päivän :)
Tänään lomille. Ja ens viikolla wappu!
tänään ekaa kertaa tänä vuonna möksällä, ja kaadoin elämäni ensimmäisen puun, kuollut se jo oli, joten ei syytä huoleen, että kaikki puunhalaajat olisivat perässä..
Today it's a PARTY *jiihaa**känni*
Tänään tuli kultsin kanssa 3kk täyteen *sydän*
Ihanaa on ollut ja koko ajan vaan paranee!
[muokattu 24.4.2004 00:47]
Oli ihan hauskaa duunis. Sunnuntaina olis terassin siivoominen ja sen jälkeen olis saunaa ja safkaamista... En viel varma että meenkö saunaan vai en...
Ja ah niin ihana taksikuski Sami *sydän* Sami on hunajainen*hih*
Jeij! Lähin kaverin kanssa jonnekki pippaloihin ja täällä oon vieläki, kaverit lähti meneen ja oon täällä vieläkin kahen tänään tutustumaani miespuolisen henkilön kanssa.. mut jeesh, hyvä meiniki, ilmaista olutta ja musiikkia _o/ keep on going!
oma tekoälyn alku (botti) muistuttaa ihan luojaansa...
[muokattu 25.4.2004 12:43]
otin vihdoin monen päivän jahkaamisen jälkeen rätin käteen ja aloin siivoamaan. Tietty se voi johtua siitä, että ois aika lukea tenttiin
Sai herätä kullan vierestä ja pussailla ja halia ja loikoilla <3
Vaihtoehtoiset koti illat kunniaan
Oli pitkästä aikaa niin hauskaa tsiikailla himassa leffoja 16-02
kuunnella hyvää musaa ja tottakai saunoa sekä syödä parhainpien ystävien kanssa.
Aivan loistava fiilis \ilman darraa\
TODELLAKIN
Tänään laittaan duunin terden kuntoon, sit saunoon Iltakouluun ja sit syömään Raffaan*slurps* ja sit ehkä parille Slinkkuun*hih*
Kevään viimenen tentti tänään niin ja tietysti kesä ja aurinko*sydän*
Olin kolme tuntia ulkoilemassa ja siellä oli aivan ihana ilma *sydän*! Ihanaa, kun kaupunki alkaa taas herätä eloon *plur*.
Enää 1 päivä töitä ja sit kolmen päivän vapaa muutenkin tänään ollu jostain syystä energinen olo koko päivän..ja kaverilta tuli englannista pitkästä aikaa viesti
Aurinko .. ai että mä rakastan sitä .. vaikka kuinka ahdistais niin aurinko auttaa aina
[q]äm:
Kahden tunnin päästä Chicagoon!
[/q]
Chicagoon?! Ota mut mukaan jookos?
Sunnuntai!!!!
Ainoa vapaapäivä viikossa, ja tänään oon saanu olla kullan kanssa rauhassa kotona *sydän*
On ollut taas aivan ihana viikonloppu kun on saanu vaan olla ja löhöillä oman rakkaan kanssa *sydän*
Vieläkin maaru on täynnä... Oli aika raukee olo kun kävi saunas ja söi hyvin(enkä maksanut kummastakaan*hih*). Ja terde on siisti. Tulkoon kesä*hymy*