh* Mut pääsempähän tästä läävästä pois