Mensan älykkyystesti

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]J-Tone:
---
hallucinogen:
Ai siinä käytetään sitä 24 hajontaa, sillä mun tulos oli ”jopa” 130

---

Aivan kuten ensimmäisessä postissa sanottiin.

[muokattu 4.8.2003 21:45]
[/q]

Katoin vaan missä se linkki on ja aloin tekemään ,itsekin teiän aikas myöhään ja eipä sitä kovinkaan vireitä oltu mutta joo, ihan sama... Yhtä tyhmiä tai fiksuja sitä ollaan vaikka se näyttö näyttäiskin 200+ tai 54

136 tuli, kai se on ihan ok.

Mikäs se mensan raja oikein olikaan..? 150 vai jotain ihan muuta?

[q]Anne:
Mikäs se mensan raja oikein olikaan..? 150 vai jotain ihan muuta?
[/q]

148 näytti olevan Suomessa Mensan sivuilta tarkastettuna

[q]J-Tone:
Näin. Ajanvietettähän noi on kuten joku toisessa topikissa mainitsi. Kateellinen toiselle nyt voi olla monesta muustakin asiasta kuin noista pisteistä *hymy*[/q]

Ja eiköhän näilläkin testeillä ole hieman vaikeaa saada selville ”oikeaa” älykkyyttä.
Luulisi ainakin paljon testejä tekemällä harjaantuvan tekemään testejä paremmin ja
saamaan parempia pisteitä varsinaisesti tulematta älykkäämmäksi

taisin saada huonoimman tähän mennessä 113 ei kyllä ollu aikaa miettiä kaikkia joten selityksen makua tyhmyydestä.*täh* niin ja en tajunnu painaa sitä 24 nappia.

[muokattu 8.8.2003 15:54]

Kai se täytyy tunnustaa että vaan 130 tuli
Testi oli huonosti suunniteltu jne.
Kuitenkin on tullut opiskeltua luonnontieteitä ja matematiikkaankin hyvällä menestyksellä. Jotenkin olen aina kuvitellut olevani keskivertoa älykkäämpi ... tai sitten täällä klubituksessa on todellakin älykästä porukkaa

139. Ei voi blondi olla muuta kuin tyytyväinen tähän tulokseen. Lopussa alko silmät oleen ihan kierossa, kun noita kuvioita tuijotteli. Jos ois pitempään ois voinu ehkä vähän parempi tulos tulla, sillä nyt jäi aikaa lähes puol tuntii.

Hmm... mensan jäseneksi pääsee, jos kuuluu ”älykkäimpään” 2% väestöstä, eli jos saa paremman tuloksen kokeesta ku kokeesta kuin 98 muuta heeboa sadan joukosta...*nauru*

142 tuli tulokseks tosta*igor*

tuntuu vähän et tuo 142 on se keskimääräinen tuosta testistä ja musta ne oli aika peruskamaa kunnes tuli ne 3-4 viimosta jotka oliki sit aikast abstraktei härveleitä.

hehe.. taas yx puupää lisää!!! 118

Mulla on tippunut älykkyys noin 11 pykälää......

Siis mä olin nuorena älykkäämpi.

Nyt olin vain 136 ja 15 vuotiaana olin 147.
Mutta silloin noi testit ei ainakaan olleet paperilla pelkkää, mikä tulee seuraavaks etsintää....
Joukossa oli teoreettia kysymyksiä ja ulottuvuus tehtäviä.
(saattaa olla että kysymyksessä oli myös osana psykologisen profiilin tekeminen)

Pisteet oli 124.. Yllätyin jopa itsekin*hih* Jotkut kysymykset meni kyl täysin veikkaukseksi*iloinen*

146...
Yllättävän pitkään sai miettiä, no, se menee ajankohdan piikkiin.
Kyllä minusta vuoden -97 Sanat-luvut-kuviot -testi oli mukavempi

Eipä oo hirveen luotettava testi. 145 (virallisissa kokeissa) riittää muistaakseni mensan jäsenyyteen. Että on aika älykästä porukkaa täällä tuon mukaan.

[q]Neuro:
Eipä oo hirveen luotettava testi. 145 (virallisissa kokeissa) riittää muistaakseni mensan jäsenyyteen. Että on aika älykästä porukkaa täällä tuon mukaan.
[/q]

148 on raja.. ja ei ihme että hyviä tuloksia tulee, eihän kukaan tyhmä klubitusta käyttäiskään :P

voi helvetti se on 148 :(:(:(
sain 146
aika kiinnostavaa, tein saman testin 16 vuotiaana viimeks, silloin oli 123
mut en kyl luule että se tästä enää paljoo nousee.... tai en tiedä miten matemaattiset lahjat vaikuttaa tähän testiin, mul on meinaan viimeisin numero mihinkään todistukseen matikasta yläasteelta, ja se on 6.... joudun nyt pänttää lukion ja kauppiksen matikan samaa aikaa, ni voi olla et matikkataso vähä nousee, mut vaikuttaako se tähän testiin, sitä en tiedä

Tuli 136.. Luulin et tulee huonompi! Pahoja oli kyl viimiset

Tulokseni, 120, on mooonta pistettä enemmän kuin osasin odottaa.

Nyt kun täällä on ollut näitä testejä ja pähkinöitä kohtuullisen reilu kasa jo ennestään, niin laitetaan nyt hieman virallisempikin testi ihmisille kokeiltavaksi.

Testissä on aikaraja (kello näkyy vasemmassa alanurkassa) ja taisi mokoma tarvita flashin tjsp. Kun saat tulokset, niin ruudulla on kolme nappia hajontaa varten. Suomessa käytetään suurinta hajontaa eli paina nappia/palloa jossa lukee sisällä ”24” jotta saat oikean mittakaavan tulokset.. Sivusto on tanskaksi, mutta itse testiin ei kieltä tarvi osata, joten hiphoppopkipinkapin osoitteeseen http://mensa.dk/testiq.html selvittämään oletko niin fiksu kuin kuvittelet olevasi

Testi vie hieman aikaa, mutta pitäisi ainakin olla ”hieman” tarkemmin ja virallisemmin älykkyyttä mittaava kuin jotkut näistä muista testeistä

[muokattu 2.8.2003 20:47]

O